Stránka 2 z 2

Re: Šisaté bubny ?

PříspěvekNapsal: pát říj 21, 2016 13:49
od Jimmi
Majo píše: ...ze po osadeni do sustruhu a zacati bratia materialu bola ich hadzavost preukazatelna...
Ne, ne, a znovu ne. Na 99,9% se mýlíš. Házivost nemusí znamenat zkroucené kotouče.
Z vlastní zkušenosti mohu říci, že to prostě nejde opticky odlišit. Musíš na tom "odchylném" místě kotouče začít rýpat. Ale důkladně.
Více zde:
http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
http://www.mjauto.cz/vibrace-brzdovych-kotoucu-2
http://www.mjauto.cz/zajizdeni-brzdovyc ... -a-kotoucu
http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavi ... da-octavia
http://www.mjauto.cz/zmeny-materialu-br ... experiment

Re: Šisaté bubny ?

PříspěvekNapsal: čtv čer 07, 2018 22:38
od Becoun
Ja jsem z tohoto duvodu menil komplet predek - kotouce i desky a dela to porad. Navic i ma rucku. Nekdy klepe a nekdy ne. Jedina souvislost je, ze kdyz brzdum motorem, tak pak to obcas nedela... ale je to jak kdy... nevite co by to?

Re: Šisaté bubny ?

PříspěvekNapsal: ned lis 04, 2018 20:47
od premek.fadrny
Ahoj SVAZáci
Tak mám jeden poznatek, stavil jsem se za klukama na STK, strčili jsme Laděnku na brzdy a pěkně zkusili každý kolo zvlášť hezky probrzdit, jednak naplno, pak tak lehce jako brždění před přechodem... tak že krásně se "předvedl" LP kotouč, kdy při plném brždění držel jak sviňa ale při tom lehoučkým přibržďování pěkně rozkmital ručičky. Jinak taky se projevil LZ protektor - je na něm najeto tak 1000km, který prostě lehce poskakoval bez jakýhokoliv brždění. No co všechno se dá změřit ...