Kardan Házivost

Moderátor: Moderátoři

Kardan Házivost

Příspěvekod Maniac » pon čer 08, 2015 21:17

Ahoj :)

Mám dotaz ohledně repasu kardanu.

Měl jsem na autě repasovaný kardan,ale bohužel házel. Při pohledu na ložisko kardanu, bylo vidět, že to stou gumou pěkně pracuje jako by tam byla ovalita. Mám několik dotazů:

1: je možny že by nějak(nevím jak) posunutý kříž mohl takto vychylovat to ložisko v gumě?

2: dočetl jsem se tady že ty segrovky mají různé hodoty,ale při koupi nové sady , mají všechny stejnou tloušťku. (měřeno poctivě)

3: kdyby tam bylo minimální házení, je to v normě? (za jízdy to není nějak cítit)


Musel jsem udělat repas dalšího kardanu, kde jsem tyto hodnoty měl minimální. (všechny segrovky zase stejné)

Díky za odpovědi :)
Moje www stránky k nakouknutí:

http://www.ladavixen.com/

Její jméno je " Vixen " .
Uživatelský avatar
Maniac
 
Příspěvky: 227
Registrován: čtv zář 25, 2008 08:50
Bydliště: Uničov

Re: Kardan Házivost

Příspěvekod valda1971 » úte čer 09, 2015 10:35

Už méně, ale stále jsou firmy, které provádí vyvážení kardanu. Vesměs se to dělá nanýtováním plíšku - závaží.
Ty segrovky jsou asi v opravné sadě stejné, ale pokud bys rozebral originál kardan narazil bys na různé a tehdy se právě doporučuje si to pohlídat a dávat je zpátky na své místo.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7205
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Kardan Házivost

Příspěvekod Maniac » úte čer 09, 2015 10:53

Vyváženost kardanu se nebojím , spíš mě zajímá vliv vychýlení kříže a následně tu házivost. Sehnat nerapasovaný kardan , s tisísihranem bez vůle bude už asi oříšek. :)

Spíš ten stávající zkusím dát do nějaké firmy,kde ten kříž přesně vystředí. Bojím se aby to při vysoké rychlosti nezničilo vše co se dá. :) Ale jak sem psal výše , proti tomu předchozímu je to ted minimum a za jízdy to není cítit,ale i tak.
Moje www stránky k nakouknutí:

http://www.ladavixen.com/