od Hnojar » čtv črc 27, 2006 07:11
Koukal jsem na net a na diskuzi ohl. LPG......no tak mám přepínač BRC Bristol a ten má mít dle schématu jeden vývod na snímač ( asi indukční ) jež se zřejmě nasadí na VN kable....schválně se podívám jestli tam někde je....no a na diskuzi jsem našel chlápka který měl podobný systém a podobný problém , volnoběh mu nedžel vůbec a servisáci mu radili ho zvednout i když už ho měl na 1200 rpm. stejně jako já mu po zapnutí zapalování fouklo trochu plynu do karbecu a pak se to vyplo a stejně jako mě se při chcípnutí motoru lpg vyplo také...... čili zapneš zápalko , ono to cvakne a po pár sekundách cvakkne znova ( plyn se otevře ale hned zas zavře ) při startování to cvakne znova ( plyn se otevře aby to startovalo ) a ten snímač tam je od toho , aby byl přívod plynu uzavřen, když to chcípne, aby se otevřel po zapnutí zapalování ( abys nastartoval ) ale hned se zas zavřel, pokud nestartuješ hned ( kdybys náhodou měl zapálené cigáro a zapnuté větrání ) . a vzhledem k typu reduktoru tam musí být aby ta věc vůbec byla nějak řízená když to není řízené podtlakem..... problém toho chlápka byl v tom snímači ( špatně namotnovaný ) v mém případě to může být podobně. no a dále by to vysvětlovalo to brčení motoru při přepínání z LPG na benál s využitím mezipolohy...... asi je tam něco jako program, který zajistí snížení množství LPG na min. mez, do toho po chvíli pustí benál a lpg vypne úplně - prostě je to asi vymyšlené tak, že když prudce přepneš tak si to poradí samo, jasně že žádná elektronika si neporadí s benálem v karbecu, proto přepínání zpět z benálu na LPG se musí dělat klasicky.....každopádně, ten spínač není jen 3 polohový přepínač co utáhne 2 A, je tam více drátů a má to vazbu na ten snímač otáček....... myslím si že když vypnu plyn a nechám mezipolohu tak to bude pořád pouštět LPG v minimálním množství dokud nezapnu benál, nebo nezastavím . Vadou ventilu to asi nebude, neboť když vyjedu benál, není v motoru nic , můžeš dělat s plynem co chceš, auto ani neškytne, nejde do něj žádné palivo, dokud nezapneš LPG. no ale stejně mi nedává logiku, že to nesnáší vysoké rychlosti........ prostě očistím to víčko a palec, a pak prubnu jiný plyn........ jen jednou jsem zažil že by auto něco podobného dělalo, Samara ( benzín ) mi asi vlivem bohaté směsi při jízdě do táhlého kopce 100 kmh na pětku ztrácela dech, musel jsem ji pak nechat řvát na trojku, zřejmě se to rychle zakarbonovávalo po projetí pár set m na vysoké točky se to pročistilo a vše bylo o.k může plyn dělat něco takového ? zanést svíčky, nebo tak něco, když ho tam jde moc a třeba není kvalitní, nebo je moc bohatá směs nebo tak něco ?