Hnojar píše:2106 pokud vím tak přívod vzduchu má být trvale studený - teplý vzduch - teplý plyn - větší objem - nasaješ tím pádem méně gramů LPG na jeden prac. cyklus.... od výroby to bylo zapojeno na teplý a chcípalo to při 100 kmh na volnoběh, dal jsem to na studený a to samé, dal jsem to na teplý a odpojil hadici a je to imrvére stejný...... doprkna, teď mi docvaklo, ten paranormální jev se chcípajícím autem, po rychlé jízdě, na plyn či benál co tu furt řešíme, se objevil až poté co jsem dal pryč tu hadici........ jaký má to sání vliv na chcípání při volnoběhu za jízdy ? co přesně se v sání děje, ať už to mám zapojený na léto, nazimu s hadicí či na zimu bez hadice ?
no ja to neviem presne definovat, ale myslim si bez tej hadice nasava privelmi studeny vzduch a to napriamo, teda narazovym vzduchom, co moze mat za nasledok to zdochynanie motora. ja ked som tu hadicu zalozil nazad, tak to ide uz v pohode.