Podtlak pro rozdělovač

Moderátor: Moderátoři

Podtlak pro rozdělovač

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv kvě 11, 2006 16:20

Do 2105 jsem nacpal webera a zbyla mi nezapojená hadička od podtlakové regulace. V mé choromyslné hlavě se vylíhnul nápad připojit ji místo ekonomizéru na sání, chod motoru se tím poněkud výrazně mění. Je takováto možnost připojení legální, nebo je rozdíl mezi podtlakem z karburátoru a ze sání? Momentálně ji mám odpojenou a do sání namontoval šroubek, ale potřebuji každého koníka, co vy na to?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Little Red Riding Hood » čtv kvě 11, 2006 16:25

nevim jestli to bylo dobře.. ale co ondra koupil 07, tak podtlak byl celkově odpojenej (teče tim jen bordel).. takže bych z motoru vytahal vše od podtlaku a bude vystaráno.. :wink: zbyte ti vlastně jen násosek na rozdělovači..
a udělej obřízku na filter boxu.. :wink: bude pár klokanů..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Re: Podtlak pro rozdělovač

Příspěvekod JmJ » čtv kvě 11, 2006 16:43

Koko Loko píše:Do 2105 jsem nacpal webera a zbyla mi nezapojená hadička od podtlakové regulace. V mé choromyslné hlavě se vylíhnul nápad připojit ji místo ekonomizéru na sání, chod motoru se tím poněkud výrazně mění. Je takováto možnost připojení legální, nebo je rozdíl mezi podtlakem z karburátoru a ze sání? Momentálně ji mám odpojenou a do sání namontoval šroubek, ale potřebuji každého koníka, co vy na to?


Ja myslim, ze v tom bude rozdil. Ten podtlak z karbecu je myslim aktivni pri nekterych rezimech prace motoru v zavislosti na poloze klapek, zatimco ten podtlak ze sani je aktivni kdykoliv se toci motor (v ruzne intenzite). Podlak k posilovaci brzd je take akcni jakmile se toci motor. A ty jsi vlastne podtlakovou regulaci rozdelovaci pripojil na podtlak k brzdovemu posilovaci (jako by). Takze dle meho soudu se ti proste konstatne zmeni predstih v momente kdy nastartujes :-)

Ale to je take jen vyplod choromyslneho mozku teoretika :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv kvě 11, 2006 18:01

Taky si myslím, že podtlak v sacím potrubí je takový podtlakovitější, ale přece jen se nechci zbavit podtlaku z rozdělovače bez boje. :evil4:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pool » čtv kvě 11, 2006 21:31

Každopádně ten podtlak o konících moc není, spíš o spotřebě. Při jízdě na plný plyn totiž vůbec nefunguje.
Pool
 

Příspěvekod Marek » pát kvě 12, 2006 06:32

Podtlak v karburátoru vyvedený na podtlakovou regulaci předstihu je vyvedený z prostoru NAD ŠKRTICÍ KLAPKOU, zatímco podtlak k ekonoměru je vyveden ze sacího potrubí, tedy z prostoru POD ŠKRTICÍ KLAPKOU !!! To je podstatný rozdíl.
Chod motoru při připojení regulace pod klapku se změnit musí, protože v tu chvíli podtlaková regulace předstihu funguje na maximum a tím motoru velmi zásadně přidá předstih.

Koko Loko, pokud jsi osadil WEBERa, podtlakovou regulaci předstihu nikam nezapojuj, je stejně k ničemu. Má vliv pouze na emise při mírném a středním zatížení motoru, s výkonem či spotřebou paliva nemá vůbec co do činění (spíš naopak).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát kvě 12, 2006 15:34

Ano to jsem chtěl slyšet, jasné a stručné vysvětlení. Dírku sání jsem zaslepil a hadici uschoval. Každopádně s weberem pozoruji zvýšení akcelerace (oč mi momentálně jde) a takový mocný zvuk motoru, na druhou stranu to taky pěkně papá, zejména při stylu plynového pedálu ON-OFF. Otázkou je zdali to Žluťák unese.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Tomáš » sob kvě 13, 2006 17:33

Koko Loko píše:Ano to jsem chtěl slyšet, jasné a stručné vysvětlení. Dírku sání jsem zaslepil a hadici uschoval. Každopádně s weberem pozoruji zvýšení akcelerace (oč mi momentálně jde) a takový mocný zvuk motoru, na druhou stranu to taky pěkně papá, zejména při stylu plynového pedálu ON-OFF. Otázkou je zdali to Žluťák unese.


žluťák to unese ale co tvá kapsa :lol:
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob kvě 13, 2006 19:30

Tomáš píše:žluťák to unese ale co tvá kapsa :lol:

O mou kapsu se nestarej o tu se velice efektivně starají ty dvě Lady co stojí před barákem. :evil4:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Ondra 07 » čtv kvě 25, 2006 08:22

Celkove si myslim ze ty podtlakovy nesmysli jsou v lade na prd... Musim se o to starat,cistit profukovat a buhvi jeste co, tim padem je to poruchovy a dela to z nesmtelne lady obycejny poruchovy auto... :lol: No a kdyz jsem ho pripojil tak motor delal hrozny vecy,pri cca 2000ot. Zacal strasne litat otacky nezavsle na seslapnuti pedalu,proste ti jelo jako by dochazel benzin takovy to cukani....jako kdyz nekdo pusti rychle spojku a mam malo plynu.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv kvě 25, 2006 13:46

To Ondra 07, dovolil bych si oponovat. Na 05ce jsem s těmi podtlakovými nesmysly problémy celkem neměl. Na 07če mě zlobil ten ekonomizér, nicméněž po výměně membrány je vše v pořádku, byla vadná už když jsem to auto koupil a považuji to za obyčejnou závadu z mnoha jiných drobných blbostí, které jsem odstranil a které na mě ještě čekají. Jinak motor se dá udržet v chodu i když je ta membrána ruplá což mě celkem překvapilo. Ty membrány jsou ze stejného materiálu jako jejich kamárádky od sytiče a akcelerační pumpičky, takže se dají považovat za relativně dlouhověkké tudíž spolehlivé.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod JmJ » pát kvě 26, 2006 10:02

Koko Loko píše:To Ondra 07, dovolil bych si oponovat.
...
takže se dají považovat za relativně dlouhověkké tudíž spolehlivé.


A taky jsou velmi snadno vymenitelne a levne. Takze v tom nevidim zadny problem :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků