cvrlikani ventilu

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Nulašestka » sob zář 02, 2006 20:33

Přimlouval bych se k perventivní výměně gufera,když už tak už.Hodí se to udělat přitom. :wink: Jinak asi blbá otázka,ale máš ty napínací lišty správný,jo?Já jenom že když to máš na patnáctku,tak na gumě té lišty musí být vyraženo 2103-blabla,nesmí tam být 2101-blabla.Ty lišty se tvarově liší. :wink:
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Zajda » sob zář 02, 2006 22:12

aha.. tak to diky, myslel jsem ze sou vsechny stejne, tak to musim mrknout, pri nejhorsim koupim novou :?
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Zajda
 
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček

Příspěvekod M150 » pon zář 18, 2006 17:41

a jake su tie hodnoty podla vyrobcu? 0,15-0,15 alebo 0,15-0,20 ?
je rozdiel v tychto hodnotach podla objemu motora ked hlava je rovnaka? (ak ano tak mna by zaujimalo pre 1500)
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Wolf » úte zář 19, 2006 05:21

M150 píše:a jake su tie hodnoty podla vyrobcu? 0,15-0,15 alebo 0,15-0,20 ?
je rozdiel v tychto hodnotach podla objemu motora ked hlava je rovnaka? (ak ano tak mna by zaujimalo pre 1500)

Motory 1200, 1300, 1500 a 1600 S/V 0,15/0,15; motory 1700 S/V 0,15/0,20 (jina vacka). W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků