Trhací víkend

Moderátor: Moderátoři

Trhací víkend

Příspěvekod Hnojar » ned srp 20, 2006 20:13

Mno tak zatímco jinde se řeší zalomený odvzdušňovák, tak já jsem utrh závit na matici co drží pohromadě páčky na hřídelce klapky 1. komory..........navíc ta utržená matice ne a ne dolu, doufám že je utržená jen matice a ne závit na té hřídelce..........a pak ještě závit ve víku, co do něj patří závrtné šrouby, jakto brží filterbox na víku :( nevím jestli jsem takový patlal ale prostě se mi utrh........asi tam hodím závrt. šroub a zajistím ho a) bu'd maticí zespoda nebo B) dvojsložkovou vazelínou, drží jaxfi'na a je dobrá i na opravu utrženého závitu, jenže už to pak není rozebíratelné.............
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Honza 21061 » ned srp 20, 2006 20:55

Já to udělal tak, že jsem ty šrouby jednoduše otočil a zašrouboval je do karburátoru stranou, na které je za plochou částí delší závit, sice jeden otvor je servaný úplně, ale lepší, když to drží na 3 šroubech a částečně i na tom čtvrtém, než sotva na jednom. Nevím ale, jaké šrouby se Ti podaří sehnat, mám tam teď originál Lada, u některých jsou plochá místa různě posunutá a jestli jsou přímo na středu, tak je tahle rada nanic...
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Ivo » ned srp 20, 2006 21:17

A já to mám u manželky převrtané na 8šroubek, a taky to drží v pohodě.
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod JmJ » ned srp 20, 2006 21:27

Ja taky drzim na 3 bodech :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod radek mb » ned srp 20, 2006 21:59

to má snad každej,mě to zatim "drží" na 4,ale nepokoušim se to nějak silně dotahovat :?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Jelen » ned srp 20, 2006 22:29

Já jsem zespodu dal matičky a je... :P
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Hnojar » pon srp 21, 2006 05:55

Jelen píše:Já jsem zespodu dal matičky a je... :P
to by mě zajímalo jak se ti to povedlo :-)
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Luděk Musil » pon srp 21, 2006 06:59

Hnojar píše:
Jelen píše:Já jsem zespodu dal matičky a je... :P
to by mě zajímalo jak se ti to povedlo :-)


Já je taky míval na 03-ce. Sttžený závit v karburátoru a zespod matičky. Sice to byl tak trochu porod - je tam dostat, ale dá se. Později jsem to převrtnul a přetočil na 6 závit a byl klid. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Hnojar » pon srp 21, 2006 07:09

ještě že tam je na převrtání dost materiálu............ 8)
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Teepee » pon srp 21, 2006 08:29

Taky jsem si s tím párkrát hrál a nejjednodušší a nejlepší mi přijde tam do zbytků závitu ve víku karburátoru zespoda natočit příslušně dlouhý M5 šroub až po hlavičku a doporučuji jej pojistit nějakým lepidlem, neb jinak je dobrý držet ho při dotahování matic za hlavičku příslušným nástrojem (nejčastěji kleštěma). U Webera se dá namontovat i tam co je podtlaková membrána sytiče, myslím že jsem hlavičku trochu opiloval, ostatní tři místa už jsou u tohoto karburátoru dobře dostupná.
Samojistná matice se nevytočí (koneckonců stejně tam matice jsou i v originále) a šteft rozhodně nevypadne, tak jako se to může stát, že:
http://www.mujweb.cz/www/teepee/lada/la ... G_2911.htm

Z čehož plyne, hlavně žádné podložky a tak, prostě samojistící matici, a po dvou demontážích dát raději novou.

A dotahovat s citem, v té gumě kterou štefty prochází jsou vymezovací podložky (trubičky cca 4mm dlouhé), takže dotáhnout dokud to nesedne kov na kov a dost. Kouzlo je pak v samojistící matici, ne v silném dotažení!
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod Hnojar » pon srp 21, 2006 09:03

btw. jak se vlastně na žigu mění přední prasátka ?

Pozn. moderátora: To je na založení vlastního tématu. L.
Naposledy upravil Hnojar dne pon srp 21, 2006 11:23, celkově upraveno 1
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod dusin » pon srp 21, 2006 11:52

Hmm.To tak yznám a řek bych,že je to celkově nemoc karburátorů osyzených v Ladách.Doporučuju co je ještě nestržený,zalepit Loctitem na pojišťování závitů,a co už se strhlo,tak nejjednodušší je protáhnout do toho závit M5?(prostě o číslo větší)ale ne na čisto a na hrubě do toho dotáhnout větší svorník.O použití samojisticích matic nemá cenu debatovat.Btw já mám ještě jeden problém,pernamentně se mi povolujou šrouby,co držej pohromadě karburátor(víko plovákové komory)-dočasně vyřešeno rovněž Loctitem.Uvidíme,co to snese.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků