Stránka 6 z 6

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: stř bře 25, 2020 18:18
od Honza854
Diky za radu. Jen abych si byl jist. Pruzinu myslis z membrany 2. komory? Diky.

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: stř bře 25, 2020 19:01
od Marek
Přesně.

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: stř bře 25, 2020 19:45
od Honza854
Tak děkuji velmi pěkně za radu...

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: stř bře 25, 2020 20:10
od Vašátor
Zadýmení při jízdě z kopce při brždění motorem a následném sešlápnutí plynu dělají většinou gufera ventilů. Jsou tvrdá, motor nasaje přes gufera motorový olej a ten se následně ve výfuku spálí - modré zadýmení.

Zmíněný problém s "chudou směsí" ... poloha plynového pedálu je kde asi tak když to zlobí? Protože podtlakové otevírání druhé komory je krom podtlaku v sání přímo závislé na poloze škrtící klapky I.komory. Zlobí to při jizdním režimu klidném, nebo při potřebné akceleraci?

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: stř bře 25, 2020 20:23
od Honza854
Gufer jsem se bal, ale tusil jsem to, diky za potvrzeni. No a detonacni spalovani samo az pri akceleraci, ale ne pri plne, spise od poloviny rozsahu (ovladani 2. komory je uz uvolneno).

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: stř bře 25, 2020 20:46
od Marek
To vyřeší odstranění té pružiny.

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2020 20:10
od Honza854
Tak jsem zkusil odpojit podtlak rozdelovace, pak jen komoru bez pruziny a na zaver kombinaci. Dobre (lepe nez pred odpojenim) to jede bez podtlaku rozdelovace. Jinak ve zbyvajicich pripadech to bylo spatne. Takze do ovladani druhe komory jsem pruzinu vratil. Jeste k hladince v plovakovce. Mam plovak 6,5 na dotek, ale hladinka byla o nekolik mm niz, nez doporucil Marek. Co vy na to?

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2020 21:22
od Vašátor
Když se podíváš do rozdělovače a chytneš za destičku s kladívkem, není tam vůle? V pracovním režimu, který popisuješ, totiž naplno funguje podtlaková regulace předstihu. Ložisko na kterém je destička s kladívkem často odchází, pokud tam jsou vůle, podtlak přitažením změní odtrh kladívek.

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2020 21:32
od Honza854
Omluva. Neuvedl jsem, ze je tam nove elektronicke zapalovani. Jinsk desticka se toci v pohode...

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2020 11:52
od Marek
Pod tím názvem si lze představit mnoho věcí.

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

PříspěvekNapsal: pát bře 05, 2021 15:05
od Nulašestka
Honza854 píše:Jeste k hladince v plovakovce. Mam plovak 6,5 na dotek, ale hladinka byla o nekolik mm niz, nez doporucil Marek. Co vy na to?

Viz obrázek na začátku stránky: https://www.drive2.ru/b/2232459/