1700 karburator jaky?

Moderátor: Moderátoři

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod MartasBrno » úte pro 10, 2013 19:06

studuj... přihořívá...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod ger007 » úte pro 10, 2013 19:37

spinacka ?? opalene kontakty ? ?? alebo cele zle ?? skus nastartovat len cez kable a uvidis :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod smajchl » úte pro 10, 2013 20:31

Tezko hledat kdyz se to ted chova OK... sel sem k tomu s multimetrem ve dne ze zmerim ubytky... ubytek motor - minus baterie je 0,2V a starter tocil jak za mlada... takze haluz.. nemam na cem identifikovat chybu kdyz se to ted chova OK.. zkusim rozebrat ten starter - jeho spinac az bude cas...
Uživatelský avatar
smajchl
 
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod MartasBrno » úte pro 10, 2013 20:37

Jo. Někdy to netočí kvůli spojům po cestě, nědy kvůli relé na starteru, ale i přidřená futra starteru můžou brzdit. Ae to snad nebude tvůj případ. Kdyby tě někdy potkala výměna relé na starteru, pozor, jsou různé typy různě velké. Naposledy jsme žasli nad nadávajícím Cooperem, který v Jedovnici řeil nekompatibilitu íčkového a neíčkového typu...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod smajchl » úte pro 10, 2013 20:43

Diky, spoje.. vypadaj dobre ty co jsou videt, na starter jsem jen sahal a nic uvolnenyho tam aspon neni.. Ovsem vadnej spoj by se neopravil pres noc sam prece... Diky za upozorneni na ruzny typy rele. Na remenici jsem si dal tu matici na kliku takze kdyz to bude v 2101 tak to pujde nastartovat i bez starteru (teda aspon v to doufam ze utocim 1700 klikou :-D )
Uživatelský avatar
smajchl
 
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Vašátor » úte pro 10, 2013 21:54

Starter je venku za 10 minut, když se zasekneš, tak za 30 minut. Já bych ho vyndal, rozdělal, promazal, vyčistil .... vyzkoušel, složil .... a máš jednu možnost vyloučenou. Přes internet se to neopraví... Tahle debata už zabrala víc času, než samotná rozborka starteru :mrgreen:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod smajchl » úte pro 10, 2013 22:02

Jasny udelam neboj... ja se ted ucim na zitrejsi test z nejaky fujtajbl veci a tak sedim u kompu a porad nekam odskakuju.. treba sem ;-) Diky moc za rady... ja se radsi ptam nez neco podelam...
Uživatelský avatar
smajchl
 
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

karburátor na 1700

Příspěvekod marou » sob pro 28, 2013 19:14

Zdravím všechny,
prosím o radu. Prohledával jsem forum a hledal nejvhodnější karburátor na motor 2107, přesnou odpověd jsem však nenašel. Mám na svém žigulíkovi 2101,motor z 21044i 1.7 a karburátor 2107-110 7010.Nijak se nepřetryskovával. Nevím jestli je to dostačující, nebo jestli karburátor úplně nevyměnit. :)
lada 2101
marou
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned kvě 24, 2009 17:33
Bydliště: Znojmo

Re: karburátor na 1700

Příspěvekod Yellow01 » sob pro 28, 2013 19:18

Jen o 3 řádky níž: viewtopic.php?f=59&t=19500
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: karburátor na 1700

Příspěvekod marou » sob pro 28, 2013 19:27

takže OZON 2107 je ten můj karburátor?
lada 2101
marou
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned kvě 24, 2009 17:33
Bydliště: Znojmo

Re: karburátor na 1700

Příspěvekod Cory » sob pro 28, 2013 19:29

Solex 21073 je origo na 1,7.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Majo » sob pro 28, 2013 20:47

a Ozon 2107 nie je o nic horsi....
takze si len vybrat
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Honza854 » sob bře 07, 2015 08:16

A co tam šoupnout Pierburg z Favoritu s přetryskováním? Jsou podle výrobce stavěný do 1.6, nebo 1.9 (teď si nemoho vzpomenout)... Měl jsem to v 2103 na 1500 motoru... Bylo to perfektní vč. poloautom sytiče a dalšího. K tomu jsme měl podtlak regul. rozdělovač ladováckej. U Karburátoru byla nutná jeho orientace tak aby nedogázelo k nesprávnému působení setrvačných sil na plovák, což nějak naráželo na osazení fovoriťáckého tělesa čističe. Taky ovládání škrticí klapky je tam lankem, takže se musel provrtat původní kloubek úhlové páky převodu plynu a spojit s lankem. Samotné sání mělo navíc tu termosilovou regulaci sacího vzduchu, takže to bylo dobré. Už před více než deseti lety se dal v klidu takový komplet koupit za pár korun a bylo to perfektní. Dodávám, že jsem to tam měl hlavně kvůli automatickému sytiči a dalším vychytávkám které jsem využíval při provozu na plyn LPG. Na benzín to fungovalo také perfektně, chod motoru byl kultivovaný a díky airboxu a celkové konstrukci byl motor mnohem tišší (nehučelo tolik sání ani při plném plynu). Na druhou stranu bych si to dnes do své nové 2103 nildy nedal, jezdím s Weberem, protože má takové to správné tvrdé ovládání a dost surový projev, který mi připomíná staré časy...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 413
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Marek » ned bře 08, 2015 09:19

Nevím, jestli něco tak nespolehlivého a nezdařilého, jako byl Favorití karburátor, bastlit do Lady. Navíc krmit tím vysokootáčkovou jedna sedmičku je z kategorie snů. Nic nesériového se na to nedá sehnat a je to k ničemu.

Na motor 1,7 lze naprosto bez problémů osadit OZON 2107 s pouhými dvěma úpravami tryskování ze sériových dílů. Pokud je někdo spíš příznivcem Seloxu, pak existuje typ Solex 21073 - ten lze použít bez úpravy osazení, jen s výměnou svorníků na sacím potrubí.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Majo » ned bře 08, 2015 11:41

ja som stale nepochopil zmysel tychto "uprav". Ked si niekto mysli, ze tym, ze nahradi Ozon niecim inym a usetri na tom, tak je(slusne povedane) naivny. A ak nahodou skutocne usetri, tak to bude mala uspora na ukor velkej strany vykonu.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků