Lepší chlazení?

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Majo » ned črc 02, 2006 22:29

moje motory su v poriadku, tesnenia vylucujem i ine vady...
s tym plnym plynom a vysokymi otackami - vsak ano hovorim o rezime maximalneho zatazenia motoru, ked idem v kolone za aviou tak sa mi to nezohreje na viac nez 90 nikdy, ked idem normalne(100kmh - 3100rpm) tak mam teplotu hlboko pod 90(80-85).
Ale pri tom maximalnom rezime to dlho neuchladim. Preto mi nesedi ze niektori ano(vid- Petra).

PS: ja byvam v horach, rovinu tu skoro ani nemame
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Petra » ned črc 02, 2006 22:33

Majo: Promiň
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod Petra » ned črc 02, 2006 22:33

Yellow: No jo proto se ptám šumavu znám. a teda kopce tam jsou nějáký.
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod Yellow01 » ned črc 02, 2006 22:53

Majo: a co třeba zvětšit chladící kanály? Nebo větší chladič.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Yellow01 » ned črc 02, 2006 22:58

Petra píše:Yellow: No jo proto se ptám šumavu znám. a teda kopce tam jsou nějáký.


Já jsem jezdil lyžovat na Zadov a tam to žígo zvládá v klidu. Nevim, Šumava je od nás skoro 100 km, tak je mi to celkem jedno :)
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Pšenda » ned črc 02, 2006 23:02

Já se chystám implantovat saharu z nějakého Forda. Je to větrák jako kráva fouká jako blázen. Při porovnání se saharou z Lady fouká dvojnásobně. A nevibruje jako Laďácká sahara.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pšenda
 
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod Little Red Riding Hood » ned črc 02, 2006 23:15

ještě mě napadá.. majo nemáš v chladáku moc fridexu??.
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Majo » pon črc 03, 2006 17:41

Little Red Riding Hood píše:ještě mě napadá.. majo nemáš v chladáku moc fridexu??.

uz ani nie. polovicu zimnej zmesi som vypustil a dolial destilkou a ten zvysok mi uz stejne vyvrel a dolial som to zas len vodou.

Nad vacsim chladicom rozmyslam, ale u kombika, kde pride pred chladic este chladic na klimu, apropo, neviete o niecom, co je rovnako vysoke ako ladacky a sirsie o 10-15cm? Docela by mi nieco take bodlo. Vrakovisko to isti 8)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Brandy » pon črc 03, 2006 20:46

Majo píše:neviete o niecom, co je rovnako vysoke ako ladacky a sirsie o 10-15cm?

O neco sirsi je ten ladacky hlinikovy chladic. Ale to je tim, ze ma ty komory po stranach a ne nahore a dole jako ten medenny. To asi nepomuze, co?
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » pon črc 03, 2006 23:30

Ja bych tam narval dva chaldice paralene vedle sebe na hadice a seriove za sebe vudci proudeni vzduchu 8) :P :wink:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Little Red Riding Hood » pon črc 03, 2006 23:34

majo předpokládám že už máš v obou autech el. sahary??.
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Trevor » stř črc 05, 2006 08:59

No tak ked sme isli na zraz tak mi v Trnave a v Bratislave v kolene vrera voda ale na dialnici to bolo ok. Rucicka na zaciatku zeleneho pola a to sa islo 130-150. A to nebol ani problem z Brna na Prahu co bol vlastne hore kopec.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Miso » ned črc 09, 2006 00:22

Trevor píše: ... tak mi ... v kolene vrera voda

Vodu v kolene som našťastie ešte nemal. Podľa toho čo som počul to nie je nič príjemné, no ale nechcel by som teda zažiť aby mi tam ešte vrela :).

Sorry za OT.
Miso
 
Příspěvky: 69
Registrován: čtv črc 14, 2005 16:27

Příspěvekod Trevor » ned črc 09, 2006 06:42

Akoze mam v pici. Z preklepov si uz nic nerobim lebo keby som mal vzdy riesit taketo dristy tak... Na druhu stranu aj to koleno dostalo riadne zabrat a mal som 100chuti drzat plyn rukou.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Luděk Ondrůch » ned črc 16, 2006 19:50

Zkus tam naimplantovat chladič s Nivy, ta má dva ventilátory vedle sebe. :lol:
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron