Vašátor píše:Že by membrána sytiče? Sundej víko filtrboxu, vytáhni sytič co to půjde a nastartuj. Membrána sytiče by měla klapku sytiče otevřít tak, aby tam šel protáhnout 7mm vrták.
Ahoj Všichni, díky za rady a podněty, konečně jsem se k tomu dostal, tak že je to přesně jak popisuješ, ale i tak napíšu co jsem vykoukal.
Tak že jsem sundal kryt a filtr, vytáhl sytič, nakopnul motor a šel zkoumat, co se bude dít v karburátoru - membrána otevřela klapku řekl bych tak na 5mm, motor běžel a pomalu zvyšoval otáčky - asi jak se začal zahřívat, ale za chvilku začal měnit zvuk a pomalu umírat, tak že jsem trošku pomohl klapce táhlem od membrány aby se pootevřela tak na těch 7mm, pak i 9mm, motor zvedal otáčky podle toho jak hodně jsem klapku otevřel, ale stejně za chvilku zalapal po dechu a chcípnul. Znovu jsem nastartoval a opakoval to celé asi 3x, nakonec jsem to držel v chodu přidaným plynem, až se to prostě trochu ohřálo a udrželo se to se sytičem otevřeným tak na 1/3. Pak jsem sednul do auta ujel asi 3 km a motor už pak držel na volnoběh i bez sytiče.
Nojo, těžko se to od stolu opravuje, že jo ?
Jinak sehnal jsem ještě jeden karbec z 2101, tak to snad zítra zkusím přehodit a budu referovat, jak jsem se posunul. "LÁĎA" jedna....