tomass píše:Marku, nebo kdokoliv z Vás, kdo má přesnou informaci: prosím ještě jednu info k chladiči. Mám mosazný chladič, který budu vyndavat. Nový mi nabízeli takovou ludru s voštinama asi 5 mm od sebe, tu jsem pro nedůvěru nevzal. Druhá varianta byl hliníkový chladič, který má jinak vyústění, tak jsem k němu vzal i obě hadice. Potud OK.
Spínač termostatu nebyl k dispozici. Měli jen nevhodný spínač s vysokou teplotou na Samaru. Prý se dá použít ten demontovaný spínač. Je to na 100% záměnný? Ma byt na cidle tesnici medeny krouzek nebo jine tesneni? Lze pouzit teflon nebo O krouzek? Potřebuju to vědět, protože až to vyndám a nezandám, tak neodjedu a budu v prčicích. (Nový chladič má dokonce výpustní zátku a tam je taky O kroužek....)
Po redukci obsahu odpovim:
Cidla jsou zamenna, sam jsem tak provedl pri dvou vymenach chladice hlinikoveho za mosazny. Pouzite tesneni si nevybavuju. Bud tam nebylo zadne, nebo kovovy (medeny?) krouzek, ktery jsem pouzil i na hlinikovy chladic.
Pri montazi hlinikoveho chladice bych upozornil na par veci. Ano chladic potrebuje delsi horni a jinak zatocenou dolni hadici. Dalsi veci jsou jeho plastove boky. Pozor na dotahovani sroubu at uz uchytnych nebo cidla, je to opravdu jen plast nebo kovovy zavit v plastu. Druhy chladic ktery sem menil mel z pohledu odridice na prave strane uchycovaci sroub v jine vysce. Vyvrtali sme diru do plechu a bylo. Mozna to byl chladic na krapet jiny model, cert vi. Levy sroub sedel. Cidlo teploty je na druhe strane nez u mosazneho chladice, tedy je nutne poladit kabelaz.
Co jsem popsal vyse plati pro chladice od MasterSportu. Nevim co vse je jejich vymysl a co je standard. Co jsem videl hlinikovy chladic original, tak mel take plastove boky a cidlo na strane baterie.