GO motora 1700

Moderátor: Moderátoři

GO motora 1700

Příspěvekod M150 » pát bře 13, 2020 17:56

Ahojte,
pacujem na GO motora 1700. Bol spraveny vybrus na 82,8, teraz to idem poskladat. Mam dilemu, ci riesit, ze hlavne loziska klukoveho hriadela, ktore som kupil, nemaju dierky na mazanie - na foto stare hore, nove dole (rozdielne su 2+2 kusy, ktore idu do odnimatelnych casti).

Co si o tom myslite? Treba to tam navrtat?

V katalogu nahr. dielov Lada 1500 su spodne loziska bez dierok, na obrazku z katalogu nahr. dielov VAZ 2101 su zase vsetky s dierkami...

Dakujem

Michal
Přílohy
20200313_172209 (Malé).jpg
20200313_172021 (Malé).jpg
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Marek » pát bře 13, 2020 18:29

Spodní pánve dírky mít nemusí. Důležité jsou dírky v horních pánvích, aby se olej z kanálů v bloku dostal k hlavnímu čepu.

Horní pánve (kromě prostřední) musí mít navíc ještě drážku. Tou se olej dostává od hlavního ložiska kanálem v klice k ojnicím.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » sob bře 14, 2020 08:01

Super, dakujem za rychlu odpoved. Je to zmontovane :)
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » čtv črc 02, 2020 10:06

Ahojte, už finišujem, chcel by som požiadať o pomoc s týmito záležitosťami:

1. Karburátor
Chcel by som tam dať tento sport solex
https://ladapower.com/catalog/niva-1700/engine-parts/lada-1700cc-sport-solex-carburetor-28-28-detail
https://ladapower.com/catalog/niva-1700/engine-parts/lada-solex-carburetor-installation-kit-detail

...kým sa nazbierajú veci do objenávky, na úvod dám OZON 2107, našiel som info ohľadom úpravy, potreboval by som to ale trochu objasniť:

Yellow01 píše:Ozon pro 1,7 - 1. komora 170/125, 2. komora - tryska 162 nebo nechat původní, vzdušník zůstane.


Čítam príručky a katalógy náhradných dielov, ale som z toho debil - vzdušník je každý pre jednu komoru viditeľný zhora a trysky sú dole v plavákovej komore - správne?

Takto tomu rozumiem:
1.komora: vzdušník 170 + tryska 125
2.komora: vzdušník zostane pôvodný + tryska 162 (alebo zostane pôvodná)

---------------

2. Benzínové čerpadlo
Podľa dielenskej príručky treba presne odmerať koľko trčí tyčka a podľa toho dať 2 tesnenia správnej hrúbky. Zaimprovizoval som a našiel podobne hrubé tesnenia ako tam boli predtým, ale čerpadlo je nové.
Treba sa tým do detailov zaoberať? Ako vážna je to záležitosť?


---------------

Vopred ďakujem za rady
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Re: GO motora 1700

Příspěvekod valda1971 » čtv črc 02, 2020 12:55

.....vzdušník je každý pre jednu komoru viditeľný zhora a trysky sú dole v plavákovej komore......
Ano
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7205
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Marek » pát črc 03, 2020 07:16

Největší problém budeš mít s rozdělovačem. Musí mít jiný graf regulace než motory menších kubatur, a to kvůli vyššímu stupni komprese.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » pát črc 03, 2020 07:49

Nad rozdelovačom som už rozmýšľal a neteším sa na to... Mám k dispozícii bezkontaktné zapalovanie z 1500 a rôzne typy rozdelovačov, riešením ale nakonec možno bude toto aj keď cena sa mi nepozdáva:

https://ladapower.com/catalog/niva-1700/electric-2013-11-05/lada-niva-21213-1700-contactless-ignition-set-detail
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Cory » pát črc 03, 2020 08:26

Idealne je pouzit rozdelovac pre 1,7, teda original s kratsou odstredivou a kratsou podtlakovou regulaciou.

Inak tento rozdelovac je vhodny aj pre 1600ky s vackou z 1,7. Motor s takouto kombinaciou jazdi prekrasne, hlavne po odladeni karburatora pomocou lambda sondy
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Marek » pát črc 03, 2020 12:25

Tam by měla být odstředivá regulace 25°, namísto původních 31°. To by bylo fajn.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » pát črc 03, 2020 17:01

No dobre ale original rozdelovač pre 1700 je asi rovnako komplikovane zohnať ako solex, keďže sa sem karburátorové 1700 nedovážali, nie? Či pasuje tam niektorý bežný rozdelovač?
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Marek » sob črc 04, 2020 11:52

Bezkontaktní rozdělovač pro Axtec, ale s kratší regulaci předstihu.

Existují rozdělovače, kde otočením vrchní desky lze vybrat jestli chceš, aby regulace byla 31 nebo 25 stupňů. Jedno okénko je o chlup kratší.

Ale ono to není jen o délce regulace, nýbrž i o jejím průběhu. A to už se musí malinko umět.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Cory » sob črc 04, 2020 12:06

Ak riesis trosku sportovejsi motor, odporucam bezkontakt s kombinaciou "komutatora" zo zaporozca a detonacneho cidla. Ano, existuje to.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: GO motora 1700

Příspěvekod JmJ » ned črc 05, 2020 18:25

Predstavil sem si detonaci zaporozce ve stylu jen pockej zajici a uz se tomu 5 minut chctam... pardon ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6480
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: GO motora 1700

Příspěvekod Cory » ned črc 05, 2020 20:17

Myslel som novsieho zaporozca, teda Slavutu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: GO motora 1700

Příspěvekod M150 » úte črc 07, 2020 20:27

...uf no musel som si naštudovať čo je Slavuta :D

Mam pocit, že najjednoduchšie riešenie pre mňa bude kúpiť ten bezkontakt priamo na 1700 s karburátorom. Trvalo by mi 300 rokov keby som to mal postupne odlaďovať. Čo si myslíte o tomto riešení?

A ešte by ma zaujímalo, čo hovoríte na tie tesnenia pod benzínové čerpadlo?

Každopádne oceňujem všetky rady a tipy.
2103, 2103
M150
 
Příspěvky: 186
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků