JJ, vicko je svine. Treba prepusti tlak ven do expanzky, ale uz ne zpatky.
Kazdoapdne kdyz 2104 zenu v lete za teplot kolem 30 stupnu po dalnici tak teplota taky dokaze lezt nad 90. Rekl bych, ze vylezla tak k te 100 a tam drzela, ale mi to nedelalo dobre, tak sem dycky pri predjizdeni nebo v kopci pritopil
. Ale troufnu si rict, ze na jizdu pod vice mene plnym plynem 60 km v kuse ve vedru ta 1.3 proste uplne stavena nebyla. Chladic mam hlinikac. Priste az situace nastane, tak zkusim chlazeni ala drobek, tedy proste pootevru kapotu
Kazdopadne se ale divim, ze si nejde nevsimnout toho, ze je spatny termostat. Rucicka teploty nefunguje? Kdyz jsem me termostat, tkery otviral o chlup driv nez mel, hned to bylo videt na pozici rucicky a na tom, ze treba pri brzdeni motorem se viditelne pohla dolu. Bezne kdyz auto nema v cajku termostat, tak teplota casto horko tezko vyleze nad nejakych 60.