Vysoka spotreba

Moderátor: Moderátoři

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod ger007 » pon led 12, 2015 15:23

Tak rozdelivace na motor 1200 a 1300 maju kratsiu osku lebo maju nizsi zdvih. Existuju s podtlakom i bez neho. Rozdelovace na motory 1500 a 1600 maju dlhsi hriadel a takisto su s aj bez podtlaku. Takze seriovi existuju 4 druhy rozdelovacov. Dalej su potom oba typy bezkobtaktne atd atd
..
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod corsair » pon led 12, 2015 17:13

Dobre ak teda potrebujem rozdelovac s podtlakovou regulaciou, je jedno ktory tam dam? Aky je bezkontakny a kontaktny alebo aky konkretne mam pouzit na 1500motor rv1986
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod tomass » pon led 12, 2015 17:37

Zcela jednoznačně "kontaktní" s přerušovačem na motor 1500. U kontaktního jde v nouzi měřit předstih žárovkou.

Kdybys chtěl bezkontaktní, musíš dát i jinou cívku (na 2108) a elektronický modul zapalování s kabeláží. Za chodu se u bezkontaktu nesmí odpojovat kabely ! Předstih se u elektronického musí měřit jen stroboskopem.
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod Majo » pon led 12, 2015 17:49

bezkontakt je lepsi. Je bezudrzbovy, dava silnejsiu iskru a mozno pouzit sviecky s vacsim odtrhom = lepsie spalovanie. Treba vsak k nemu inu inducku, kable a "riadiacu jednotku". Takze to vyjde drahsie ako klasika kladivko...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod radek mb » pon led 12, 2015 18:27

corsair píše:Dobre, dobre, to ze plave po ceste v kolajach som si vsimol, neda sa vsade jazdit 90 :D


Tady je možná zdroj všech sporů o huštění. Plave v KOLEJÍCH, to je to důležité. V kolejích plave skoro každé auto bez ohledu na nahuštění pneu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod Marťas » pon led 12, 2015 19:25

radek mb píše:V kolejích plave skoro každé auto bez ohledu na nahuštění pneu.

Kór s tuhou nápravou, půl metru dlouhejma pružinama a 20 cm vysokejma gumama.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod Majo » pon led 12, 2015 20:11

no... ono to prave na nizkoprofilovkach plave skor, mne napr kombik na 195/50 15 plava. Na 185/65 14 nie. U mna je pricina plavania vo vymlatenom ulozeni vrchneho ramena, kym to bolo v poriadku neplavalo vobec(a 90 sa dalo urcite jezdit vsude) :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod corsair » pon led 12, 2015 20:49

radek mb píše:V kolejích plave skoro každé auto bez ohledu na nahuštění pneu.

S tymto nesuhlasim, skoda120, skoda fabia, skodaa superb, nissan almera, nisan xtrail, mazda 2, vw transporter, isuzu dmax ani sk felicia neplavali plave len zigul, a to ma podvozok v lepsom stave ako prve a posledne menovane auto. Ale mozno (istotne) to robia tie vraniky.

Cize mam pouzit normalny rozdelovac? Alebo - daju sa niekde zohnat tie pruzinky odstredivej regulacie? Zakladny predstih mam nastaveny dobre, len si niesom isty predstihom v tockach...
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod Majo » pon led 12, 2015 21:07

tiez som experimentoval s wranikmi a napriek vsetkemu to nie su az take zle gumy. Ja by som skor tipoval, ze mas niekde volu alebo privelku zbiehavost...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod tomass » pon led 12, 2015 21:34

Vraníky jsem neměl, ale vím jak dokážou plavat jiné gumy, třeba Debica. To byla hrůza. Na Ladě mi Polaris 3 165 / 80 R13 skoro neplave (druhou zimu), až je to neuvěřitelné. Předtím Polaris 2 165 / 70 R13 už starší plavaly hodně. Letní Brilantis, typové číslo už nevím 175 / 70 R 13 taky nepozoruju plavání. Neberte mě za slovo, že jsou nejdokonalejší - nejsou. Do 1000 Kč za gumu se bude lepší guma hledat velmi stěží, pokud vůbec......
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod corsair » čtv led 15, 2015 15:18

Ze plave ma az tak nesere... Tak spomalim...

Karburator
- Dal som dole viko
- v plavakovej komore je bordel, kusky hrdze ci co to bolo... striekackou som vytiahol benzin a vycistil dno od usadenin*
- kontrola hladiny v plavakovej komore OK
- trysky v plavakovej komore 150 a 149 - prefuknute, ciste
- trysky hore cca medzi komorami, neviem cisla (nepamatam) som prefukol tiez
- akceleracna tryska tu som prefukol tiez, aj ked funkhovala, po zlozeni uz nefunkhuje**
- napravo od plavakovej komory je srob ktory ma pod zavitom dlhy konus - vyskrutkoval som ho a naskrutkoval nazad jemne nadoraz***
- vymenil som tesnenie vika a viko som nasadil

*Bordel v komore bol z minulosti, lebo takmer hned po kupe som instaloval palivovy filter, bude pravdepodobne z nadrze
**toto som pokazil, ako to vyriesit? ono palivo chce ist cez trysku, z diery ide, len ked nasadim trysku akoby ju chcelo obtiect... Nemenil som tie medene podlozky pod a nad tryskou...
***Tato skruka mi pripada ako na nastavovanie, ma konicku spicku...

Po zlozeni, nastartovani, som skusil nastartovany motor "cukat" plynom, ako bude reaovat. Na sytici perfektne, akurat to strielalo v karburatore (este nebol nahodeny filterbox)
Po prudkom pridani plynu sa najprv akoby pridusi, musim slapnut "dvojklik".

Ihla volnobehu (ta raketa) je napojena rovno na sacie potrubie, cize to nema ekonomizer. Potom jasne, ze mam spotrebu ked jazdim stale na rychlosti, v domnenke ze nezere nic dole kopcom
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Vysoka spotreba

Příspěvekod corsair » pát bře 20, 2015 22:24

Rozdelovac som dal novy. Nove kable, sviecky. Neviem si dat rady s tym karburatorom. Otacky mi kolisaju hore dole, vyradim a ide to skapat, potom sa dvihnu na 1500 potom klesnu na 900-1000 a tak dalej.
Jak sedi na sacom potrubi su styri matky, dotiahnute dost slabo, viecko kaburatora je dotiahnute tak nie moc slabo ale ani moc silno, tak s rozumom.
Rozdelovac ma podtlak, prstom zacpany natrubok na karbe problem nevyriesil.
Membranka "rakety" ma dobry podtlak.
Privera prveho stupna bola "pootvorena" takym tym cervikom. Kto vie vie. Cervik som povolil aby sa celkom zavrela.
Srob volnobehu (na rakete) je omotany teflon paskou, ale radsej dam asi okruzok.
Srob bohatosti je tiez omotany teflonkou, tiez dam asi radsej okruzok.
A ano, hladinu v plavakovke som nepozeral, to este musim kuknut.

Mam par otazok:
1. Ako skontrolujem, pripadne narovnam priruby? Akym momentom utahovat skrutky?
2. Ake rozmery maju okruzky na srobe volnobehu a bohatosti?
3. Da sa zistit kade si to podsava? (v mojom pripade asi vsade)

Este mi nedaju spat tie trysky. Aky je na nich zavit, na tryskach a vzdusnikoch?
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků