škube

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod slavoj » stř črc 26, 2006 10:03

denis píše:BRC mívá i bohatost a volnoběh-teda ne všechny, tento systém moc neznám ale kamarád na Pajeru ho má a má 2 šrouby.


no ved vravim 2 sruby odkalovac a regulator zmesi.
Alebo tak to potom asi nema regulator na hadici, pretoze na co by tam boli 2 klapky na regulaciu bohatosti zmesi, to by nemalo vyznam. Ked ho ma na hadici, nebude ho mat na zmiesavaci.
slavoj
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvekod Hnojar » stř črc 26, 2006 10:33

no tak to je v pr...li já mám ten krám ( reduktor, směšovač, splynovač ) vedle karbecu, na mezistěně mezi mot. prostorem a kabinou...čili pěkně kolmo na směr jízdy...... je tam napsáno něco jako electronically assisted, čili kdovíjak je to řízené a jestli je tam vůbec ta memmbrána ( na co když není přivedený podtlak ú ..... jinak má to odkal šroub, dále šroub bohatosti ( tím seřizuju volnoběh ) a šrouby na hadici - 2 kusy...... přičemž problémy jsem zaznamenal po otevření těch šroubů na hadici , tím myslím problém se chcípáním volnoběhu po prudké akceleraci a rychlé jízdě. před tím , podle nastavení z dílny, to problémy nedělalo, ale táhlo to na p...u... možná jsem měl jen otevřít hadici na 2. komoru.......... jen problém s chcípáním na volnoběh je tam celou dobu...... no a k těm membránám, u podtlak. reduktorů, když to máš podléně, tak co zatáčky ? rozjezd na křiovatce, pištící gumy a odbočování 90 st. vlevo či v pravo, to musí ovlivňovat taky ne ?
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Hnojar » stř črc 26, 2006 10:35

slavoj to zkusím, mám pocit že víčko a palec jsem jen okoukl !!! a nebylo to úplně 100 proc. ale řekl jsem si že je to dobrý, ( to jsem ještě neměl LPG )
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » stř črc 26, 2006 10:53

Hmm, podle mě tam membrány jsou určitě-já jen říkám, že mi to bylo řečeno při montáži, že při rozjezdu a brždění by to dělalo problémy-ty zatáčky asi tak kritické nejsou-nejsem odborník. :wink: Já celou dobu měl zato, že zapalování máš OK tak to hybaj zkouknout, kor když jsem popisoval své problémy se zapalováním-taky jsem si myslel, že je to plynem a blblo mi to i na benál.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » stř črc 26, 2006 11:22

:oops: no když jsem dělal zápalko, tak jsem udělal všecko, ale ten palec a víčko...bylo to trochu zelené a neměl jsem šmirgl....tak jsem si řekl že to po pár stech km. bude stejně zase zaoxidované tak co.........a vzpoměl jsem si na to až teď..........
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Hnojar » čtv črc 27, 2006 05:20

takže záhada pokračuje....... pravda k víčku a k palci jsem se jaksi nedostal, snad dneska odpoledne......zato jsem zkoumal chování auta při přepínání takže 1/ přepnutí z benzínu na plyn, přepínač v mezipoloze, auťák vyjede benzín z komory, 2 x lehce škubne a je bez benzínu, ani ťuk, po zapnutí plynu trva cca 0,5 sec. a zase jedeme, bez škubání. 2/ přepínání z lpg na benál, podle umělce co to dělal možno přepnout ihned a kupodivu to i funguje, auťák cca na 1 sec. vůbec netáhne, ale ani neškube a pak zase jedem dál, bez průvodních jevů....když tam tu mezipolohu ale nechám tam brčí brčí, tarokuje, nemá tah na akceleraci ale na udržení rychlosti jo...nevím jak dlouho by takhle brčel ale evidentě tam trochu plynu stále přichází.......mno a po zapnutí benzínu zase bez problémů jede. Jinač dnes zase stejná story, jízda 110 kmh, a najednou nedržíme volnoběh....přepnul jsem pak na benál okamžitě bez mezipolohy, vše o.k. jen volnoběh nedrží..... to je prostě záhada hlavolamu.........jediné co mě napadá je kvalita plynu.....zatím jsem tankoval jen u toho umělce co mi ten LPG montoval a vše o.k. a pak u jedné pumpy, co vypadala mnohem lépe , ale z toho poznám prd a pak začaly problémy.....co když je plyn nekvalitní a něco s motorem udělá - zanese nebo tak něco a projeví se to i na benál ?
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » čtv črc 27, 2006 06:51

