škube

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod denis » úte srp 01, 2006 11:50

Tak už jsme doma-kdyby jsme měli fotku, nemusíme psát romány. :lol: :lol: Mám ten husí krk od bomby k průchodce do dna kufru a toto je tam 2x-jedna na motor druhá na tankování. Takže může plyn oběma pod auto, nikoli doněj.
Tudíž, už jsme se domluvili. V tom případě to není zlé, protože z toho plnícího ventilu by to samo nemělo nikdy jít dovnitř-jedna kulička je u hrdla a druhá v 3cestném ventilu.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » úte srp 01, 2006 11:56

hele, ty máš tankovací trubku vedenou pod auto, a kam dál ? kde je umístěné samotné hrdlo ?
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » úte srp 01, 2006 12:07

Já nemám ladu a mám to v nárazníku zboku na levé straně-Mitsubishi má jako lada výfuk vpravo. :wink: A trubku mám pod auto-nechtěl jsem díru do zadku auta.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » úte srp 01, 2006 12:28

aha......... takže ti plnící trubka vůbec nevede skrz kufr hej ?
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » úte srp 01, 2006 12:51

Jde kufrem dolů a tam k nárazníku-mám malé 3dveřové auto. Zkusím to nějak nafotit. Teď valím domů. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » čtv srp 03, 2006 06:19

Tak dnes se problém opakoval znova - a už vím proč - zamrzá mi reduktor !! tak 2-3 mm vrstva jinovatky, šroubem volnoběhu nešlo ani pootočit......nechal jsem ho chvíli stát a pak dojel na benál...a já si furt říkám proč mi to dělá jen ráno....... btw. ase so hlópé ale mám v chladiči jen vodu....... a navíc jsem to startnul rovnou na LPG......že by to bylo tím ? :shock:
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » čtv srp 03, 2006 10:33

Blbost, já jezdím na plyn furt a s ladou jsem jezdil taky-máš tam dost vody? Jsou ty hadice napojené správně? Mě to zamrzá kolem 0 a dolů.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » čtv srp 03, 2006 10:57

noo vody je tam dost a jestli jsou napojené správně... to teda netuším, to jsem tak podrobně nezkoumal..... vím jen že jsou připojeny do chladícího okruhu......... někde každopádně připojené jsou, schválně na to mrknu....... napadá mě, abych náhodou nemusel zapínat topení i v létě , aby reduktor nezamrzal....... :lol: jenže denisi, já tam mám čistou vodu a ty asi nemrzku ne ? čili mi možná mohla zamrznout...... no a neznamená to že mám třeba moc bohatou směs ? čili moc plynu ?
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » čtv srp 03, 2006 11:26

Já tam mám taky vodu, protože mi 1,5 měsíce zpátky rupnul chladič a nalil jsem tam jen vodu. V tom bych to nehledal-mám to zapojené tak, že jak je hadice k topení a vracečka zpět, obě se říznou a vrazí se do rozřezaného místa T kus. Do toho T se pak napíchne jeden a do druhého druhý vývod reduktoru.
Ono to zmrzne, pokud není dost teplá voda a je velký průtok plynu, že se nestihne ohřát, ale to myslím u Lady moc nehrozí. Musel bys to mít hodně vytočené a žralo by to.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » čtv srp 03, 2006 11:32

jakýsi t-kus tam je......... podívám se...čili, paralelně k topení jo ? ......... řečeno elektrotechn. slovníkem....... no možná to mám furt moc bohaté...uškrtil jsem šrouby o 1/8 otáčky ( na hadici ) a odjel na benzín, po chvíli jsem jel na LPG a už to bylo o.k., jen volnoběh zlobil ale méně, ten jsem neseřídil, nebyl čas. a bylo to přimrzlé....... každopádně to přiškrcení se nijak neprojevilo na výkonu........ takže bylo zybtečně moc otevříno.......a tudíž i moc plynu - moc tepla na jeho odpaření............
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » čtv srp 03, 2006 11:42

Jojo, zkusil jsem to nějak načrtnout, ale nemám tu žádný software na kreslení tak se nesměj. :lol:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » čtv srp 03, 2006 11:45

jo jo takhle jsem to myslel...kouknu na to..........každop. téčko tam je........
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků