Domček vymenený (za použitý), po rozobratí bolo podozrenie na problémy v mieste olejového kanálu z hlavy do domčeka - odstránené, ale nepomohlo to... perspektívne nový domček + vačka. Keď už to budem kupovať, uvažujem o ostrejšej vačke - trochu som pátral na fóre, ak tomu správne rozumiem, je možné dať takú, aby ešte nebolo treba riešiť nastavovacie ozubené koleso. Z toho, čo som sa dočítal mi nie je jasné, či pri 1700 by bolo nevyhnutné sťahovať hlavu / blok.
Stále nie je vylúčený problém s ložiskami na kluke...
Ďalším orieškom je karburátor Solex. Prebehlo vela pokusov nastaviť ho, stále sa to pri prudšom zošlapnutí plynu dusí. Konkrétne sa jedná o tento:
https://ladapower-europe.com/catalog/niva-1700/engine-parts/lada-under-1700cc-sport-solex-carburetor-24-26-detail
Neviem, kde môže byť problém, malo by to byť to pravé pre tento motor... žeby som skúsil väčšiu trysku a vzdušník 1. komory?
Aby som sa presvedčil o tom, že sa nejedná o problém napr. so zapalovaním, dal som tam Ozon 2107 a je to bez problémov, motor ide pekne, odozva na plyn bez zaváhania - spravil som to podla info tu z fóra: 1. komora 170/125, 2. komora na teraz bez zmeny - v prípade druhej komory je odporúčanie trysku nechať pôvodnú alebo tam dať 162. Mám len 150 a 170, uvažujem, že skúsim 170