5ti kvalt

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Luděk Ondrůch » ned dub 30, 2006 08:17

Nivácká 5kvalt. převodovka 100% nemá stejnej držák jako 4kvalt. Luděk může potvrdit, viz podzimní Bechyně.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Luděk Musil » pon kvě 01, 2006 14:49

Luděk Ondrůch píše:Nivácká 5kvalt. převodovka 100% nemá stejnej držák jako 4kvalt. Luděk může potvrdit, viz podzimní Bechyně.


Fuj!!!!! Ani nepřipomínej - vždycky mě otřepe ta protivná vlhkost!
Ale: pětikvaltka převodovka má jiné uložení na zadním díle než čtyřkvaltka.
A je jedno, jestli ta převodovka byla našroubovaná v Nivě či nikoliv. VAZ Toljati vyráběl převodovky, které jsou zvenku všechny stejné. Tedy téměř ve všech venkovních parametrech. Jediným rozdílem je uložení šroubů pro uchycení převodovky vzadu. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Míra151 » úte kvě 02, 2006 20:17

Takže sundám 4q a po předělání držáku na 5q to tam můžu dát?

A kolečko tachometru z 4q bude sedět na 5q??
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvekod Tomik » stř kvě 03, 2006 20:54

Míra151 píše:Takže sundám 4q a po předělání držáku na 5q to tam můžu dát?

A kolečko tachometru z 4q bude sedět na 5q??

to kolečko je stejny,kamos to tenkrat taky daval ze 4 na 5 q z nivy
musel se sundat ten zadní dil prevodovky,co obnaselo sundaní toho řezeni
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod Tomik » stř kvě 03, 2006 20:56

jo,a tenkrat jsem mel na 5q stejnej silentblok jako na 4q,takže sem vtom žadnej rozdil nemel,tak nevim
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 172
Registrován: ned bře 12, 2006 21:19
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod Trevor » stř kvě 03, 2006 22:25

Drziak prevodovky sa sklada so samotneho drziaku a silent bloku ktory je s drziakom spojeny dvomi M8 skrutkami. A cely rozdiel je iba vtom silent bloku kde u 4q su tie driery v jednej rovine a v 5q je jedna vyssie.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Míra151 » čtv kvě 04, 2006 05:12

Fakt jó??? :roll:
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Příspěvekod Nulašestka » pát kvě 05, 2006 20:59

Přesně jak psal Trevor :wink:
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Luděk Musil » úte kvě 09, 2006 08:58

A co se náhonu tachometru týká jde o to, pro kterou modifikaci je to postavený.
Jde o to, že je jinej náhon pro diferenciál 4,3 jinej náhon pro 4,1 a jiný náhon pro 3,9 . To si musíš zjistit. A na převodovce to napsaný není :( . L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Vaz05 » pát kvě 12, 2006 18:35

Převodovky jsou ůplně stejný akorát je tam jinej silenblok.
Vaz05
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv kvě 11, 2006 14:42
Bydliště: Vsetín

Příspěvekod mayo456 » ned kvě 14, 2006 20:40

Ja som dnes videl jednu 2101 co mala rychlostnu paku skoro kolmo.Mal an nej jednotku hodenu.Z coho moohl mat prevodovku????
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod Luděk Musil » úte kvě 16, 2006 06:21

mayo456 píše:Ja som dnes videl jednu 2101 co mala rychlostnu paku skoro kolmo.Mal an nej jednotku hodenu.Z coho moohl mat prevodovku????


Taky mohl mít upravený (nahřátý a narovnaný) to brko, na který se řadicí páka nasazuje.
Nebo to vypadalo, že je řadicí páka posunutá dál na tunelu? L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod mayo456 » úte kvě 16, 2006 12:25

vies co to s tym tunelom som si ani nevsimo.Len som si vsimol ze rychlostna paka ja via rovno ako ma byt normalne.Mna napadlo ze ma revodovku z nejakeho fiatu alebo este zo Seatu 124 ci jak sa to volalo
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod Myso » stř kvě 17, 2006 08:04

seat 124 ma prevodovku z ruska, s prirobenou 5kou
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod mayo456 » stř kvě 17, 2006 12:58

Tak potom to nebolo ono.Inac da sa este niekde ta seatacka prevodovka zohnat???To auto som este v zivote nevidel.Iba na fotkach
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků