škube

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod slavoj » čtv črc 27, 2006 09:44

Hnojar píše:2106 pokud vím tak přívod vzduchu má být trvale studený - teplý vzduch - teplý plyn - větší objem - nasaješ tím pádem méně gramů LPG na jeden prac. cyklus.... od výroby to bylo zapojeno na teplý a chcípalo to při 100 kmh na volnoběh, dal jsem to na studený a to samé, dal jsem to na teplý a odpojil hadici a je to imrvére stejný...... doprkna, teď mi docvaklo, ten paranormální jev se chcípajícím autem, po rychlé jízdě, na plyn či benál co tu furt řešíme, se objevil až poté co jsem dal pryč tu hadici........ jaký má to sání vliv na chcípání při volnoběhu za jízdy ? co přesně se v sání děje, ať už to mám zapojený na léto, nazimu s hadicí či na zimu bez hadice ?


no ja to neviem presne definovat, ale myslim si bez tej hadice nasava privelmi studeny vzduch a to napriamo, teda narazovym vzduchom, co moze mat za nasledok to zdochynanie motora. ja ked som tu hadicu zalozil nazad, tak to ide uz v pohode.
slavoj
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvekod Hnojar » čtv črc 27, 2006 09:51

tak budu špekulovat no.......
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » čtv črc 27, 2006 09:54

Přisychání klapky-to je debilní výraz. Plyn je suchý a tak se zadrhává druhá klapa a zůstává přiotevřená-jak tomu šlápneš dělá to bordel, ale to se mi u Lady nikdy nestalo.
Jinak lada při vyřazení z kopce zdechne v 9 z 10 případů a je to dáno tím sáním (skoro náporovým). Já tam tu hadici na ohřev vzduchu neměl ani u Lady a nemám ji ani teď a jede to furt dobře, tyto problémy jsem neměl.
Zamrznout by ti to nemělo, pokud máš dost vody a při těchto vedrech nehrozí.
S tím vzduchem je to jak psal Slavoj-teplý vzduch je žádoucí v zimě, aby se to rychleji ohřálo a v létě je to k hovnu, protože je vzduch příliš horký a není dobré plnění válců vzduchem-NITRO do auta není nic jiného, než že podchlazením sání dodáš více kyslíku a pak se dějou věci-proto lada po děšti jede skvěle a v hicu jako by nechtěla-teda nejen lada. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Zajda » čtv črc 27, 2006 11:23

kdyz tak premyslim, mel jsem problem podobny, kdyz jsem mel nasazenou na filtru hadici aby to melo jakoze "naporove sani" tak pri vyssich rychlostech to taky nejelo vubec na volnobeh, protoze ten vzduch co letel na auto teda do sani delal bordel ve filtru a v podstate delal vetsi podtlak membranam nez byl skutecny v motore !!! Dlouho jsem na to taky nemohl prijit potom vyhodim hadicu a ono to neblbne.
Jinak mnozstvi plynu se ovlada pomoci podtlaku, ktery je v mixu nad karbecem, ten podtlak hybe s membranama co jsou ve splynovaci! Jinak ten mix musi byt primo nalepeny na karbecu, jinak by to jakoze prisavalo falesny vzduch a skutecny podtlak v sani by nebyl i v hadicich a blblo by to moocc!
Jinak bych zkusil prehodit vicko na filtru na zimni provoz, treba vyhodil hadici co je mezi filtrem a vyfukovym potrubim, aby vzduch nebyl tak horky a zkusil, jestli to fakt neni tim ze ze predu fučí moc vzduchu do filtru !!! a vnáší tak chybu :lol:
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Zajda
 
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček

Příspěvekod Miso » čtv črc 27, 2006 11:52

denis píše:NITRO do auta není nic jiného, než že podchlazením sání dodáš více kyslíku a pak se dějou věci :wink:


Nic ineho?! Nitro je v prvom rade chemicke okyslicovadlo, teda aspon dufam ze sa bavime o N2O a nie o nitro-riedidle. :) To ze ochladi nasavanu zmes je v porovnani s jeho okyslicovacim ucinkom druhorade.
Miso
 
Příspěvky: 69
Registrován: čtv črc 14, 2005 16:27

Příspěvekod denis » čtv črc 27, 2006 11:58

To jo ale jsou 2 systémy, jak se to tam valí-jeden přímo, druhý je obdoba co jsem psal. Každopádně nejde o nic jiného, než tam dostat hooodně vzduchu, ale otom to tady není-řeší se LPG. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod radek mb » čtv črc 27, 2006 23:33

při rychlosti 100 ti to na volnoběh zdechne?mě to dělá i při 40,na plyn to běží hodně nepravidelně,takže brzdim motorem...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Hnojar » pát črc 28, 2006 06:16

Mnoo takže jsem se pustil do hledání závad.....objevil jsem rozprašovač umístěný na těsnení - fuga si tak 7 mm pro "dodatečný přívod vzduchu" :lol: 4 ks jetých spon na nízkotlakých hadicích a deformovaný nátrubek rozdvojky co jsou nan ní ty štelovací šrouby, a to tak že to snad ani nemůže těsnit, neboť z kruhu se stal něco jako plátek salámu přeložený napůl a to téměř po celé délce. Dále pak hadice reduktor - rozdvojka byla evidentně jetá. Následoval tel. hovor s přestavitelem, sdělění že auto je nezpůsobilé - spíš nebezpečné sobě i svému okolí ( bylo mi divné že při startování cítím plyn ) přislíbení rychlé nápravy atp. Požadoval jsem nové díly ( hadice, rozdvojka atp ) neboť těm ožralcům už žabáka nesvěřím . Ostatní části ( přívod kap. lpg. ) upevnění ventilů, natažení elektriky, upevnění nádrže a vytažení hadic pod kufr je provedeno velmi čistě. upravil ( rozpůlil ) jsem těsnění pod rozprašovačem, aby těsnilo mezi filtrboxem a karbecem a nezavazelo rozprašovači, poměnil spony, rozdvojku napojil jak nejlépe to šlo ( těšní to tak na posledních 3 mm nátrubku ) a jal se zkoušet. Auto ztichlo při vyšších rychlostech ( zvuk sání kolem 100 kmh byl hrozně hlučný ) a seřízení zdá být jednoznačnější. Dnes jsem zvědavý s čím ten umělec odpoledne přijde, jestlipak bude pro mě mít nové díly, a aspoň 20 l LPG jako odškodné...... ? 8) no jinak za jízdy bylo vše o.k. při mírně zvednutém volnoběhu sytičem ( tak 5mm od momentu kdy táhlo začne zabírat ). jinak to zdechalo pořád. Dále zmizelo tarokování motoru při vypnutém LPG, asi jsem měl filtrbox plný plynu či co, díky blbé montáži rozprašovače.......
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod slavoj » pát črc 28, 2006 08:01

no a robis s toho taku vedu :) len par zavad a to je vsetko? tomu servisu by som spravil taku reklamu v regionalnych novinach, ze by sami prisli za mnou a ako ospravedlnenie by mi dali celu prestavbu na LPG zadara, divim sa, ze chces len vymenit stare za nove, ja by som to tak nenechal, ved islo o ohrozenie zivota a to by na sude nebol problem dokazat.
slavoj
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvekod Hnojar » pát črc 28, 2006 08:28

