Tak zcela na rovinu: Už mě unavuje pořád dokola tady něco dlouze vypisovat. Nezlob se - tohle je na velmi dlouhé povídání a na to nemám čas. Nikdo to neocení a "děkuju" (kterého se mimochodem často ani nedočkám) je v tržní době poněkud slabé. Hledej - je tu toho napsáno mraky. Jenže ono je pohodlnější pořád dokola po stotřicáté se ptát na to samé - však on se najde blbec, který na to po stotřicáté zase odpoví, že?
Nerozumím tomu, proč potřebuješ vědět takové věci, když nechápeš základní princip jehlového uzavíracího ventilu volnoběhového kanálu prvního stupně karburátoru, nevíš nic o nastavení plováku v komoře a řešíš obří problém s těsněním pod víko.
Dále zcela nepochopitelně dokážeš udělat něco tak debilního, jako namočit karburátor do octa (což, jak známo, jest organická kyselina, která s kovy jako hliník nebo zinek poměrně snadno a ráda reaguje), čímž jsi jej odsoudil k jisté smrti. Myslím, že už se o to zajímat nemusíš, protože tenhle karburátor už fungovat nebude. No, možná bys to mohl zkusit neutralizovat - doporučil bych proto namočit zmíněný karburátor do louhu, ten kyselinu octovou snadno a účinně zneutralizuje
.
Přečti si nejprve něco o technických materiálech (zejména kovy bych vřele doporučil) a o jejich změnách při přímém působení kyselin, dále studuj něco o činnosti a principu dvojčinného spádového karburátoru s postupným plněním. Možná poté zjistíš, že takové blbosti, jako je vliv trysek a vzdušníků na výkon a spotřebu u sériového, půl století starého motoru vůbec vědět nepotřebuješ.