Stránka 2 z 2

Re: 2101 - dusí se za studena

PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2016 13:00
od Vašátor
Nejlepší je udělat kompletní seřízení... začít u ventilů (0,15mm a seřizovat dle tabulky VAZ, nikoli do střihu!), zkontrolovat a napnout rozvody, kompletně rozebrat karburátor, vyčistit, srovnat, zkontrolovat natryskování. Dále kompletně zkontrolovat rozdělovač, nastavit odtrh. Stroboskopem nastavit předstih a na analyzéru nastavit volnoběžnou směs, načež i prohlídnout směs ve vyšších otáčkách. U toho samozřejmě vyměnit svíčky, proměřit či vyměnit zapalovací kabely a motor musí emise udělat jako prd. Pokud má tedy v pořádku tlaky, což lze také jednoduše změřit :)
Pokud se jednou rejpe v tom a následně v onom, nikdy to nepovede ke 100% výsledku.

Re: 2101 - dusí se za studena

PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2016 17:24
od Jimmi
Vašátor píše: ...seřizovat dle tabulky VAZ, nikoli do střihu...
Vysvětli, prosím :idea:

Re: 2101 - dusí se za studena

PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2016 18:52
od Viko
Napr. na škodovke, točíš motorom do momentu kým jeden valec nemá ventily v strihu tzn že sací otvára a výfukový zatvára. Potom šteluješ oba ventily na protilahlom valci. Na žiguloch to takto nejde.

Re: 2101 - dusí se za studena

PříspěvekNapsal: stř lis 23, 2016 19:24
od Vašátor
Přesně jak píše Viko. Tabulku seřizování najdeš třeba na mých webovkách http://ladaauto.wz.cz/ - sekce "otázky a odpovědi"

Re: 2101 - dusí se za studena

PříspěvekNapsal: čtv lis 24, 2016 06:55
od Luděk Musil
Nebo také zde - na foru v sekci FAQ: viewtopic.php?f=50&t=9146
L.