od Majo » sob črc 01, 2006 19:07
Petra píše:No Majo nevím jaké máš čidlo mě začíná chladit až kolem 98 stupňu a navíc si semnou čidlo teploty dost hraje jedu a najednou je to v červenem poli na 130 stupních a během pěti minut je tam 90 stupnu což je ideální stav. Vživotě jsem¨to neuvařila a oho honím dost no né dost trochu hodně víc. Prostě jezdím rychle.(za to může táta) policajti mě nechytaj znaj mé auto.(opět kvůli tátovi). A to čidlo ze škodi je neuvěřitelný.
ja mam cidlo 95 stupnove! Nie je zo skodarny, je to nejake ze Made in Germany. Na kombiku som dokonca pouzival cidlo 88 stupnove a problemy s prehrievanim som mal tiez.
Ale ja nehovorim o problemoch v beznej prevadzke aby sme sa nejak zle nechapali.
Hreje sa mi to len ak idem kopce(ale vazne kopce, nie nejake pahorky) na plny plyn vo vysokych otackach, pripadne vo velmi vysokych otackach po dialnici. Myslim rychlost okolo 160 a otacky nad 5000 dlhodobo na plny plyn
A ze sa mi motor prehrial nepozorujem len podla budiku(i ked ukazuje dost presne) ale aj podla toho ze ked auto odstavim, tak s hroznymi pazvukmi razi voda do expanzky a casto aj z nej von ked je uz plna.
Ako mam tie chladice robi to menej(max 1x do tyzdna) predtym mi to robilo po kazdej jednej jazde.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4