Moderátor: Moderátoři
Koko Loko píše:Jako zápor bych viděl tendenci ke zhasnutí motoru po dlouhodobé deceleraci při přechodu na volnoběh. Sice všichni tvrdí, že jim to nedělá, ale mě to dělají obě auta a přitom je vše v pořádku, možná je to jen problém málo bohaté směsi, čert ví?
Richard Novotný píše:Taky mi to dělá,ale jen když mám správně seřízený koncák a elektronika ovládá ekonomizér.Když koncák posunu tak,aby nikdy nevypnul a tudíž ekonomizér byl pořád pod podtlakem a volnoběžnou tryskou šlo do motoru pořád palivo,tak motor nechcípe.Pak tam ovšem ten ekonomizér je nanic.Otázkou je,jestli to stojí za to.Zvykl jsem si než při deceleraci a zastavení vymáčknu spojku,zároveň trochu přidám plyn,takže motor nestačí chcípnout.Jsou ale situace kdy na to není čas a pak buď motor nastartuji přes spojku a když bohužel úplně zastavím,tak startérem.Z toho moc radosti nemám.
Připadá mi,že při deceleraci je v hadičce k ekonomizéru tak malý podtlak,že to nestihne otevřít volnoběžnou trysku.Spojku většinou vymačkávám při více než 1200otáčkách a to elektronika ještě drží eko zavřené.Doufám že nekecám,když tak mě opravte.
Na 05ce ty výpadky byly velmi velmi ojedinělé, na sedmičce je to o chloupek horší, ale je nutno podotknout, že vozidlo zatím neprošlo lékařskou kontrolou na seřízení odtrhu a předstihu, karbec jsem si repasoval sám a odborníkovi jsem zatím svěřil jen poštelování směsi neb já osobně s těma šroubkama můžu kroutit jak chci a poznám prd, jen to, že to buď moc vrčí nebo zdechne. Po naštelování mi bylo doporučeno abych v případě problémů přidal chloupek na bohatosti, ale k tomu jsem se ještě nedostal. Viděl bych to tak, že v Trnavě to nechám prohlédnout od Marka a pak se uvidí .JmJ píše:... ale Koko Loko mas asi psa zakopaneho jinde...
JmJ píše:Richard Novotný píše:Taky mi to dělá,ale jen když mám správně seřízený koncák a elektronika ovládá ekonomizér.Když koncák posunu tak,aby nikdy nevypnul a tudíž ekonomizér byl pořád pod podtlakem a volnoběžnou tryskou šlo do motoru pořád palivo,tak motor nechcípe.Pak tam ovšem ten ekonomizér je nanic.Otázkou je,jestli to stojí za to.Zvykl jsem si než při deceleraci a zastavení vymáčknu spojku,zároveň trochu přidám plyn,takže motor nestačí chcípnout.Jsou ale situace kdy na to není čas a pak buď motor nastartuji přes spojku a když bohužel úplně zastavím,tak startérem.Z toho moc radosti nemám.
Připadá mi,že při deceleraci je v hadičce k ekonomizéru tak malý podtlak,že to nestihne otevřít volnoběžnou trysku.Spojku většinou vymačkávám při více než 1200otáčkách a to elektronika ještě drží eko zavřené.Doufám že nekecám,když tak mě opravte.
Mas to cele v poradku? Tesni to? membranka ok? Ventil neni zasvineny? Napeti priveden na ventil je dostacujici, aby vcas reagoval? No a pak celkove serizeni. kdyz mas nizky volnobeh, tak se to take muze stat.
/Pokud mi to zdechalo pri brzdeni motorem, tak to vzdycky bylo membrankou, ale Koko Loko mas asi psa zakopaneho jinde/
Kazdopadne ten system musi slapat ok, jinak je to psycho jizda
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků