Vyvážení kvůli disku jsem si v tuto chvíli nějak neuvědomil. Občas se mi dřív stávalo, že jsem odřel hranu disku o obrubník jak jsem k němu těsně najel. To disk nemohlo rozvážit, protože ubylo materiálu jako za několik tahů hrubým pilníkem. Naražený viditelně nebyl.
Věřím, že se disk celkem snadno narazí i při najíždění na obrubník. Občas pozoruju, že se některému auto prohne pneu do poloviny, nebo i skoro těsně k disku při najíždění. Když se neodtěsní bezdušovka, ještě nemá vyhráno, že nezničí disk. Samozřejmě dříve se gumy prohýbaly každému, dnes jen tomu kdo hustí málo, nebo na zatížené nápravě i předpisově. Když se hustí o trochu víc, je kolo kulaťoučký a při nájezdu na obrubník se disk k obrubníku nepřibližuje a tak se ani nenarazí. Na svém autě se to pozorovat nedá, protože řídíš. Názorně je to vidět když vezeš třeba 100 kg pračku na rudlu. Buď máš měkký bantamy, který se prohnou celý i na 3cm prahu nebo tvrdý, který prah přejedou. Náraz se v druhém případě nepřenese bodově, ale rozloží do plochy