5ti kvalt

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

JmJ píše:rucni brzda v nejakem doliku, to se mi nezda uplne ok. nekde ju lovit par prstama... no jak myslite :-)

Rekni mi kdy potrebujes tak akutne rucku ze to 2 vteriny nepocka... Pokud chces davat po snehu zatacku driftem tak si akorat dopredu otevru vratka a pak uz plnou silou muzu tahat... Nereste vyreseny veci.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Majo píše:
Little Red Riding Hood píše:
JmJ píše:rucni brzda v nejakem doliku, to se mi nezda uplne ok. nekde ju lovit par prstama... no jak myslite :-)

tak jestli má tvoje pacenka :lol: na šířku 20 cm, tak to se pak nedivim.. :wink:


chcel by som ta vidiet, jak pri prejazde nejakej zakruty bokom dorovnavas zadok ruckou :wink: :lol:

nechápu co furt řešíte.. prostě chytnu za ručku a zatáhnu.. nebo to děláte jinak třeba že se napřed vysmrkáte a pak taháte nebo co??.. :shock: :shock: :shock: jestli jo, tak já aspon nebudu muset házet kapesník na zem, ale nechám ho ve skříňce u ručky.. :wink:
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Majo píše:chcel by som ta vidiet, jak pri prejazde nejakej zakruty bokom dorovnavas zadok ruckou :wink: :lol:

To nebude potreba... Navic myslim ze ruckou toho moc nedorovnas...Pokud chces auto dostat do driftu tak se tomu neda rict "dorovnani" a pokud ho chces z driftu vytahnout, takze "dorovnat" tak ti ho rucka jeste vic zkrizi... Nebo asi nechapu jak jsi to myslel :roll: Hlavne tohle nebude auto na rally...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Já osobně radši používám k rovnání auta ve smyku plynový pedál... 8)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Ondra 07 píše:
JmJ píše:rucni brzda v nejakem doliku, to se mi nezda uplne ok. nekde ju lovit par prstama... no jak myslite :-)

Rekni mi kdy potrebujes tak akutne rucku ze to 2 vteriny nepocka... Pokud chces davat po snehu zatacku driftem tak si akorat dopredu otevru vratka a pak uz plnou silou muzu tahat... Nereste vyreseny veci.


rucni brzda je brzda, brzda mi muzes zachranit zivot. zivot me naucil nepremyslet nad tim, pri jake situaci budu brzdu potrebovat. pokud muzu brzdu nekdy potrebovat, pak k ni chci mit ten nejlepsi a nejrychlejsi pristup.

a prece mam prilad. kdyz sem jel do prahy po D1, tak sem 250 km neuzil brzdovy pedal. rekneme, ze se brzdy podelaji, kontrolka hladiny kapaliny se taky podela a ja najednou zjistim, ze brzdy nefunguji... tohle dle meho neni vubec nerealna situace. jeji pravdepodobnost je nizka, ale pokud pravdepodobnost rika, ze jev muze nastat, pak opravdu nekdy nekde nastane :-)

mozna mas nervy ze zeleza a tve jednani je vzdy presne a jiste. to opravdu muze byt, to nemyslim ironicky. ja takovy nejsem, proto bych si rucni brzdu nedaval do zadne prohlubne a jeste ne pod dekl :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

S tou ruckou bych to nevidel tak horky. Pokud ti selzou komplet brzdy (oba okruhy), tak uz te rucka stejne moc nevytrhne. Sveho casu jsem par mesicu jezdil uplne bez rucky (byla odmontovana kvuli oprave karoserie). Kdyz je paka v doliku, nevidim problem, pod dekl bych ji asi taky nedaval. Co se tyce driftu, tak je u zadniho nahonu rucka taky v podstate nanic. Na srovnani auta uprat plyn, pripadne vyslapnout spojku a na vyvolani smyku pridat plyn. Takze kdo potrebuje rucku? :wink:

(ta posledni veta je nadsazka)
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

kdyz jedes 130 proti zdi, tak uz te airbag taky moc nevytrhne. takze airbag je na nic? :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

JmJ píše:kdyz jedes 130 proti zdi, tak uz te airbag taky moc nevytrhne. takze airbag je na nic? :-)

