Stránka 1 z 4

Lepší chlazení?

Napsal: sob kvě 13, 2006 15:53
od Sir_Pierre
Máte někdo zkušenosti se saharama z jinejch aut a nebo zkoušel ste někdo nějak jinak vyřešit chlazení motoru? Přecejenom ve městě je to docela brutal v letě jezdit.

Ptám jen tak informativně... :oops: :oops:

Napsal: sob kvě 13, 2006 15:55
od čmelák
mas otazky jak koza bobky

Napsal: sob kvě 13, 2006 15:58
od Pavel04
s ladou pokud ji nebudes mit nejak upravovanou nebo rozbitou nebudes mit s chlazenim zadnej problem nikdy, takze neni co resit... Proc zlepsovat neco, co dobre funguje???

Napsal: sob kvě 13, 2006 16:12
od Sir_Pierre
čmelák píše:mas otazky jak koza bobky


To vis musim vedet vsechno... :twisted: :twisted:

Napsal: sob kvě 13, 2006 16:21
od čmelák
no ved vidim, normalne sa ti to uchladi aj bez vrtule...

az pri vaznom motore moze byt problem s chladenim ale ked je secko ako ma tak sa nic nedeje

Napsal: sob kvě 13, 2006 17:08
od Little Red Riding Hood
a jezdit s podchlazeným motorem taky není to právé ořechové..

Napsal: sob kvě 13, 2006 19:15
od Majo
nahodou, to neni take blbe tema. Ja mam s chladenim problemy na oboch mojich autach. Najma pri dlhodobejsej jazde v oblasti otacok nad zltym a cervenym polom. Ani chladic oleja neriesi vsetko, hlavne nie taky, kde olej ochladzuje voda. Naporovy by mozno pomohol. Alebo vacsi vodny chladic. To zrovna riesim do kombika...
Ovsem to uz nie je problem seriovych motorov a bezneho jazdenia :oops:

Napsal: sob kvě 13, 2006 20:16
od čmelák
ano mas jazdit ako clovek

Napsal: pát čer 30, 2006 14:54
od Petra
Problémy s chlazením jsem měla taky, takže to táta vyřešil tak že vyměnil laďácky čidlo teploty za čidlo ze škodovky které se spouští dřív a hlavě je to dobrý a kolony věřte mi tam jako Pražanda stojím často.

Napsal: pát čer 30, 2006 16:09
od Nulašestka
Ve vyšších rychlostech to v letním hicu neuchladí,už jsem několikrát kvůli tomu musel zvolňovat... :? Ani když jede sahara...

Napsal: pát čer 30, 2006 17:32
od tek
Je to pravda, tuhle jsem jel v tom největším vedru asi sedm kilometrů co to dá a ručička teploměru se povážlivě blížila k červenému poli.

Napsal: pát čer 30, 2006 17:43
od JmJ
tek píše:Je to pravda, tuhle jsem jel v tom největším vedru asi sedm kilometrů co to dá a ručička teploměru se povážlivě blížila k červenému poli.


na 05 s motorem 05 a mechanickou saharou? to mas neco spatne bych rekl. ja na tomhle motoru jezdim 7 let a nikdy jsem nemel problem s prehrivanim. a to sem s tim delal psi kusy :-). max v dlouhem kopci se rucicka pohne o jednu svou sirku doprava :-)

Napsal: pát čer 30, 2006 19:08
od Majo
to cidlo so spinanim pri nizsej teplote mam, dokonca aj vypinac na rucne zapnutie ventilatora, ale ked jazdim kopce alebo ako prasa aj po normalnej ceste, tak to uvarim stejne. Teraz to mam napchate uz kadejake vymysly - chladic oleja napojeny na vodny okruh a plus radiator kurenia ako pridavny chladic v okruhu(vid fotky - http://ladaclub.szm.sk/chladic/chladic.htm ) a stale to dokazem pri plnej zatazi zohriat nad 95st. sice len tesne ale predsa. Prevazdkovu teplotu vsak teraz mam 80st. to musim este doriesit...

Napsal: pát čer 30, 2006 19:26
od Dusan
Inak nove vodne cerpadlo univerzal do 1,7 a ostatnych ma vecsi priemer lopatkoveho kolesa tak ze zvysenim prietoku by troska mohlo pomoct to lepsie uchladit :D
Dufam ze nikto tu nema znackou zakrite otvori pre vzduch co sa privadza k chladicu : D

Napsal: pát čer 30, 2006 20:06
od Majo
no hej Dusan, len kupuj nove vodne cerpadlo, ked mas doma 10 starych a dobrych(moj pripad).
Takych borcov tu mam v okoli niekolko co maju znacku frajersky na maske pred chladicom :mrgreen: