Uz mam LPG ve 2107ce

Moderátor: Moderátoři

Uz mam LPG ve 2107ce

Příspěvekod Zajda » pát črc 21, 2006 10:14

Tak jsem dneska privezl Ladenku z montaze LPG, stalo me to 9900 + plna nadrz zdarma :lol:
Ale se mi nejak zda ze je to hrozne sciple, na benzin to bylo zihadlo jaxvina a ted to jede jen na prvni komoru a kdyz slapnu vic tak se to uplne pridusi :( . Snad je to jenom spatne serizene :? . Jeste se chci zeptat odborniku, jakou funkci ma ekonomizer pri LPG? Jestli zastavi i privod plynu, ktery vlastne proudi pres benzinovy ventil nebo neE??? Ekonomizer nemam vubec zapojeny (predchozi majitel ho asi opdojil) tak premyslim jestli ho mam vubec davat do chodu :?:
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Zajda
 
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček

Příspěvekod Jiri » pát črc 21, 2006 10:22

Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod Jiri » pát črc 21, 2006 10:27

a jeste tohle.... zigul je sice trochu jiny ale podtlak LPG funguje skoro vsude stejne

http://skoda.stable.cz/cz/index.php?act ... 0&offset=0
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod denis » pát črc 21, 2006 12:49

Mě jela 05ka na druhou komoru na LPG jako letadlo. Pokud máš ty brýle na karbecu se dvěma hadicema, zkus přidat druhé komoře-oni to většinou nastaví na pikaču a pak si to člověk musí odladit sám. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Little Red Riding Hood » pát črc 21, 2006 13:43

jestli se nemýlím, tak ekonomizér na lpg nefunguje..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Trevor » pát črc 21, 2006 17:04

No tak to je dan za plyn. Ja mam na karburatore prirubu co vyuziva iba jednu hadicu a je to dost divoke na benzine sa absolutne neda "divocit" Motor pri prudkom zosialnuti plynu sa dost pridusi a potom vystreli ako raketa co zrovna nepovazujem za uspech. Prave preto vymyslame sposob ako to ojebat.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát črc 21, 2006 18:01

Není to k tématu, ale také přemýšlím o plynu, kdesi jsem se ptal a nejlevnější vychází jakýsi Lovtec, doporučte prosím jaký typ LPG je nejvhodnější, respektive, který nebude dělat potíže. Samozřejmě při dobrém poměru cena/výkon.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod denis » pát črc 21, 2006 20:03

Lovtec je české Lovato. Mám ho už v druhém autě a bezproblémů. Jsou na něj díly k sehnání a jsou levné. BRC je lepší, ale díly dražší a nejsou vždy skladem. Další systémy nějak nepřichází u Lady v úvahu. Lovtec stačí a je spolehlivý-teda já jsem s ním spokojen. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
denis
 
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava

Příspěvekod Trevor » pát črc 21, 2006 20:47

No clovek od ktoreho kupujem nahradne veci na plyn ma dve lady 05 v obidvoch ma plyn lovato a nestazuje si.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod radek mb » pát črc 21, 2006 21:05

jestli se ti to dusí,musíš povolit plyn,resp.máš to uškrcený.mě to taky dělalo,ale postupně jsem to doladil
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Zajda » ned črc 23, 2006 21:24

jeste bych se chtel zeptat jak mate tu vec ve vzduchovem filtru ( mix myslim ), jestli se primo opira o karbec nebo jestli tam je mezera. Totiz na 06ce sem to mel tak, ze ta guma co tam testni byla jen pod filtrem (rozrezana na pulky) a na hore jen ten mix, ktery sedel primo na karbecu. A ted mi to dali tak ze ta guma je cela a ten mix je pritahly pres tu gumu, takze je tam mezera, jestli tam nemuze byt problem ???
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Zajda
 
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček

Příspěvekod Majo » ned črc 23, 2006 21:32

to moze byt problem. nemusi to mat ten vykon na LPG. Prisava si to totiz popod to vzduch a nemusi byt dostatocny podtlak na sanie plynu. Urcite to prerob. Inak sa to bude zle stelovat a spotreba/vykon nebude to prave
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Zajda » ned črc 23, 2006 21:35

jj predelam zitra hned, asi to fakt bude tim... ale nedelali snad prvni auto, tak proc takove zakladni nedostatky :evil:
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Zajda
 
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků