Motor 21053 nestartuje

Moderátor: Moderátoři

Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Dachlmen » ned črc 24, 2016 21:09

Zdravím všechny,
rozhýbávám jeden bastl 2102 co má motor z 21053, 7 let stál, předtím normálně pojízdný. Na motoru jsem vyměnil klasické drobnosti, které by mohly dělat problémy (víčko, palec, svíčky, kabely, kladívko, cívku atd.), odpojil sem zabudované LPG a natáhl zpět palivovou soustavu na benzín. Benzín do motoru jde, jiskry to hází, ale motor ani neslíbí, přitom se tváří dosti provozuschopně. Netuší někdo po čem bych měl ještě jít? Ventily by měly být v pořádku .. Díky všem za rady.
Žiguli 2103 - 1973
Žiguli 2103 - 1975
Lada 2103 - 1977
Lada 2103 Low - 1979
Lada 2103 - 1980
Uživatelský avatar
Dachlmen
 
Příspěvky: 33
Registrován: sob zář 01, 2012 20:54
Bydliště: Plzeň

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Jimmi » ned črc 24, 2016 21:40

Pak už jenom elektromagnetický ventil 8)
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Luděk Musil » pon črc 25, 2016 05:18

Dachlmen píše:..., jiskry to hází, ... .
Otázkou je, zda-li ve správný čas :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Dachlmen » pon črc 25, 2016 08:28

Luděk Musil píše:
Dachlmen píše:..., jiskry to hází, ... .
Otázkou je, zda-li ve správný čas :idea: . L.

Právě, to bych ještě viděl jako možné místo problému .. ale zkusím ještě vyměnit ten ventil.
Žiguli 2103 - 1973
Žiguli 2103 - 1975
Lada 2103 - 1977
Lada 2103 Low - 1979
Lada 2103 - 1980
Uživatelský avatar
Dachlmen
 
Příspěvky: 33
Registrován: sob zář 01, 2012 20:54
Bydliště: Plzeň

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Luděk Musil » pon črc 25, 2016 08:53

Pro začátek: jiskra by měla přeskočit v okamžik, kdy jsou proti sobě prostřední ryska na prsou a ryska na klikové řemenici.
I to ještě nemusí nic znamenat, pokud jsou přehozený kabely na víčku nebo je celý rozdělovač přesazen o 90, 180 ... . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Jimmi » pon črc 25, 2016 11:48

Stačí vzít pomocníka, točit klikou a nepotřebuju ani stroboskop. Orientačně. A orientačně by to mělo aspoň chytit.....
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Vašátor » pon črc 25, 2016 12:08

Je také otázkou, zda má motor tlaky. Pokud dlouho stál, může zůstávat viset ventil a válec je bez tlaku.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Jimmi » pon črc 25, 2016 15:12

Dachlmen píše: .. ale zkusím ještě vyměnit ten ventil.
Nic neměň, zkus jestli cvaká. Slyšitelně. A jestli je vůbec zapojený. A správně zašroubovaný.
Tedy doufám, že tento extramoderní motor ten ventil má taky. Tam už možná bude v karburátoru té elektriky víc.
Taky jsem už startoval auto s nezapojeným ventilem, a taky... zcela překvapivě... nechtělo chytit 8)
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Dachlmen » pon črc 25, 2016 16:18

Jimmi píše:
Dachlmen píše: .. ale zkusím ještě vyměnit ten ventil.
Nic neměň, zkus jestli cvaká. Slyšitelně. A jestli je vůbec zapojený. A správně zašroubovaný.
Tedy doufám, že tento extramoderní motor ten ventil má taky. Tam už možná bude v karburátoru té elektriky víc.
Taky jsem už startoval auto s nezapojeným ventilem, a taky... zcela překvapivě... nechtělo chytit 8)

Tak bohužel, tento extramoderní motor ventil nemá a ani žádnou jinou elektriku na karbci :D
Žiguli 2103 - 1973
Žiguli 2103 - 1975
Lada 2103 - 1977
Lada 2103 Low - 1979
Lada 2103 - 1980
Uživatelský avatar
Dachlmen
 
Příspěvky: 33
Registrován: sob zář 01, 2012 20:54
Bydliště: Plzeň

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon črc 25, 2016 19:41

Melo by to mit Ozona s ekonomizerem, tam te elektriky trocha je. Pokud tedy byl uzit motor i s karburatorem. Bych tipoval na prasklou membranu sytice.

Kdyz striknes trosicku benzinu na klapky karbu, seslapnes plyn a zastartujes, slibi? Tezko takhle radit, to chce videt.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Dachlmen » pon črc 25, 2016 20:49

Koko Loko píše:Melo by to mit Ozona s ekonomizerem, tam te elektriky trocha je. Pokud tedy byl uzit motor i s karburatorem. Bych tipoval na prasklou membranu sytice.

Kdyz striknes trosicku benzinu na klapky karbu, seslapnes plyn a zastartujes, slibi? Tezko takhle radit, to chce videt.

Neslíbí, vystřelí .. karburátor je pravděpodobně origo, je na něm 2105 a hlavně už je USSR a vážně na něm žádná elektrika neni .. leda že by to někdo vyndal a předělal kvuli plynu.
Žiguli 2103 - 1973
Žiguli 2103 - 1975
Lada 2103 - 1977
Lada 2103 Low - 1979
Lada 2103 - 1980
Uživatelský avatar
Dachlmen
 
Příspěvky: 33
Registrován: sob zář 01, 2012 20:54
Bydliště: Plzeň

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod JmJ » úte črc 26, 2016 09:17

Dachlmen píše:
Koko Loko píše:Melo by to mit Ozona s ekonomizerem, tam te elektriky trocha je. Pokud tedy byl uzit motor i s karburatorem. Bych tipoval na prasklou membranu sytice.

Kdyz striknes trosicku benzinu na klapky karbu, seslapnes plyn a zastartujes, slibi? Tezko takhle radit, to chce videt.

Neslíbí, vystřelí .. karburátor je pravděpodobně origo, je na něm 2105 a hlavně už je USSR a vážně na něm žádná elektrika neni .. leda že by to někdo vyndal a předělal kvuli plynu.

Neni na nem ani mikrospinac u plynoveho tahla? Nemas jednodussi to vyfotit?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Luděk Musil » úte črc 26, 2016 09:57

Dachlmen píše:Neslíbí, vystřelí ...
takže špatný předstih. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Vašátor » úte črc 26, 2016 11:32

Viděl bych to jako Luděk. Střelí kam? Do výfuku nebo do sání?

I kdyby byl mikrospínač a celý systém ekonomizéru v prčicích, motor by s plynem normálně nastartoval.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Motor 21053 nestartuje

Příspěvekod Luděk Musil » úte črc 26, 2016 12:52

Vašátor píše:..., motor by s plynem normálně nastartoval.
je myšleno LPG :idea: (aby to tedy bylo jasný). Neb klasika karburátor dokáže, obzvláště v těchto teplotách, startovat na LPG bez problémů, protože k "životu" potřebuje +12 V do elmag. ventilů ... tedy pokud je vše ostatní Ok. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků