Spotřeba

Moderátor: Moderátoři

Spotřeba

Příspěvekod Hošek Zminný » stř kvě 31, 2006 14:50

Zdravím.
Mám několik dotazů, které se odvíjejí od toho, že mám u své 21011 spotřebu zhruba 11-12 l/km.
1. Má na spotřebu vliv to, že jsem až dosud startoval studené auto tím stylem, že jsem vytáhl sytič a cca 10-20x sešlápl pedál plynu a pak teprve startoval? Četl jsem v originální příručce, že na pedál se šlapat vůbec nemá. Čili se v podstatě ptám, jestli tam při tom sešlapování neteče nějaký benzín, já tomu prd rozumím a nevím.

2. Nejsem si vědom toho, že bych jezdil nějak zostra, stylem brzda - plyn, že bych to nějak moc honil atd., ba spíš právě naopak.

Předpokládám, že chyba je v tom, že auto asi nebylo hodně dlouho seřízené (mám ho teprve chvíli). Může to být v hladině plovákové komory, co jsem pochopil, tak třeba i v netěsnící membráně u pumpy (pokud se nepletu). Nádrž i hadičky by měly být v pořádku.

Rovnou se ptám, nejste někdo z Pardubic a nechtěli byste se mně na tohle mrknout? Sám se do toho pouštět nebudu, protože tomu nerozumím. Případně nevíte o nějakých dobrých opravářích z Pardubic a okolí, kteří by tuhle kontrolu provedli?

DÍKY!

Hošek
737 382869
Hošek Zminný
 
Příspěvky: 12
Registrován: sob dub 15, 2006 17:34

Příspěvekod Pool » stř kvě 31, 2006 23:19

Při sešlápnutí plynu 20x za sebou spotřebuješ asi 14cm3 benzínu, tedy 0,014 l :) Když ráno před startem párkrát na plyn šlápneš, tak tomu určitě neublížíš, já myslím že to naopak dřív chytne tzv. na výpary. Potom v průběhu dne už je myslím zbytečné našlapávat, protože už to chytá pěkně. Na teplém motoru se má při startu pouze sešlápnout a držet, naopak mačkáním se to rádo zachlastává. V karburátoru musí být benzín samozřejmě, jinak je šlapání neúčinné. Našlapávání tedy se spotřebou souvislost mít nebude. Horší je třeba rozhozenej předstih, to potom jezdíš a máš pedál plynu dvakrát hlouběji, než na seřízeném autě, to udělá svoje.
Pool
 

Příspěvekod Pája » čtv čer 01, 2006 04:47

Někdy by sme se na to mohli podívat... Mám garáž na Drážce.
Naposledy upravil Pája dne úte úno 01, 2011 08:29, celkově upraveno 1
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

filtr

Příspěvekod Hošek Zminný » čtv čer 01, 2006 20:33

Ještě maličkost - nemůže mít na spotřebu vliv starý, špinavý, ucpaný atd. vzduchový filtr? Někde jsem tady něco četl na fóru a tohle jsem si vydedukoval. Ještě jsem ho sice neviděl, ale vsadím se, že původní majitel ho neměnil po celou dobu co auto měl - tři roky.[b]

P.S.: Pájo díky za nabídku pomoci, psal jsem Ti SMS, nevím jestli došla - každopádně o tu pomoc bych měl zájem - ozval bych se v druhé polovině června. Díky.
Hošek Zminný
 
Příspěvky: 12
Registrován: sob dub 15, 2006 17:34

Příspěvekod Nulašestka » čtv čer 01, 2006 20:43

Hošek Zminný píše:nemůže mít na spotřebu vliv starý, špinavý, ucpaný atd. vzduchový filtr

No tak ten by měl mít vcelku vliv,protože když jím jde míň vzduchu tak potom tam jde zákonitě víc paliva,aby bylo množství směsi zachováno,motoru se špatně dýchá...rozhodně co nejdříve vyměnit,proboha vždyť to stojí nějakejch 70 Kč a je to na 10 000Km. :wink: Já ho třeba tak na 5 000 Km vždycky profouknu na pumpě foukáním na kola,popř přeluxuju,nachytá se tam na to vždycky bordelu... :roll:
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod JmJ » čtv čer 01, 2006 22:24

Nulašestka píše:
Hošek Zminný píše:nemůže mít na spotřebu vliv starý, špinavý, ucpaný atd. vzduchový filtr

No tak ten by měl mít vcelku vliv,protože když jím jde míň vzduchu tak potom tam jde zákonitě víc paliva,aby bylo množství směsi zachováno,motoru se špatně dýchá...rozhodně co nejdříve vyměnit,proboha vždyť to stojí nějakejch 70 Kč a je to na 10 000Km. :wink: Já ho třeba tak na 5 000 Km vždycky profouknu na pumpě foukáním na kola,popř přeluxuju,nachytá se tam na to vždycky bordelu... :roll:


zvlast ted z jara. pylu a ruznych tech bordelu, co litaji luftem... no hnus :-) zrovna ted sem ho menil. pockal sem, az prestane z tech stromu co tu mame padat zluty prach a sup tam s novym. nema cenu se s tim nejak trapit :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Brandy » pát čer 02, 2006 08:05

Kdyz uz jsme u tech filtru, k cemu je na tom takova ta vata? Na jinym filtru nez zigulakym jsem to nevidel.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Myso » pát čer 02, 2006 08:08

Brandy píše:Kdyz uz jsme u tech filtru, k cemu je na tom takova ta vata? Na jinym filtru nez zigulakym jsem to nevidel.
na to aby si ju v polke zivotnosti sundal a mal potom znova cisty filter. dvojstupnovy :mrgreen:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

filtr

Příspěvekod Hošek Zminný » pát čer 02, 2006 12:58

Díky za radu ohledně toho filtru.
Samozřejmě se na jeho výměnu chystám, zatím jsem tak neučinil, protože mám auto teprv krátce a víceméně ho až dosud zajíždím a zkouším. Koupím ho hned v pondělí a uvidíme, co to s tou spotřebou udělá.
Dík.
Hošek Zminný
 
Příspěvky: 12
Registrován: sob dub 15, 2006 17:34

Příspěvekod Brandy » pát čer 02, 2006 13:14

Myso píše:na to aby si ju v polke zivotnosti sundal a mal potom znova cisty filter. dvojstupnovy

Tak tim se to vysvetluje. :lol:
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wolf » pát čer 02, 2006 13:19

Myso píše:
Brandy píše:Kdyz uz jsme u tech filtru, k cemu je na tom takova ta vata? Na jinym filtru nez zigulakym jsem to nevidel.
na to aby si ju v polke zivotnosti sundal a mal potom znova cisty filter. dvojstupnovy :mrgreen:

Tak to aplikuji i s MANNem, po 5 tisicich ho menim :D . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod slavoj » pát čer 02, 2006 15:27

ja menim vzduchovy pri kazdej vymene oleja, teda cca 5tis/km
slavoj
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků