Vibrující 2106

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Honza 21061 » ned čer 11, 2006 21:41

Little Red Riding Hood píše:tet mě napadla hodně velká ptákovina.. co když v servisu (jak dělali ty křížky) náhodou někde vytratili ložisko z křížku.. a říkali si je to jen lada.. serem na to... další věc (možná už to někdo psal) je to jestli použili segrovky správného rpzměru.. dělají se myslím dvě šířky a jakmile tam nedáš na zpět tu zprávnou tak jezle..

To ne, mám na žigula hodně poctivého servismana, který je dělá už dlouhou dobu a navíc celou dobu jsem u něho stál a podával mu nové díly, všechny byly v pořádku a při montáži se určitě nic neztratilo. Segerovky jsou originál Lada, všechny stejné a nikdo se mě neptal, jaký rozměr potřebuju (ostatně jsem se na to chtěl zeptat sám a zapomněl jsem), myslím, že dokonce existuje 5 rozměrů, alespoň v katalogu ND to tak mám. Snad tam mám rozměr, který tomu nijak nevadí. :roll: Samotný kardan je teď v podstatě bez vůlí, vibrace byly asi než se to všechno po výměně usadilo a rozpohybovalo. Až vyměním ty podélné tyče nápravy, tak se to bude posuzovat o dost lépe, jestli ty zvuky nezmizí úplně- a doufám, že zmizí!
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Honza 21061 » pát čer 30, 2006 15:17

Tak jsou všechny naděje v háji. Včera proběhla výměna krátkých podélných tyčí u zadní nápravy, tluče to a mlátí pořád. :? Jediná věc, která se zlepšila, že se zpevnilo vedení zadní nápravy v zatáčkách a nerovnostech, jinak to podivné tlučení se ozývá pořád, teď už i při jízdě po rovině, zvlášť když uberu plyn a potom ho přidám.
Díky tomu jsem už jsem byl v servisu na tolika kontrolách a výměnách věcí okolo, několikrát jsem ležel sám pod autem a pořád na to nemůžu přijít.
Dnes jsem zjistil, že ten samý zvuk se ozve, když zatlačím na řadicí páku v jakékoliv poloze při vypnutém motoru- jedno větší bouchnutí a jakoby se to vrátí, takže když páku uvolním, je ticho. Ještě zbývají dlouhé tyče, ale to by snad nemlátilo, když zatlačím na páku?
Když je motor nastartovaný, tak při zatlačení na páku to začne tlouct opakovaně, co to může být? :shock: Napadlo mě uvolnění v zavěšení převodovky- příčný nosník, je to ono? Ale to jsem kontroloval, včetně bezpečnostního držáku kardanu tak jestli tam je ještě nějaký silentblok o kterém nevím a ten je třeba utržený...
Snad to neskončí tím, že vyměním postupně na spodku úplně všechno. :? (resp. servis vymění, protože na ulici se pod to těžko leze a vyndavá se z něj kardan s převodovkou. :cry: )
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » pát čer 30, 2006 15:20

Klepani pri prebehu nizkych otackach (pridani/ubrani plynu) mi delala prevodovka o ten pricny drzak, bo to vzdalo to pruzne uchyceni. Asi se opakuju, nepamauju si, co se psalo vyse. To pruzne uchyceni musi byt vyrazne prohnute _nahoru_. jakmile jde do rovne, nedej boze dolu, tak se prevodovka opre o pricny drzak.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Honza 21061 » pát čer 30, 2006 15:26

:idea: No to bude asi ono, díky! Něco na ten způsob jsem měl na mysli. Ale záhadou je, že se to nejdřív ozývalo jakoby ze zadní nápravy, teď už tluče celý spodek. :? :D Taky proto, když zatlačím na řadicí páku, tak se to o ten nosník opře.
Když to budu chtít vyměnit asi musím něčím podepřít převodovku, je to tak? Ale to by se snad zvládlo i na tom parkovišti... :roll:
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » pát čer 30, 2006 15:32

Honza 21061 píše::idea: No to bude asi ono, díky! Něco na ten způsob jsem měl na mysli. Ale záhadou je, že se to nejdřív ozývalo jakoby ze zadní nápravy, teď už tluče celý spodek. :? :D Taky proto, když zatlačím na řadicí páku, tak se to o ten nosník opře.
Když to budu chtít vyměnit asi musím něčím podepřít převodovku, je to tak? Ale to by se snad zvládlo i na tom parkovišti... :roll:


Mi se to nejdriv projevovalo tak, ze to klepalo kdyz sem staroval motor v prudkem kopci. vymenu sem ja sam nedelal, ale servisak to mel za chvilku a dil stal par korun. A asi jak rikas, podeprit prevodvku, sundat drzak, vymenit pruzne uchyceni a nasadit drzak. Zahadu bych v tom nehledal.

btw mi to odeslo cca po 75 000 km a 16 letech.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Honza 21061 » pát čer 30, 2006 15:44

Tak díky, zkusím to! Snad už se to konečně vyřeší. :roll: Mimochodem, mně to klepe, když ten motor vypínám, ale jen někdy.
Věkově to taky zhruba odpovídá- když to začalo dělat, měl jsem tam cca 93 tis. a ročník 1986. :)
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Brandy » pát čer 30, 2006 16:15

JmJ píše:vzdalo to pruzne uchyceni

Jestli je to to, co myslim, tak vymena je hracka. Honzo, zvladnes to v pohode na ulici. Prevodovku je nejlepsi podeprit heverem.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Honza 21061 » pát čer 30, 2006 16:49

Když mám jenom jeden dodávaný k autu. :D Něco si pod to najdu ve sklepě. Stejně vždycky něco hodím pod druhou sekeru jako pojistku, tak by o všeljaká podpěradla ve sklepě neměla být nouze. :)
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Brandy » pát čer 30, 2006 16:58

Honza 21061 píše:Když mám jenom jeden dodávaný k autu.

Aha, tak ten na to neni zrovna vhodnej. :)
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Honza 21061 » pát čer 30, 2006 23:07

Akorát mám obavy, aby to mezitím nepoškodilo třeba hardyspojku, nebo středové ložisko+ uložení kardanky, když je ten silentblok asi utržený a tím se kardan v podstatě tlačí dolů... :? Snad to stihnu v pondělí udělat, protože v úterý a ve středu mě čeká delší ježdění a nechtěl bych to zrovna absolvovat s tímhle. :roll:
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Honza 21061
 
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Nulašestka » sob črc 01, 2006 13:24

Hele tak tam něco natvrdo můžeš provizorně nacpat,já jsem odjezdil několik desítek km tak že jsem tam měl hadr a špalík z molitanu :lol: ,ale bylo to ježdění jak za trest,žejo :? ...Jenže mě se ten silentblok taky rozpad absolutně na tři části,prostě guma v háji a od toho se ještě odlepily ty kovové dolní lyžiny. :thumbright:
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků