Stránka 2 z 14

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: úte črc 07, 2020 21:02
od Cory
Urcite ano, bezkontakt pre 1,7 a je to vyriesene. Tesnenia pod benzinove cerpadlo vyskladat tak, aby tycka presahovala cca 1mm a bude to ok.

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: stř črc 08, 2020 06:15
od Marek
Jak říká klasik, hlavně se z toho neposrat. Takže se ničeho neboj a směle do toho! :-)

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: sob črc 25, 2020 08:48
od M150
Stary motor je vonku. Solex s prislusenstvom aj zapalovanie dorazili. Za chvilu snad vrcime.

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: čtv zář 17, 2020 18:52
od M150
Robim prve kilometre, je zvlastne, ze tlak oleja ide aj pri vyssich otackach max do 1/4 rozsahu budiku (druhy budik som uz skusal). Znamena to, ze je problem s cerpadlom? To, ze je cidlo z 1500 na bloku 1700 by nemal byt problem, nie?

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: pát zář 18, 2020 06:16
od Marek
Standardně je redukční ventil tlaku oleje nastaven na hodnotu kolem 4 Bar, což je polovina rozsahu budíku.
Je to normální a běžné. Pokud budík ukazuje jen do čtvrtiny, pravděpodobně bude vadné čidlo. Taky jsem to několikrát řešil.

Pokud bys chtěl zvýšit tlak mazání, musel bys demontovat čerpadlo oleje, rozebrat ho a podložit pružinu redukčního ventilu plochou podložkou. Dělal jsem to několikrát.

Ovšem tohle vypadá s největší pravděpodobností na vadu čidla. Uvnitř je membrána a ta může být po letech poškozená.

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: pát zář 18, 2020 15:55
od Cory
Boli vymenene aj loziska na nahone olejoveho cerpadla?

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: sob zář 19, 2020 08:20
od M150
Dakujem za rady.

- najprv skusim vymenit cidlo

- loziska na nahone olejoveho cerpadla som nemenil - na obrazku c. 11 a 12?

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: sob zář 19, 2020 15:49
od M150
2 nahradne cidla vyskusane - bez zmeny. Este ma napadlo, ci nemoze byt cidlo nejak zle zapojene.

Ak by bol problem v olejovom cerpadle, logiku mi dava len chyba v samotnom cerpadle - teda v casti ktoru viem vybrat zo spodku z vane.

...potrebujem v najblizsej dobe spravit emisnu, tak vaham ci sa moze nieco poskodit, ked ju absolvujem v tomto stave. Keby som mal problem na 2101, kde nie je budik, o probleme by som ani nevedel, ze ano...

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: ned zář 20, 2020 06:09
od Marek
Prověřil bych tlak oleje kalibrovaným manometrem. Přímo na to existuje. A hned budeš vědět, zda je problém skutečně v tlaku oleje (což by nebylo dobré, hlavně u nového motoru), anebo je to jen nějaká blbina.

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: ned zář 20, 2020 07:14
od Dusan
Aky tam mas olej?

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: pon zář 21, 2020 08:32
od M150
- manometer zhanam
- preverim este zapojenie budiku podla schemy
- olej Mogul Super 15W-50

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: pon zář 21, 2020 09:42
od Marek
Čidlo tlaku se dá prověřit. Stačí ho napojit na kompresor, postupně regulovat tlak od 0 do 8 bar vzduchu a měřit odpor. Existuje na to tabulka. Někde ji mám v nějaké knížce. Ale kdysi jsem to dával i sem na forum.

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: pon zář 21, 2020 10:50
od Teepee

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: pon zář 21, 2020 11:03
od M150
Dakujem :)

Re: GO motora 1700

PříspěvekNapsal: pon zář 21, 2020 18:07
od Marek
To už je let......