hmmm...... ze by ? mno vis jde mi o to aby se v tom nevrtali znova a nenapachali dalsi skody....... cele zadara ti to nedaji, kdyz zjisti ze nejsi uplne tupy a zacens se ohanet technickou nezpusobilosti, jako ja tak ti to proste bezplatne opravi - coz pro mne znamena zdrzeni, i kdyz si myslim ze by to melo byt udelane hezky rychle a riziko ze napachaji dalsi skody, coz neminim podstupovat. btw. jak bych v pripadne dokazal, ze tu rozdvojku jsem neznicil ja ? jasne ze bych je rozmazl v mediich a hrozil soudy, kdyby se k tomu postavili takto, ale pro me je jednodussi se domluvit stylem " naval vse nove z toho co jsi tam dal jete, nebo co jsi zprasil a ja si to dam dokupy sam, a ty jsi bez zakaznika a jeste bud rad" handrkovat se o 10 min prace s napojenim nove rozdvojky nema vyznam, chci to mit podle sebe a ne udelane nejakym ozralym uhlomrdem, kereho vyhodili z sachty a jebe na vsecko...... :lol:
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod slavoj » pát črc 28, 2006 08:41

no ja len si to zober aj z tej druje strany, ze tu reklamaciu si uz nemusel vybavovat ty, ale tvoji pozostaly :)
slavoj
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvekod Hnojar » pát črc 28, 2006 08:57

nestraš....... sice máš pravdu, měly by to udělat oni a zkontrolovat znova těsnost, ale je mi jasné že to udělají kdovíco zprasí a těsnost zkonrolují maximálně pěnivou vodou a pokud to bude bublat jen trochu tak to tak nechají - a já to nebudu mít jak zjistit, to bych musel u nich stát na to já teda kašlu......po posledních zkušenostech už mi nikdo nikdy na žabáka ani nešáhne ( netýká se to jen LPG ) , ti zamindrákovaní češi mi lezou na nervy, jak mají komplex z toho že rusi před 30 ti lety dělali taková krásná auta a oni sami měli akorát ty nablblé škochtle......a primitivně se mstí vandalstvím na krásném funknčím stroji - vandalystvím za které si člověk platí " žigul ? prásk s haubnou, ten snese všechno" - to už se tu řešilo.......a taky jsem vyhlásil nulovou toleranci všem těmto dementům na cestách a od dnešního rána ji uplatňuji...kdo chce mít na plechách otisknuté moje nárazníky, má je mít ( jde napříkald zničit dveře na filcce bez jediného škrábance na žigu 8) ) jedinou výjimkou je , když bude v sedačce syn..........
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod Hnojar » pát črc 28, 2006 09:45

jen tak mimochodem, kdo z vás má BRC v ladě ? zajímalo by mě jak vypadá mixer........
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

Příspěvekod denis » pát črc 28, 2006 10:10

Hmmmm, tak k tomu není snad ani co dodat. Ovšem teze s přisáváním vzduchu navíc byla správná. :lol: :lol: Doufejme, že ti ty hovada dají ty nové díly, jinak to je na zabití.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Hnojar » pát črc 28, 2006 10:19

noo...když jsme u toho, jak poznat nové od starého že...... jen doufám že nejdražší část - reduktor není nějaký repas....... vypadá sice jako ze škatulky, tak jako všechno, krom jmenované hadice a spon ale stejně, pocit je to blbý..... zajímavé je že hadice z rozdvojky do mixu jsou evidnetně funglovky..... a např spony na přívodu vody do reduktoru jsou krásné nové a nejsou to ty šroubovací ale takové ty co se mačkají kleštěma aby se roztáhly a jak kleště pustíš tak se to stáhne, práce s tím je náročnější ale jsou z tlustšího a pevnějšího matroše.....( zřejmě pružin. ocel, jinak by to nedrželo ) a budou asi i dražší..... elektrika je krásně tahaná tak že ani nepoznáš že není od výroby z togliatti ( viděl jsem fotky tak zprasené elektriky, kdy kable k ventilům byly napjaté jak prádelní šňura ), prostě vše vypadá bezvadně .....oni snad asi neměli pak čas, nebo se ožrali, nebo nevím co že tu jednu část takhle zmrvili..... k tomu mixu...jako by z oka vypadl mixeru lovtec, jež je na stránkách hl propanu v sekci mont. instrukce, je tam foto mixeru namontovaném na karbecu.......
Hnojar
 
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků