od corsair » čtv led 15, 2015 15:18
Ze plave ma az tak nesere... Tak spomalim...
Karburator
- Dal som dole viko
- v plavakovej komore je bordel, kusky hrdze ci co to bolo... striekackou som vytiahol benzin a vycistil dno od usadenin*
- kontrola hladiny v plavakovej komore OK
- trysky v plavakovej komore 150 a 149 - prefuknute, ciste
- trysky hore cca medzi komorami, neviem cisla (nepamatam) som prefukol tiez
- akceleracna tryska tu som prefukol tiez, aj ked funkhovala, po zlozeni uz nefunkhuje**
- napravo od plavakovej komory je srob ktory ma pod zavitom dlhy konus - vyskrutkoval som ho a naskrutkoval nazad jemne nadoraz***
- vymenil som tesnenie vika a viko som nasadil
*Bordel v komore bol z minulosti, lebo takmer hned po kupe som instaloval palivovy filter, bude pravdepodobne z nadrze
**toto som pokazil, ako to vyriesit? ono palivo chce ist cez trysku, z diery ide, len ked nasadim trysku akoby ju chcelo obtiect... Nemenil som tie medene podlozky pod a nad tryskou...
***Tato skruka mi pripada ako na nastavovanie, ma konicku spicku...
Po zlozeni, nastartovani, som skusil nastartovany motor "cukat" plynom, ako bude reaovat. Na sytici perfektne, akurat to strielalo v karburatore (este nebol nahodeny filterbox)
Po prudkom pridani plynu sa najprv akoby pridusi, musim slapnut "dvojklik".
Ihla volnobehu (ta raketa) je napojena rovno na sacie potrubie, cize to nema ekonomizer. Potom jasne, ze mam spotrebu ked jazdim stale na rychlosti, v domnenke ze nezere nic dole kopcom
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD