Na nastavení hadice chladiče se hodí dobře nerez trubka kruhová svař. 33.70x 2.00
http://www.akros.cz/trubky-kruhove-svar ... 4301/prod/. (Ne zrovna celý nabízený sortiment je skladem.) Je svařovaná zevnitř, zvenku absolutně hladká (není to jako u ocelových jackelů, kde je na povrchu drobná drážka. Těsní to fakt dobře. Bohužel, nenašel jsem vhodný průměr ani z hliníku ani z mosazi. Nerez je parádní i když řežou nejméně celý metr. Ochotně pak říznou z toho metru na 2 díly potřebných třeba 15 cm. /Třeba s přímočarou pilkou s plátkem na kov je to docela hračka./
Do expanzky dávám cca 2 cm nad pásek (stav za studena při plnění). Marku promiň, myslím že víc je zbytečně mnoho. I tak je to víc, než doporučuje výrobce podle rysek. Je potřeba počítat s tím, že po ohřátí celého obsahu kapaliny stoupne hladina v expanzce skoro o 2 cm. Pokud se později zaparkuje na nerovném povrchu, přebytek poteče ven, nebo za jízdy vyšplouchává a expanzka je pak zvenku jako poblitá.
Stejně je potřeba po výměně párkrát zkontrolovat těsnost i hladinu před každou jízdou. Mě třeba drobně netěsní nová hadice mezi termostatem a novým hliníkovým chladičem (spoj na chladiči). Už jí dotahuju potřetí. Nová guma stále dovoluje po každé jízdě a zjištěném úniku dotažení. Úbytek kapaliny není znatelný, ale spoj je po jízdě a i po vychladnutí mokrý.