Právě že by to kuckalo na LPG ale benzín nikoliv, volnoběh by to nemělo ovlivnit. Jinak tankuju u více dodavatelů a nikdy mi lada ani mitsubishi nedělalo bordel za 3 roky, co na LPG jezdím-problémy s nekvalitním plynem měla felda ale lada nikdy-jen třeba hůře táhne. Už mě nenapadá, v čem je problém, ale dle mého by to na mezipolohu nemělo pustit nic a tobě to jede, což nechápu.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » čtv črc 27, 2006 07:11

Koukal jsem na net a na diskuzi ohl. LPG......no tak mám přepínač BRC Bristol a ten má mít dle schématu jeden vývod na snímač ( asi indukční ) jež se zřejmě nasadí na VN kable....schválně se podívám jestli tam někde je....no a na diskuzi jsem našel chlápka který měl podobný systém a podobný problém , volnoběh mu nedžel vůbec a servisáci mu radili ho zvednout i když už ho měl na 1200 rpm. stejně jako já mu po zapnutí zapalování fouklo trochu plynu do karbecu a pak se to vyplo a stejně jako mě se při chcípnutí motoru lpg vyplo také...... čili zapneš zápalko , ono to cvakne a po pár sekundách cvakkne znova ( plyn se otevře ale hned zas zavře ) při startování to cvakne znova ( plyn se otevře aby to startovalo ) a ten snímač tam je od toho , aby byl přívod plynu uzavřen, když to chcípne, aby se otevřel po zapnutí zapalování ( abys nastartoval ) ale hned se zas zavřel, pokud nestartuješ hned ( kdybys náhodou měl zapálené cigáro a zapnuté větrání ) . a vzhledem k typu reduktoru tam musí být aby ta věc vůbec byla nějak řízená když to není řízené podtlakem..... problém toho chlápka byl v tom snímači ( špatně namotnovaný ) v mém případě to může být podobně. no a dále by to vysvětlovalo to brčení motoru při přepínání z LPG na benál s využitím mezipolohy...... asi je tam něco jako program, který zajistí snížení množství LPG na min. mez, do toho po chvíli pustí benál a lpg vypne úplně - prostě je to asi vymyšlené tak, že když prudce přepneš tak si to poradí samo, jasně že žádná elektronika si neporadí s benálem v karbecu, proto přepínání zpět z benálu na LPG se musí dělat klasicky.....každopádně, ten spínač není jen 3 polohový přepínač co utáhne 2 A, je tam více drátů a má to vazbu na ten snímač otáček....... myslím si že když vypnu plyn a nechám mezipolohu tak to bude pořád pouštět LPG v minimálním množství dokud nezapnu benál, nebo nezastavím . Vadou ventilu to asi nebude, neboť když vyjedu benál, není v motoru nic , můžeš dělat s plynem co chceš, auto ani neškytne, nejde do něj žádné palivo, dokud nezapneš LPG. no ale stejně mi nedává logiku, že to nesnáší vysoké rychlosti........ prostě očistím to víčko a palec, a pak prubnu jiný plyn........ jen jednou jsem zažil že by auto něco podobného dělalo, Samara ( benzín ) mi asi vlivem bohaté směsi při jízdě do táhlého kopce 100 kmh na pětku ztrácela dech, musel jsem ji pak nechat řvát na trojku, zřejmě se to rychle zakarbonovávalo po projetí pár set m na vysoké točky se to pročistilo a vše bylo o.k může plyn dělat něco takového ? zanést svíčky, nebo tak něco, když ho tam jde moc a třeba není kvalitní, nebo je moc bohatá směs nebo tak něco ?
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » čtv črc 27, 2006 07:18

Kurva, tím systémem ti blbci nadělali víc škody jak užitku-proč tam nedali klasický podtlakem řízený systém, který bezchybně funguje snad na každém autě-lada je jednoduchá a dát do ní nespolehlivý a složitý systém je nahovno.
JInak že svíčky odchází na LPG rychleji je běžný jev ale po 500km nee. Já měním po 10tis. km, protože pak je problém se startováním.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » čtv črc 27, 2006 07:32

