Stavim si motor do moji "expedicni" trojky, kde puvodni motor sice jede hezky ale huli a pod plynem chrasti a drzi nizkej tlak oleje, nahradni motor pochazi z jedny zemedelsky trojky a jelikoz auto bylo ve stavu katastrofalnim a kdyz sem to prevazel tak krome chybejicich nosnych casti karoserie me trapily i ty neskutecny veci co vychazely z vejfuku (2t hadr a to zcela vazne), proste mi prislo ze z toho vejfuku jde krome koure i nespalenej olej. Jake pak bylo prekvapeni kdyz se motor omyl a po rozebrani stav odpovidal 40 najetejm tisicum, nejspis nikdy nerozebiranej, hranka na valci minimalni, skoro neznatelna, gufera na ventilech samozrejme vylamany a krouzky taky nic moc takze to je asi puvod tech veci z vejfuku. Uz sem udelal ventily a hlavu a tenhle vikend prisla rada na spodek protoze krome krouzku byly ko i saly a tady prichazi moje prvni nejistota.
saly
Stary saly na ojnicich maj nahore diru aby sel olej do cepu a zaroven se rozstrikoval na stenu valce, novy uz timto nedisponuji, takze jako soudruzi zjistili ze tam stejne strika olej vsude a dira netreba?
Stary hlavni maj drazku a diry ( krome prostredniho)aby se dostal olej do kliky a pak dal do ojnic, novy maj drazku a diru akorat na ty strane z bloku a naproti nic, takze se pocita ze se to umaze dirou v klice? Neni tam vzdy pri vodorovny poloze diry dira v mazani?
krouzky
Goetze, drahy jak prase, jiny na konevce nemeli podivnej rozebiraci stiraci. zkusenosti?
zapalko
Kamarad bude rusit asi z 98 2107 a bere motor ale chce to prekopat na karbec a zbyde vstrikovani, jde nabastlit na 1,5 motor do 03?
Pres zimu sem s tim autem jezdil a to vstrikovani se mi zalibilo co do projevu motoru, dalsi varianta je ozon a bezkontakt od axtecu, to by snad fungovat melo.