Tak jsem to nemyslel. Samozrejme, ze rucka je dobra vec. Jen bych nevidel jako velkej problem mit ji v doliku. A jak jsem rikal pod dekl bych ji taky nedaval.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Panove... Nevidel bych to tak tragicky.Kdyz nato prijde jsem u rucky rucky za 1,5 sec. Stejne prumernemu duchodci trva i nekolik vterin nez vubec najde brzdovy pedal :lol: :lol: :lol: (Sranda)... ale vite jak to myslim. Proste bude skovana a basta az to kvuli tomu nekam opru,(to rikam pri kazde uprave), tak mi to pripomente.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

šak nikdo netvrdil že to tak musíte dělat.. já jen píšu jakou mám představu.. :!: ta područka bude posuvná směrem dozadu.. takže když ručka, tak posunu područku a můžu brzdit.. a to že je v dolíku.. občas mám co dělat abych po tmě chytl poprvé na ručku, to co bude kolem ní tě aspon navede na její přesnou pozici..
JMJ: když spanikaříš a chytneš po ručce nemusí to být vždicky to nejlepší.. aspon budeš mít chvilku na rozmyslenou.. :wink:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Pánové, nechci vám to brát, ale už dvakrát mi odešlo během jízdy přední obložení. Jediný, co vám pak zbyde, je ruční brzda. Můžete přemýšlet nad tím proč ;-)

Jinak dorovnat se ručkou dá - když je třeba trošičku "přibloknout" jen zadní kola, přitom jet pod plynem - přestane to hrabat a kola se dostanou do záběru. Chce to cvik, ale funguje to! ;-)
"Emulátor elektroniky" ;-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

dmatej píše:Jinak dorovnat se ručkou dá - když je třeba trošičku "přibloknout" jen zadní kola, přitom jet pod plynem - přestane to hrabat a kola se dostanou do záběru. Chce to cvik, ale funguje to! ;-)
"Emulátor elektroniky" ;-)

V cem je to jiny, nez kdyz proste uberes plyn?
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

To Dmatej: Tak ja hlavne s poruchou brzd nepocitam protoze od valce az po desky mam kompletne novy brzdy se vsema trubkama trenama a vsim proste.Nevim jestli to nekdo spatne nepochopil,ale nedavame rucku pruc jenom natahujem dobu reakce z 0,5 sec na 1,5 sec.A nikdy jsem ji tak rychle nahle nepotreboval.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6490
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Ondra 07 píše:To Dmatej: Tak ja hlavne s poruchou brzd nepocitam protoze od valce az po desky mam kompletne novy brzdy se vsema trubkama trenama a vsim proste.Nevim jestli to nekdo spatne nepochopil,ale nedavame rucku pruc jenom natahujem dobu reakce z 0,5 sec na 1,5 sec.A nikdy jsem ji tak rychle nahle nepotreboval.


novymi dily pravdepodobnost poruchy nedostanes na 0. vzdy bude vetsi jak 0. a jak vis, ze ta reakce bude 1.5 sec? co treba kdyz se v rychlosti netrefis a prstama v plnem svihu narazis na ty dekly kolem rucky. pekna bolest myslim. a dalsi problem v krizove situaci navic a protazeni reakce.

v idealnim pripade proste do 0.5 sec sahnes po rucni brzde. v nejhorsim pripade se ti to povede treba az za 4 sec. bezna doba bude nekde mezi tim. kazda vec, ktera snizi reakcni dobu ridice v krizove situaci je myslim veci nebezpecnou.

ja nikoho nechci presvedcit o tom, ze 100% se mu neco stane kdyz da rucku do nejakeho otvoru. ja jen snasim oponenturu k vasim navrhum. co si z toho preberete je jiz vase vec. jednoho cloveka obvykle vsechny moznosti nenapadnou (alespon me ne).
Naposledy upravil(a) JmJ dne úte úno 07, 2006 21:35, celkem upraveno 1 x.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Nepíšeš náhodou taky diplomku? "Oponentura" - začíná mě tohle slovo děsit :-D

Jinak přesně tohle jsem chtěl taky napsat.

Že máš komplet nový brzdy znamená, že po 10-30 tisících se ti sjedou destičky. Když na to zapomeneš, nebo ti začne zatuhávat pístek, průser je na světě.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“