Silentbloky motoru jsou nové, na převodovce jsem kontroloval a ještě trošku posouval včera, takže také v pohodě. Přídavka je k hlavní převodovce přes gumovou hardy spojku, ale jinak má oba silentbloky zdravé. Motor, převodovka, ani přídavka se nikde nedotýká kastle. 1díl výfuku je dole napevno kovovým držákem přichycen k převodovce, ale tak je to u nivy běžné, protože stejně je převodovka pevně na motoru. Výfuk se také nikde nedotýká podlahy, ani ničeho jiného, jinak než gumovými závěsy a i ty jsem vyloučil, když jsem natočil střední díl tak aby šel k zemi a na něj napojil zadní díl. I tak se objevila ta blbá vibrace. Je tam i když je motor otevřený i když je zavřený. Od motoru vedou na motorovou příčku bjen dvě hadice topení, táhlo plynu a táhlo sytiče. Motor je od příčky cca 2 cm, tam je to také v pohodě. Páky převodovek jsou v gumových manžetách, tudy se také nic nepřenese. Chladič napevno, neklepe se. Zítra ještě zkouška úplně bez řemenu, vyloučí se pumpa i altik. A také test přidat ručně s odpojeným táhlem plynu jak radil Teepee. Zkoušel jsem i zatežkat střechu, jestli nevibruje ona, ale nic. Přece si nemám myslet, že ta šílená izolace z dob CCCP, která stejně nedržela fungovala lépe jak materiály které jsem tam nalepil !! Zítra ještě zkusím ty dvě věci a když to nezabere, tak vás někoho v okolí poprosím o setkání. Vezmu si sluchátka a přijedu, protože já už fakt nevím