Než pánové začnete měnit/soustružit kotouče, zkontrolujte pečlivě dosedací plochy mezi kotoučem a nábojem. Musí být naprosto dokonale hladké. A není podle mě dobře je čistit kovovým kartáčem, ale stáhnout plochou škrabkou s vidiovým plátkem (vyzkoušeno).
Měněné kotouče se doporučuje na styčné ploše něčím namazat, protože náboj už nemá kvalitu z výroby a dovnitř se může dostat vlhkost se solí a pak to zvětšuje objem a kotouč odtlačuje.
Jinak proměřit kotouč setinkovým úchylkoměrem se docela vyplatí.
Dnes je také nebezpečí postupného nabalování materiálu destiček na kotouč. Začne to v jednom místě, kde se při nějaké příhodě vytvoří nejprve otisk, a pak se to na něj nabaluje a zhoršuje. Azbestové destičky to nedělaly. Tahle vrstva se pak musí rozbít a natvrdo oškrábat.
Samotné vibrace kotoučů na intenzitu brždění vliv mají. Destička nemá trvale stálý přítlak a tak ručička kmitá a ukazuje míň.
Už jsem to kdysi někam psal, ale už nevím přesně kam.