od Majo » pát říj 21, 2016 13:12
ja hovorim o svojej niekolkonasobnej skusenosti, kedy som behom par sekund znicil zanovne kotuce jedinym ci dvomi brdzdeniami tak, ze po osadeni do sustruhu a zacati bratia materialu bola ich hadzavost preukazatelna. Na Priore som s tym mal vecny problem, pretoze donedavna sa znackove kotuce na Prioru jednoducho zohnat nedali. Prakticky som na nej znicil asi 3je kotucov, pricom som platnicky menil iba preventivne, nikdy neboli zodrate... A to iste sa mi stalo na BMW s kotucmi Zimmerman v priemere 280mm ked som nemal namontovane naduchy od naraznika a teda sa nemohli dostatocne chladit naporom vzduchu. Druhy priklad uvediem Tommela, ten uz rovnakym sposobom znicil minimalne dve sady a obaja sme aspon raz znicili MasterSporty...
Ten druhy pripad o vrstve na kotucoch samozrejme nezatracujem, ale toto sa deje skor pri jazde s castym jemnym brzdenim, ostre brzdenie vacsinou tuto vrstvicku dokaze odstranit samo...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4