Nj... Tehdy ještě neexistovalo tohle fórum... Jinak samozřejmě to byla blbost... V zásadě dnes nechci nic moc na Ladě upravovat, protože si jí užívám takovou, jaká je... Ale těma úpravama si kdekdo prošel...
Když dneska srovnám jízdu ve Fordu Fusion 1.6 16V a v Ladě 1500 1974, tak právě neustále starání se řídicí jednotky o nesmysly v případě regulace ve Fusionu a tedy v nevyzpytatelnosti auta je to co mi čím dál více vadí ve srovnání se starou soustavou s karburátorem, který se chová pořád stejně... Samozřejmě nejsem nějaký zpátečník, ale poslední dobou to na mne čím dál více doléhá, podobně jako před patnácti lety, kdy jsem zase snil o automatickém sytiči, proměnném časování, podtlaku, elektronickém plynovém pedálu a já nevím čem všem... Typicky mne teď napadl posilovač řízení... Jak ten já chtěl, nebo alespoň hřebenové řízení... No a dnes na na koupené 2103 stačilo jedno dopoledne pro revizi čepů, hrubou kontrolu geometrie, převodovky a pomocného čepu řízení a hlavně domazání a zjišťuji, že mám za jízdy mnohem lepší kontakt s vozovkou, perfektní odezvu a přitom podobnou namahavost jako když se přetahuju s posilovačem o volant, navíc ještě v autě s předním náhonem, který tedy tahá volantem až hrůza...