1700 karburator jaky?

Moderátor: Moderátoři

1700 karburator jaky?

Příspěvekod smajchl » úte srp 20, 2013 20:08

Zdravim vespolek,
dost jsem ted studoval jak predelat 1700 na karburator, ale chtel bych si to jeste ujasnit, nez zacnu shanet veci.

1) Doporucuje se OZON 2107 a vymenit trysky, jaky trysky bych do nej mel dat?

2) Proc neni vhodne pouzit Weber z 2101, ten by sem uvital nejvice, protoze na nem mam ted LPG bryle a je to jakoze hotovy, nestacilo by do nej sehnat vetsi trysky? Na benzin bych potreboval akorat projit emisema a pripadne dojet k LPG pumpe..

3) Mam jakysi karburator co byl k motoru 2103 1500. Nevim presne co to je vypada podobne jak ten Weber, ten by nebyl v pohode?

4) co kdyz bryle na LPG budou mit mensi prumer nez difuzor pouziteho karburatoru, vadi to, musim v tom pripade sehnat jine bryle?


5) Rozdelovac, bezkontaktni by byl idealni, ale stoji taky dost penez, pro zacatek bych zkusil zrepasovat rozdelovac z 1500, co si o tom myslite? Mela by se upravit krivka predstihu pomoci pruzinek? jak? nebo muze se motor znicit kdybych s tim jezdil bez upravy krivky? Co jsem pochopil 1,7 ma vyssi kompresi a mela by mit i jinou krivku ze?

zbytek je predpokladam v pohode pouzil bych hlinikovy chladic s el. vrtulkou a mechanickou pumpu na benzin... i kdyz u te mi prijde dost debilni ze se porad snazi tlacit a pritom auto jede na LPG... chudince pak odejdou ty ventilky... jenze pumpa z icka by asi davala moc velky tlak pro karbik ze? zas by sla vypnout :-D

Predem diky za vase postrehy, hlavne me zajima problematika karburatoru a jeho otryskovani.
Uživatelský avatar
smajchl
 
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Cory » úte srp 20, 2013 20:14

Karburator Solex 21073, najlepsia volba.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod MartasBrno » úte srp 20, 2013 20:19

A když ne, tak ten z 1500. Mysli. Koukni se, jaký komory má karbec z 2101 a jaký z 2103.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Yellow01 » úte srp 20, 2013 20:23

Ozon pro 1,7 - 1. komora 170/125, 2. komora - tryska 162 nebo nechat původní, vzdušník zůstane.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod smajchl » stř srp 21, 2013 10:23

Diky a ten OZON pro 1,7 je teda spesl jinej nez pro 1.5 nebo se lisi jen tryskama...?

koukal sem na ten karbik co mam na 1.5 a ten je z 2101 taky.. ma oznaceni 2101-1107010 02 a ja mam 2101 z roku 77 takze jestli jsem se spravne docetl mel by tam byt karbik 2101-1107010 03 je to tak?

kazdopadne na LPG by mohl byt dobry ne? (jakoze bych ho pouzil pro LPG nez sezenu ten spravnej)

podle fotek zde http://www.drive2.ru/cars/lada/2101/210 ... al/591813/ to vypada ze ten Weber ma vetsi klapky nez Ozon 2105 a jakej maj difuzor tezko rict...

Takze rikate ze ten weber Ne-e jo?

a co ten rozdelovac z 03?
Uživatelský avatar
smajchl
 
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Cory » stř srp 21, 2013 10:24

Ozon pre 1,7 neexistuje...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Vašátor » stř srp 21, 2013 12:02

Máš nějakou servisní knížku o Ladách? Třeba Tůma? Když se podíváš na parametry karburátorů, tak zjistíš, že karburátory 2101 - 2106 - Ozon se v podstatě nijak neliší. Prvně se měnili jen "střeva" karburátorů , pak o chlup difuzory a nakonec ovládání druhé komory na podtlakové. Nicméně stejně tak jak jde použít karburátor 2101 na motor 2106, lze použít i karburátor 2106 na motor 2101. Je jen potřeba doladit natryskování. Tudíž pokud máš dobrý karburátor 2101, vůbec bych se ho nebál použít - po správném natryskování. Já bych osobně ještě převrtal druhý difuzor, ale co už :mrgreen:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod MartasBrno » stř srp 21, 2013 14:48

Resime zahradni trakturek, nebo auto? Jestli je to traktor, muze krmit motor zahradnickou postrikovackou a karbec nepotrebuje. Jestli to ma byt slusne auto, vyzaduje to jistou uroven. Jsem sklamany.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Dusan » stř srp 21, 2013 16:53

5) Rozdelovac, bezkontaktni by byl idealni, ale stoji taky dost penez, pro zacatek bych zkusil zrepasovat rozdelovac z 1500, co si o tom myslite? Mela by se upravit krivka predstihu pomoci pruzinek? jak? nebo muze se motor znicit kdybych s tim jezdil bez upravy krivky? Co jsem pochopil 1,7 ma vyssi kompresi a mela by mit i jinou krivku ze?

