Lepší chlazení?

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Nulašestka » pát čer 30, 2006 21:18

Dusan píše: nove vodne cerpadlo univerzal do 1,7 a ostatnych ma vecsi priemer lopatkoveho kolesa

+ jinou geometrii lopatek(mám ho na autě a jak to dopadlo?)Vyjel jsem na dálnici,pohodlně zapřel pravou nohu do koberce a dostal se na letovou hladinu 160km/h.Po asi dvou kilometrech(kde to do mírného kopce nejelo na pětku víc než reálných 140 :evil: ) koukám jak leze teploměr před očima doprava,začal jsem zpomalovat,to už to bylo skoro v červeném poli a pak jsem musel jet 20 km ani ne devadesátkou a stále jela sahara a ne a ne se to dostat pod 90°C,takže ani ta nová vodní pumpa to nevyřeší...
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Petra » sob črc 01, 2006 00:22

No Majo nevím jaké máš čidlo mě začíná chladit až kolem 98 stupňu a navíc si semnou čidlo teploty dost hraje jedu a najednou je to v červenem poli na 130 stupních a během pěti minut je tam 90 stupnu což je ideální stav. Vživotě jsem¨to neuvařila a oho honím dost no né dost trochu hodně víc. Prostě jezdím rychle.(za to může táta) policajti mě nechytaj znaj mé auto.(opět kvůli tátovi). A to čidlo ze škodi je neuvěřitelný.
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod radek mb » sob črc 01, 2006 06:56

mě sahara nefunguje vůbec a během jízdy se mi nezahřeje víc než do půlky zeleného pole( u 07).Když stojim v Praze v koloně,takje to horší,ale nikdy mi to nestouplo tak,abych vařil.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Majo » sob črc 01, 2006 19:07

Petra píše:No Majo nevím jaké máš čidlo mě začíná chladit až kolem 98 stupňu a navíc si semnou čidlo teploty dost hraje jedu a najednou je to v červenem poli na 130 stupních a během pěti minut je tam 90 stupnu což je ideální stav. Vživotě jsem¨to neuvařila a oho honím dost no né dost trochu hodně víc. Prostě jezdím rychle.(za to může táta) policajti mě nechytaj znaj mé auto.(opět kvůli tátovi). A to čidlo ze škodi je neuvěřitelný.

ja mam cidlo 95 stupnove! Nie je zo skodarny, je to nejake ze Made in Germany. Na kombiku som dokonca pouzival cidlo 88 stupnove a problemy s prehrievanim som mal tiez.
Ale ja nehovorim o problemoch v beznej prevadzke aby sme sa nejak zle nechapali.
Hreje sa mi to len ak idem kopce(ale vazne kopce, nie nejake pahorky) na plny plyn vo vysokych otackach, pripadne vo velmi vysokych otackach po dialnici. Myslim rychlost okolo 160 a otacky nad 5000 dlhodobo na plny plyn :oops:
A ze sa mi motor prehrial nepozorujem len podla budiku(i ked ukazuje dost presne) ale aj podla toho ze ked auto odstavim, tak s hroznymi pazvukmi razi voda do expanzky a casto aj z nej von ked je uz plna.
Ako mam tie chladice robi to menej(max 1x do tyzdna) predtym mi to robilo po kazdej jednej jazde.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Petra » ned črc 02, 2006 20:17

Majo: Ježiš tak často. No nevím není tam takhle náhodou jiný problém? Mě se to vživotě nestalo. Ani když lítám do kopce hodně rychle no trochu víc než hodně.
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod Yellow01 » ned črc 02, 2006 20:24

To je síla. Já jsem měl problém s chlazením na 1200. Měl jsem shozenou vrtuli a nahodil jsem koncovej laďák a když jsem zastavil, tak se mi po pár minutách začal vařit motor, a to bylo v zimě při -10°C, po opětovným nasazení vrtule vše v pořádku.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Petra » ned črc 02, 2006 20:32

No tak to já ventilaci musela vyměnit protože po bouračce byla trochu seklá a šlape jak víno.
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod Majo » ned črc 02, 2006 21:12

ja by som tiez normalne hladal niekde zavadu, lenze ked mi to robia obidve auta rovnako asi bude ta zavada niekde medzi volantom, sedadlom a pedalmi :oops:
Stejne to nechapem, ze to nikomu inemu nerobi len mne :(
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Petra » ned črc 02, 2006 21:16

Nerozumím tomu je to opravdu divné že to nikomu nedělá, a nebude to tím jiným podnebím.
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod Yellow01 » ned črc 02, 2006 21:44

Majo: nějak ti tam často figuruje "ve vysokých otáčkách na plný plyn", možná máš trošku těžkou nohu, já teda nevím, jak ti chodí motor, jaký má ještě rezervy, ale jestli jedeš dlouho rychlostí nad 160km/h s plynem na podlaze, tak bych to logicky tipnul jako příčinu přehřívání. Já když jedu max. rychlostí auta, tj. 150 km/h na 1500 sériovým motoru, tak jen pár kilometrů a i tak má ten motor dost. Přece jen už to nejsou nejmladší auta, moje lady GO motoru nezažili, tak proč je zbytečně trápit.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Petra » ned črc 02, 2006 21:58

Yellow01: Tak to mám asi zazračný auto kdyš jsem jela do brna měla jsem našlaplo furt 150 v levim pruhu a aby mě ostatní nepřeválcovali když jsem ojížděla nákladák musela jsem jet 180 v levim pruhu. A plně naložená a teplota ani Ň nehla se proto mi to nende do hlavy.
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod Petra » ned črc 02, 2006 22:03

Majo: Prý to bývá těsnění pod hlavou máš jí skusit dotahnout a máš jí klidně dotáhnout víc než je předepsanej moment, 12 šrouby to vydržej. A když se to pak zlepší stejně by to chtělo pak vyměnit těsnění pod hlavou. Tak to mi řek táta (vymejšlel ten tatrovackej rozdělovač myslím ke mě do auta)
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod Yellow01 » ned črc 02, 2006 22:04

Jako jo, v pohodě, ale jak jsem psal, moje lady GO motoru neznaj, předchozí majitelé taky nevím, co s nima tropili, tak to nebudu zbytečně trápit, a taky bych se nerad válel v kotrmelcích, kdyby tam něco nevydrželo. Navíc jsem se žígem nikdy nejel po dálnici, v našich končinách jsou jen roviny a nikam jinam než po Jižních Čechách nejezdím.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Petra » ned črc 02, 2006 22:18

V Jížních čechách roviny? no tak jo. no GO nezna ani můj žížo ale někdy by to chtělo. I když mě už vlasy stojej hruzou na hlavě když mi blbne ukazatel teploty a je to v červenym poli a než mi to dojde že si dělá co chce sem hrůzou bez sebe.
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod Yellow01 » ned črc 02, 2006 22:25

Tak v našem i těsně přilehlých okresech roviny. A Šumava nejsou žádný velehory, tu zvládá žígo v pohodě :)
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků