Lepší chlazení?

Moderátor: Moderátoři

Lepší chlazení?

Příspěvekod Sir_Pierre » sob kvě 13, 2006 15:53

Máte někdo zkušenosti se saharama z jinejch aut a nebo zkoušel ste někdo nějak jinak vyřešit chlazení motoru? Přecejenom ve městě je to docela brutal v letě jezdit.

Ptám jen tak informativně... :oops: :oops:
Obrázek Lada s námi, Lada na vždy! Sir Pierre Obrázek
Uživatelský avatar
Sir_Pierre
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát čer 03, 2005 14:39
Bydliště: Prostějov City

Příspěvekod čmelák » sob kvě 13, 2006 15:55

mas otazky jak koza bobky
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Pavel04 » sob kvě 13, 2006 15:58

s ladou pokud ji nebudes mit nejak upravovanou nebo rozbitou nebudes mit s chlazenim zadnej problem nikdy, takze neni co resit... Proc zlepsovat neco, co dobre funguje???
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
 
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle

Příspěvekod Sir_Pierre » sob kvě 13, 2006 16:12

čmelák píše:mas otazky jak koza bobky


To vis musim vedet vsechno... :twisted: :twisted:
Obrázek Lada s námi, Lada na vždy! Sir Pierre Obrázek
Uživatelský avatar
Sir_Pierre
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát čer 03, 2005 14:39
Bydliště: Prostějov City

Příspěvekod čmelák » sob kvě 13, 2006 16:21

no ved vidim, normalne sa ti to uchladi aj bez vrtule...

az pri vaznom motore moze byt problem s chladenim ale ked je secko ako ma tak sa nic nedeje
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Little Red Riding Hood » sob kvě 13, 2006 17:08

a jezdit s podchlazeným motorem taky není to právé ořechové..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Majo » sob kvě 13, 2006 19:15

nahodou, to neni take blbe tema. Ja mam s chladenim problemy na oboch mojich autach. Najma pri dlhodobejsej jazde v oblasti otacok nad zltym a cervenym polom. Ani chladic oleja neriesi vsetko, hlavne nie taky, kde olej ochladzuje voda. Naporovy by mozno pomohol. Alebo vacsi vodny chladic. To zrovna riesim do kombika...
Ovsem to uz nie je problem seriovych motorov a bezneho jazdenia :oops:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod čmelák » sob kvě 13, 2006 20:16

ano mas jazdit ako clovek
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Petra » pát čer 30, 2006 14:54

Problémy s chlazením jsem měla taky, takže to táta vyřešil tak že vyměnil laďácky čidlo teploty za čidlo ze škodovky které se spouští dřív a hlavě je to dobrý a kolony věřte mi tam jako Pražanda stojím často.
Petra
 
Příspěvky: 82
Registrován: sob čer 03, 2006 14:19
Bydliště: Praha

Příspěvekod Nulašestka » pát čer 30, 2006 16:09

Ve vyšších rychlostech to v letním hicu neuchladí,už jsem několikrát kvůli tomu musel zvolňovat... :? Ani když jede sahara...
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod tek » pát čer 30, 2006 17:32

Je to pravda, tuhle jsem jel v tom největším vedru asi sedm kilometrů co to dá a ručička teploměru se povážlivě blížila k červenému poli.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
tek
 
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » pát čer 30, 2006 17:43

tek píše:Je to pravda, tuhle jsem jel v tom největším vedru asi sedm kilometrů co to dá a ručička teploměru se povážlivě blížila k červenému poli.


na 05 s motorem 05 a mechanickou saharou? to mas neco spatne bych rekl. ja na tomhle motoru jezdim 7 let a nikdy jsem nemel problem s prehrivanim. a to sem s tim delal psi kusy :-). max v dlouhem kopci se rucicka pohne o jednu svou sirku doprava :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Majo » pát čer 30, 2006 19:08

to cidlo so spinanim pri nizsej teplote mam, dokonca aj vypinac na rucne zapnutie ventilatora, ale ked jazdim kopce alebo ako prasa aj po normalnej ceste, tak to uvarim stejne. Teraz to mam napchate uz kadejake vymysly - chladic oleja napojeny na vodny okruh a plus radiator kurenia ako pridavny chladic v okruhu(vid fotky - http://ladaclub.szm.sk/chladic/chladic.htm ) a stale to dokazem pri plnej zatazi zohriat nad 95st. sice len tesne ale predsa. Prevazdkovu teplotu vsak teraz mam 80st. to musim este doriesit...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Dusan » pát čer 30, 2006 19:26

Inak nove vodne cerpadlo univerzal do 1,7 a ostatnych ma vecsi priemer lopatkoveho kolesa tak ze zvysenim prietoku by troska mohlo pomoct to lepsie uchladit :D
Dufam ze nikto tu nema znackou zakrite otvori pre vzduch co sa privadza k chladicu : D
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Majo » pát čer 30, 2006 20:06

no hej Dusan, len kupuj nove vodne cerpadlo, ked mas doma 10 starych a dobrych(moj pripad).
Takych borcov tu mam v okoli niekolko co maju znacku frajersky na maske pred chladicom :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků