Stránka 2 z 2

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: pát pro 01, 2017 20:31
od Cory
Marek píše:Normálně jsem je vyklepl


A to je vo vela pripadoch kamen urazu

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: pát pro 01, 2017 21:47
od Křečík Barbuška
Nevime v jakem stavu je ma, ale ja jsem zastancem skromejsich reseni. Misto desticky bych osadil jen zelezo ze stare desticky. Vyslapal, omyl WDckem, zatlacil nadoraz, omyl, vyslapal, omyl ... treba 20x . Pak pod prachovku vazelinu od Ate a musi to chodit. Samozrejme nevyslapavat hned nadoraz, ale postupne, treba po milimetrech. Nechci se tady dohadovat na tema, ze WD je ropne a ublizuje gumicce mezi pistkem a valeckem ... me to roky po teto kure slouzi dobre. Silikonovy olej je bezne k dostani. Samozrejme tak nevyplachnes oter z vnitrku valecku. Ja se spokojuji s tim, ze co dva roky menim brzdovku a nesetrim s ni.

Kdysi na zlute petce jsem mel valecky hryzle, az hruza. Jeden starik z baraku mi poradil, at je vyslapu co nejvic na tloustku zeleza a popral mi mnoho stesti a sel bydlet. Dve hodiny jsem pak zapasil abych pistky zatlacil zpatky :mrgreen: .

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: pát pro 08, 2017 07:05
od Sid
Marek píše:Značkoví výrobci vyrábějí tyhle věci na všechny značky aut. Kvalita je tedy srovnatelná pro Mercedes i Ladu. Proč by tomu taky mělo být jinak?


Lenže značkoví výrobcovia ako som zistil pri brigádovaní v značkovom servise je všetko made in Turkey, Taiwan, PRC a podobné destinácie. Preto sú na tom cenovo inak, ako diely pre prvovýrobu.
Je to logické, lebo vyrábať nieaký diel na Ladu napr. Nemecká firma v Nemecku, kde je nemecká životná úroveň, musel by byť daný diel aspoň 10 násobne drahší, ako je diel z prvovýroby pre Toliatti.
Rozhodne najlepším riešením je použitie originálnych dielov Lada. Ktoré sa však v SR a ČR zháňajú problematicky. Vozia sa sem väčšinou " ruské" diely cenovo a kvalitou nižšej kategórie.
Ďaľšou možnosťou je výroba piestika predného brzdiča z nereze. Do jednej sady sme to už experimentálne namontovali, zatiaľ žiadne problémy niesú.

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: pát pro 08, 2017 09:00
od Mičun
Na kolik cca vyjde?

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: pát pro 08, 2017 14:56
od Sid
Čo konkrétne? Tie nerezové piestiky?

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: pát pro 08, 2017 16:10
od Mičun
jojo

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: pát pro 08, 2017 20:09
od Sid
Zatiaľ je to v skúšobnej fázi, než niečo vypustím do sveta, chcem to mať 100% odskúšané.

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: sob pro 09, 2017 08:56
od Marek
Nechápu, proč na 50 let starých autech řešíte takový blbosti.

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: ned pro 10, 2017 00:41
od Sid
Teraz čo konkrétne myslíš pod pojmom blbosti Marku? :mrgreen:
Lebo nerezové valčeky sú len taká drobná špička ľadovca oproti tomu, čo sa teraz zas ide diať.. 8)

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2017 15:29
od Vašátor
Já si také myslím, že zrovna nerezový váleček je až zbytečná blbost. U předních brzd nejvíc korozí "roste" hliníkové tělo válečku, chromovaný pístek zdaleka tolik netrpí. U zadních brzd opět nejvíce korozí "roste" váleček a ne pístek. Pokud brzdy dělá profík a ví jak na to, musí to 10 let chodit bez zásahu. Tzn.rozebrat, vyčistit, bez gumiček spasovat, sesadit s vazelínou na brzdy! a hlavně použít kvalitní prachové gumičky.

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: úte pro 12, 2017 03:56
od Sid
Vaäčšinou je to celé na vyhodenie, čo je pravda, no ale pokiaľ sa vyskytne kus s Al časťou Ok, snáď tam nebudem dávať nazad starý drapľavý hrdzavý piestik.
Priznám sa, že tento nápad s nerezou nemám z vlastnej hlavy, ale vraveli mi to ľudia, ktorí si to takto vylepšili za dôb socializmu. Dokonca aj tá skúšobná sada nerezových piestikov sa mi dostala do rúk zo zásob jedného autoopravára.

Re: Přední brzdiče, výměna válečků?

PříspěvekNapsal: úte pro 12, 2017 12:42
od Vašátor
Z mych zkušeností jsou zatuhle přední brzdy ze 100% diky naoxidovanemu hlinikovemu tělu, načež tak z 80% lze chromovaný pistek pouzit zpet, protoze neni nijak poškozen. Proto já osobne v nerezovem pistku nevidím přínos. Na druhou stranu, pokud se s tim nekomu chce vyrábět, proč ne. Na škodu to není.