kdoví čím to je...... pokud vím BRC má dobré reference i na složitějších autech ne ? stříkačky a tak........ spíš bych problém viděl buď v instalaci, nebo seřízení...... a hlavně v tom že nevíš co všechno to dělá, krom toho že to inteligentně ovládá ventily a množství LPG se odvozuje od otáček.... právě tohle může fungovat kdovíjak, a když o tom nic nevíme, může to být fakt jenom seřízením.... raději se znova podívám na odstředivku v zapalování, sice ty závažíčka a pružinky posledně krásně chodily, ale už nevěřím ničemu a skouknu to ještě jednou....... ( to by byl klasický problém, předstih na volnoběhu pokaždé jinak :D ) no dnes jsem si trochu pozávodil s Lagunou, chlápek nějak nemohl snést že se za ním žigul stále drží :) pak jsem odbočil , on jel dál a já se hrdě dobelhal na parkoviště se chípajícím motorem....odbočil jsem akorát včas abych se neztrapnil :-))))
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » čtv črc 27, 2006 08:00

Tak to je good-já taky honil lagunu a zatímco on řadil 3-4, já měl stále 2ku a valil za ním-taky nechápal. Ten můj bobek na 2ku jede 90, aniž by nějak trpěl.
Taky jsem po montáži LPG řešil kuckání a škubání ale vše bylo zapalováním-svíčky a tou 2 klapou, jenže já tam mám karbec ze š130 a ten na to přisychání 2hé klapy trpí-dal jsem silnější průžinu a je to good. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Zajda » čtv črc 27, 2006 08:01

Ja mam v 06ce LANDI HARTOG - coz je asi neco podobneho jak to BRC, a funguje to jak pisete, ale ne ze by nejak postupne daval mnozstvi plynu. Je tam jen takove chytre :lol: rele, ktere je seple pokud na jednom dratu jsou impulsy (drat je omotany pres VN kabel od inducky). A to sepne ventil s privodem plynu. Nic vic to nedela !!! Proste jak zapnes zapalovani to tam trochu pusti a jak zacnes tocit teprve potom jak se na tom drate obevi neco co je omotany kolem VN kabelu tak to pusti plyn !!! Ted mam na 07ce ten s tim podtlakem! Podle me ten s tim elekrickym poustenim plynu je lepsi! Za 3 roky co jsem to auto mel jsem na to poradne nemusel sahnout jen sem tam trosku dostelovat, protoze uz tam jsou horsi membrany (mel jsem to rozebrane ... jsou ztvrdle jaxvina) ale jezdilo to porad jaxvina (coz se o tomto novem co mam v 07ce rict neda!!!!!!!!!! To je porad nejake divne!
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Zajda
 
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček

Příspěvekod Hnojar » čtv črc 27, 2006 08:24

hmm no jo ale já nemám ani podtlakový reduktor, ale elektronický...... takže ten kus drátu musí snímat pulsy nejen kvůli ovládání ventilů, vypínání LPG při chcíplém motoru a tak, ale i kvůli řízení množství plynu podle otáček ne ? denis: co přesně znamená přisychající klapka ? ....... co když to dělá i mi ? nemůže to nějak přimrznout nebo tak něco ? .... chápeš, jedu rychle, motor teplý ale venku chládek a mám víc otevřené šrouby na hadici než od výroby............schválně to zkusím odpoledne, jestli to udělá zase........ a pokud tenhle jev znova navodím, zkusím to pročistit pořádným zatížením ale na benál......
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod slavoj » čtv črc 27, 2006 09:02

a ake to mas vlastne auto? este ma napadla jedna vec a to prepinanie tepleho a studeneho vzduchu pri nasavani, mne raz na 2105 vypadla ta hadica z nasavania a tiez mi to zdochynalo na neutrale pri vyssich rychlostiach. mam to prepnute na teply vzduch od motora.
slavoj
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvekod Hnojar » čtv črc 27, 2006 09:12

2106 pokud vím tak přívod vzduchu má být trvale studený - teplý vzduch - teplý plyn - větší objem - nasaješ tím pádem méně gramů LPG na jeden prac. cyklus.... od výroby to bylo zapojeno na teplý a chcípalo to při 100 kmh na volnoběh, dal jsem to na studený a to samé, dal jsem to na teplý a odpojil hadici a je to imrvére stejný...... doprkna, teď mi docvaklo, ten paranormální jev se chcípajícím autem, po rychlé jízdě, na plyn či benál co tu furt řešíme, se objevil až poté co jsem dal pryč tu hadici........ jaký má to sání vliv na chcípání při volnoběhu za jízdy ? co přesně se v sání děje, ať už to mám zapojený na léto, nazimu s hadicí či na zimu bez hadice ?
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků