Výfuk - jaký vybrat?

Moderátor: Moderátoři

Výfuk - jaký vybrat?

Příspěvekod pavel » úte srp 08, 2006 18:27

Chci vyměnit na své 2106 2. a 3. díl výfuku, ale nevím jaký vybrat.
Na pop-artu mají:
střední díl výfuku LADA 2-tlumič ruský 556,92
střední díl výfuku LADA 2-tlumič polský ALU 448,63
tlumič výfuku zadní LADA polský ALU 433,16
tlumič výfuku zadní LADA ruský 603,33

Který vybrat?

Díky, Pavel
pavel
 

Příspěvekod Nulašestka » úte srp 08, 2006 18:41

Je to jedno,všechno to stojí za prd.Mám na autě vejfuk rok a je na odpis.Bylo to od Kamazu...
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod ARMAN » úte srp 08, 2006 18:43

ruske jsou asi lepčejši jelikož jsem o polskych nikdy tady chvalu neslyšel 8)
Uživatelský avatar
ARMAN
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha

Příspěvekod pavel » úte srp 08, 2006 19:35

A to byly taky ty "ALU"?
pavel
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte srp 08, 2006 19:58

Já si koupil zadní díl dvouplášťový od Kamazu a po roce a něco byl skoro out. O něco dříve kupoval Ba3 u Pecky v Tišnově jakýsi jednoplášťový italský nebo náš možná polský to už nevím a je celkem v pohodě i po dvou letech. Já bych skusil ten polský ALU. Co se týče prostředních dílů tak mám také zkušenost s ruským a taky stál za prd. Zkusil bych ty ALU poláky, jsou levnější a horší než ty ruské být snad nemohou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pool » úte srp 08, 2006 21:54

Mimochodem to gumové zavěšení (odpružení) zadního dílu ke kastli stojí taky za úplné... prd. Obě gumy ruply po 2 měsících, na povrchu rozpraskané jakoby na autě sloužily už 10 let... Je to špaténka :?
Pool
 

Příspěvekod Luděk Musil » čtv srp 10, 2006 06:10

Mě vydrží výfuk vždy tak 2 leta (50.000 km) ....... a je úplně jedno, jestli dám polský nebo ruský (jistá závislost v používání LPG). L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Jiri » čtv srp 10, 2006 07:27

no na Konevce prodavali drive taky finske vyfucky na 2101, samaru i desitkovou radu.
stali max o 200kc vic nez rusky (nektery byly i levnejsí) a vydrz velmi dobra.
pokud vyfuk stoji vic nez 1500kc a nejezdíte na LPG tak se vyplati vyfuk z venku pohlinikovat.
pri provozu na lpg odejde vyfuk tak ze prorezne zevnitr - tady pomaha jedine nerez :-)
btw u nekterych aut na LPG se doporucuje udelat na nejnizsim bodu zadniho dilu vyfuku dirku cca 1mm aby se tam ta voda nedrzela ale nemam s tim zkusenosti
gumove zaveseni me takhle zlobilo taky ale to bylo diky ukrajinskym gumovym dilum... na konevce dokonce uznali jejich reklamaci (bohzel taky kvuli tomu odeslo grafitove tesneni u katalyzatoru ) a to jsem si musel koupit za svy (cca 450kc)
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Jozef Matuška » čtv srp 10, 2006 12:16

henten Alu mam ja bol som pod autom a on je stále ako nový uvidím dokedy nahodený je už asi 3/4 roka s autom sa chodí skoro každý den a on sa stále ligoce - stredný diel zvody už nie. U nás som dal zaň predné zvody+stredný diel 1 tlmič spolu brutálnych 700 Sk nevýhoda, má odporný plechový zvuk,a musel som ho trochu prihýbať lebo celkom nepasoval.
Uživatelský avatar
Jozef Matuška
 
