od last.degen » úte úno 10, 2015 11:29
Tak motor je uz nakou dobu v aute a zda se ze docela dobre funguje, akorat po ohrati na volnobeh poblikava mazani. Svitilo i s predchozim motorem a to jeste trochu driv, svitilo i u soucasnyho motoru v predchozim aute, sviti i druhy 03 kdyz se poradne ohreje v lete ve stani v zacpe a to je to motor po starsi GO. Kdyz jsem to rozebiral tak byly saly na klice tak jako vylamany, ze tam proste u nekterejch chybely fragmenty toho mekyho materialu kterym je to potazeny takze sem si rikal ze uniky tlaku tam asi byly znacny a neresil jsem cerpadlo a dalsi veci a tak trochu cekal ze s novyma salama to bude lepsi. Zkousel jsem i davat jiny cerpadlo a asi se to trochu zlepsilo, ale dal to po ohrati sviti. Olej do hlavy de i pri svitici kontrolce, to sem taky zjistoval. A z toho volnobehu se staci jen dotknout plynu a okamzite zhasina kontrolka a za jizdy je tlak dobry.
Mam to nejak dal resit? Prijde mi ze to ma spis mirne zlepsujici se tendenci, asi jak si ten motor seda nebo nevim.
Jeste me napadlo dat hustsi olej, protoze ta 15w40 je po zahrati fakt voda, ale nevymysleli sme jakej, aby to taky v zime slo nastartovat.
A jinak zravost oleje jsem zatim nemohl zmerit, protoze to ma jeste malo najeto a tece pod vanou a ventilovym vikem, tak snad si to jeste nak sedne a nebo to pod vanou zasilikonuju a zkusim jiny viko ventilu.
Fiat 126, 1988 - low daily
Fiat 126, 1982 - barbie car
Vaz 2102, 1980 - pi-vaz
Vaz 2103, 1978 - expediční speciál
Vaz 2103, 1973 - rat rod