Stránka 2 z 2

Re: Legislativní stránka záměny motoru 2101 za motor 213

PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2018 07:17
od AndrewDob
Radek MB, a kudy jezdíš?

Re: Legislativní stránka záměny motoru 2101 za motor 213

PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2018 07:34
od radek mb
Už jsem zkusil všechno. Ta čísla mi kontrolovali na Uble.
Minule jsem jel přes Krakovec, zpět přes Ustyluh. Čili dávám přednost ježdění přes PL.

Re: Legislativní stránka záměny motoru 2101 za motor 213

PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2018 07:40
od AndrewDob
Jak říkám, taky mám zkušenost že jízda s CZ nebo SK SPZ je mnohem riskantnější přes řekněme "Zakarpatské" přechody.
Poláci jsou víc technologické na přechodech ale na to kaslou. Je zajímá jen to co je v malém TP .
Na mě se vším Poláci vždycky kaslali. Akorát teď na PL hranicích jsou občas období kde jsou nelidské fronty.

Jinak k 1700. Nemáte někdo na prodej samotny blok motoru 2101-2107 který je poškozen , a nepodléhá opravě? Klidně bych bo koupil za účelem eksperimentu.

Re: Legislativní stránka záměny motoru 2101 za motor 213

PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2018 17:44
od Jimmi
A kde je na bloku motoru nálitek s typem? A je to i u těch starších?

Re: Legislativní stránka záměny motoru 2101 za motor 213

PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2018 17:53
od AndrewDob
Je to u každého bloku , u některých z obou stran. Od 2101 do bloku Nivy.

Re: Legislativní stránka záměny motoru 2101 za motor 213

PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2018 17:59
od Cory
Inak, to cislo, ktore vidno na obrazku, sa uz nemoze brat ako smerodajne. Pretoze odkedy tu mame 1,7kove nivy a 1,7kove klasiky, tak na bloku je naliatok 21213, je to len kod suciastky, teda samotneho bloku. Tieto bloky sa vyskytovali na motoroch 21213, 21214 a 21073. Smerodajne je teda cislo vyrazene nalavo na rovnej ploche.