Příspěvky: 147
Registrován: úte bře 22, 2005 08:30
Bydliště: Šurany, Slovensko

Příspěvekod tek » pon srp 14, 2006 09:18

Nechal jsem měnit první dva díly na 2105. Byly to díly od kamazu. Nevím, jak dlouho vydrží, ale co se týká kvality, tak fakt nevím, protože ty dva díly do sebe nepasovaly. Teda pasovaly na sebe až příliš volně, tudíž to netěsní a tudíž to furt vypadá, jako by byla díra ve vejfuku. A to můj serviceman musel vyrobit na míru příchytku k převodovce a na spojení těch dvou dílů použil dvě svorky. Poslední díl mám rok a něco, nevím, jaká je to značka a serviceman říkal, že je už dost orezlý. Ty gumy taky vydržej prd, prý je to tím, že jsou kratší a proto jsou víc napružený a hnedka se to utrhne. Serviceman mi tam dal péra, ty držejí, ale zase to má při určitých otáčkách takový srandovní zvuk.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
tek
 
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha

Příspěvekod slavoj » pon srp 14, 2006 15:26

tek píše:Nechal jsem měnit první dva díly na 2105. Byly to díly od kamazu. Nevím, jak dlouho vydrží, ale co se týká kvality, tak fakt nevím, protože ty dva díly do sebe nepasovaly. Teda pasovaly na sebe až příliš volně, tudíž to netěsní a tudíž to furt vypadá, jako by byla díra ve vejfuku. A to můj serviceman musel vyrobit na míru příchytku k převodovce a na spojení těch dvou dílů použil dvě svorky. Poslední díl mám rok a něco, nevím, jaká je to značka a serviceman říkal, že je už dost orezlý. Ty gumy taky vydržej prd, prý je to tím, že jsou kratší a proto jsou víc napružený a hnedka se to utrhne. Serviceman mi tam dal péra, ty držejí, ale zase to má při určitých otáčkách takový srandovní zvuk.


ze si si dal vymenit vyfuk? :) to aj olej si davas dolievat v servise?
slavoj
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvekod Nulašestka » pon srp 14, 2006 16:41

Naprosto chápu že se s tím někomu nechce prasit.Je to hnusná práce,bez vybavení naprosto znechucující.
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Pool » pon srp 14, 2006 16:50

Nulašestka píše:Naprosto chápu že se s tím někomu nechce prasit.Je to hnusná práce,bez vybavení naprosto znechucující.

Vybavení? Tím myslíš 13 č. klíč ? :lol:
Pool
 

Příspěvekod Nulašestka » pon srp 14, 2006 16:59

Tím myslím velkou palici,hever,brejle,roušku na ústa,špinavé věci,rukavice,WD-40,silové kleště....pak ještě nejlépe autogen,rampu...přál bych ti dělat vejfuk po jedný zimě tady.S klíčem č.13 bych tak možná rozdrolil rez z těch věcí co byly před rokem matkami. :evil:
Jenom povolit ten dementní mrňavej šroubeček s tou pidimatičkou co drží tu gumu u výstupu zadního dílu je totální horor.Pak tam ten vejfuk nepasuje,naráží do panhardky,visí moc pod auto,nepasuje to ani u uchycení na převodovce,pak to nejde utěsnit ani s tim Auspuffzementem nebo jinou pastou...hnus fialovej,práce strašná. :toimonster: Sice něco ušetřím tím že si tu práci udělám sám,ale půl dne v hajzlu,špinavej jsem jak prase,k tomu pracovní úrazy a nervy v kýblu.Zrovna teď na podzim mě to zase čeká.Už se velmi těším.
OT.Bezva. :roll:
Naposledy upravil Nulašestka dne pon srp 14, 2006 18:52, celkově upraveno 1
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 14, 2006 17:32

To Nulašestka, dovolím si nesouhlasit, já všechno dělám většinou s basic vercajkem co jsem si za svůj krátký zbytečný život naschromáždil. Když du dělat něco velkého tak si půjčuji v práci golu. Většinu věcí zvládám s obyčejnými klíči, špalkem a heverem, ale souhlasím, že neustále zasviněné hadry, nervy v kýblu z neustálých pokusů o dokonalost, které většinou nikam nevedou mne již unavují. Proč nejsem jako většina národa, která zaparkuje své leasingové novinky a jde si po svém. Většina volného času padne pro tu ruskou bestii, furt se kolem ní motám, furt se mi něco nezdá, furt něco vylepšuju respektive spravuju a všude vykřikuju jak je to úchvatné auto. :evil4:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků