od Luděk Musil » stř srp 26, 2015 19:39
Corsair:
K přednímu guferu:
Myslím, že pro Tebe bude nejtěžší povolit tu matici ... klíč 38, zařazená 4 nebo 5, zatažená ruční brzda. Případně zapřený šroubovák o vanu. Pak už stačí postupně povolit matky či šroubky a opatrně sejmout/odrazit prsa. Starý gufero vypáčíš šroubovákem. Nový gufero je dobrý buď opatrně naklepnout přes dřevěnou destičku kladívkem. Já naposledy použil (jako lis) stojanovou vrtačku (bez vrtačky) .. a taky to šlo.
K zadnímu guferu:
Ano, setrvačník, je to těch 6 šroubů. A jde to sešroubovat jen jedním způsobem. A musí dolů i ten "šusplech". A je to datežený momentem.
Zbytek demontáže a montáže jako vpředu.
A můžu Ti říct, že pokud u toho budeš aspoň trochu přemýšlet a jsi aspoň trochu šikovný - tak to zvládneš.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´