Bezkontakt ma rozsah regulacie lelen do asi 25° tak ze by si musel zavarit okienko v doske rozdelovaca alebo inak upravit rozsah
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod smajchl » stř srp 21, 2013 17:43

Zklamany? z ceho? ze se ptam jestli by sel pouzit 01 karbec s jinyma tryskama? bohuzel nevim jaky trysky a kde se daji koupit.. pripadne muzu sehnat ten ozon. Zatim je ten motor na aute i se vstrikovanim a je potreba udelat rozvody - jde to bez vyndani chladice? u 21044 a kolik vlastne vazi motor a prevodovka?

Chtel bych aby to bylo fajn auto no ne traktor... ale jsem v tomto zacatecnik, ta knizka od tumy je super ale tyhle novy modely tam uz nejsou.. fakt je ze o karburatorech je tam pozehnane

a pohledem do tabulky ma karbik 2101 i 2103 oba prumery 32, difuzer 23, maly 8 a lisi se tryskama a i to tam nad tabulkou pisou ze maj jiny trysky a 2103 ma navic elmag ventil...

Dusan: k tomu bezkontaktu, Marek zde http://rose.orangeline.cz/~ladaklub/for ... 70#p371606 psal ze jsou dokonce dve verze... jak pises ty s tim okenkem... a pise ze ten 24stupnovy by mel byt fajn...
Uživatelský avatar
smajchl
 
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Vašátor » stř srp 21, 2013 18:19

Pokud chceš auto na běžnější ježdění, nech tam vstřikování.

Proč chceš měnit rozvody? Kolik má motor najeto? Pokud jdou slyšet, použij napínák rozvodového řetězu - je na stejném místě jako u 2101 a ostatních, tudíž pokud máš Tůmu, stačí nastudovat ;-). Základem všeho je 2101, 21044 je ve většině základních věcí stejná.

P.S. Rozvody vyměnit bez vyndání chladiče nelze, bez vyndání motoru ano.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod smajchl » stř srp 21, 2013 18:41

Diky, no ja ten motor chci do svoji 2101, chci to na bezny jezdeni ale vstrikovani tam nechci...
Motor pry byl na oprave s rozvodama a uz zase rachoti a to teda fest... takze se bojim to nastartovat bez kouknuti co je vevnitr... a koukal sem ze hlava je u rozvodu pravdepodobne zavarena... takze buh vi co s tim bylo... motor by mel mit 113 tisic

P.S: motor v 01 zere olej a ted jsem ho na dalnici utavil ze nejde 4. valec starter ma nepravidelny chod asi u jednoho ventilu toho 4. valce... takze nez to opravovat chtel sem rovnou vymenit za 1.7 a 5 rychlosti po tom sem vzdy touzil :-)
Uživatelský avatar
smajchl
 
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Cory » stř srp 21, 2013 21:01

Treba skontrolovat ci je tam napinacia lista pre 1,7 (21213), je totiz ina ako pre 1,5 (1,6) a 1,2 (1,3)...Zvycajne tam niekto strci listu z 1,5 (1,6), napinak je vysunuty a potom uz nenapina...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod Dusan » čtv srp 22, 2013 06:24

Predpokladam ze zavarena je hlava na boku lebo bol volny retaz a vysuchal dieru do hlavy.... A predpokladam ze tlmic kmitou je upqdnuty a vo vani....
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvekod smajchl » čtv srp 22, 2013 11:35

Tak ona asi neni zavarena ale zakitovana skrabal sem to a bylo to bily pod tim... hmm pekny, napinak nefunguje povolil sem tu matku pomahal tomu sroubovakem a nic.. pridam fotky... (problem je asi v napinaci liste podle me tam chybi neco o co se ten plunzer opre...) je to tam hezky obrouseny od retezu a retez jde presadit i o jeden zub bez problemu... bojim se jestli se tomu motoru neco nestalo kdyz sem s tim chtel jet tak se tomu moc nechtelo do otacek pri delsim drzeni plynu to slo do otacek a znelo to pak celkem ok bez rachoceni, rozjel sem se s tim kousek a chciplo to pak na krizovatce volnobeh nebyl jeho kamos... tak sem se na to vysral.... kdyby se to potkalo byla by to asi slupka ne? a taky by s tim neslo jet co myslite? asi to bude OK o pul otacky jsem s vackovym kolem otocil pomoci remenice a sikovek.. a slo to teda ztuha i bez svicek...

P.S.: prisuzoval sem to ze to nechce jet tomu ze tam asi neni benzin a ten zbytek co tam je je hodne stary...
Přílohy
rozvody.JPG
tmel motor.JPG
Zde je videt tmel ty skrabance se daji proskrabat az na bilou, sice spatne ale jde to
motorzvrchu.JPG
Uživatelský avatar
smajchl
 
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron