Taky jsem si s tím párkrát hrál a nejjednodušší a nejlepší mi přijde tam do zbytků závitu ve víku karburátoru zespoda natočit příslušně dlouhý M5 šroub až po hlavičku a doporučuji jej pojistit nějakým lepidlem, neb jinak je dobrý držet ho při dotahování matic za hlavičku příslušným nástrojem (nejčastěji kleštěma). U Webera se dá namontovat i tam co je podtlaková membrána sytiče, myslím že jsem hlavičku trochu opiloval, ostatní tři místa už jsou u tohoto karburátoru dobře dostupná.
Samojistná matice se nevytočí (koneckonců stejně tam matice jsou i v originále) a šteft rozhodně nevypadne, tak jako se to může stát, že:
http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... G_2911.htm
Z čehož plyne, hlavně žádné podložky a tak, prostě samojistící matici, a po dvou demontážích dát raději novou.
A dotahovat s citem, v té gumě kterou štefty prochází jsou vymezovací podložky (trubičky cca 4mm dlouhé), takže dotáhnout dokud to nesedne kov na kov a dost. Kouzlo je pak v samojistící matici, ne v silném dotažení!
Bílý LADA a okřídlená spol.