5ti kvalt

Moderátor: Moderátoři

5ti kvalt

Příspěvekod redys » ned led 15, 2006 17:01

Mam dotaz za kolik asi se prodava 5ti kvaltova prevodovka.Je to vsechno stejny nebo se lisi podle typu?Mam 2107 1500
redys
 

Příspěvekod Ondra 07 » pon led 16, 2006 07:04

Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Příspěvekod hrabeTom » sob led 28, 2006 13:25

Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:


Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou :D
hrabeTom
 

Příspěvekod Little Red Riding Hood » sob led 28, 2006 17:11

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... myslil sem že montáž origo 5q je ůplně bez problému.. cože s tim motorem??...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Pšenda » sob led 28, 2006 17:25

hrabeTom píše:
Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:


Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou :D


A byla to origo převodovka Lada?
Já jsem si dával 5Q z nivy do 2103 a sedla naprosto v pohodě. Není nijak poznat jestli tam je 4Q nebo 5Q.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pšenda
 
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod Trevor » sob led 28, 2006 18:15

Aj na 4q je ta radiaca kulisa do jednej strany v podstate ako u 5q. Inak to ani nejde lebo tie tri tycky ktore posuvaju vidlicky su na lavo a to je rovnake aj u 4q aj u 5q.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Majo » sob led 28, 2006 19:25

musi to sediet. napadlo mi: nebol nahodou zohnuty drziak silentbloku prevodovky? to by mohlo spravit nieco take
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Brandy » sob led 28, 2006 19:46

hrabeTom píše:
Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:


Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou :D


Jak jsi zaklonil motor? To jsi upravoval silentbloky? Ja mam 061 s puvodni 4q prevodovkou a paka neni uprostred, ale trochu vpravo. Podle me je to stejny, vzdyt se i pouziva takova ta plastova prihradka s dirou na radicku torchu napravo. A ta pasuje na vsechny typy.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Pšenda » sob led 28, 2006 20:22

Majo píše:musi to sediet. napadlo mi: nebol nahodou zohnuty drziak silentbloku prevodovky? to by mohlo spravit nieco take
A nebo si tan nacpal silentblok a držák ze 4 Kvaltu, ten je jiný.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pšenda
 
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod Pája » pon úno 06, 2006 06:57

Taky bych to tak viděl. Oni si totiž myslej "Hup na krávu a je tele.", klasický pražáci... :walk:
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Nulašestka » pon úno 06, 2006 14:37

Nechci být hnidopich,jen bych ještě doplnil,že ten pětikvalt má o ně co výš posazenou šaltpáku(cca 1-1,5cm).Protože mám skoro dva metry,tak už tím pádem štrejchám šaltpákou o koleno,tak jsem se byl v Lada prodejně zeptat,jestli se nedělaly dva druhy šaltpák-pro pětikvalty kratší.To na mě zase koukala jak z jara,ach jo.No prej tedy ne.Uvažoval jsem o zkrácení řadící páky,ale to by se muselo přeříznout,kousek ubrat a zase svařit,protože nahoře je závit na tu kouli a dole vybrání pro ta plastová pouzdra.Takže to nechám být...
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Brandy » pon úno 06, 2006 14:51

Nulašestka píše:Nechci být hnidopich,jen bych ještě doplnil,že ten pětikvalt má o ně co výš posazenou šaltpáku(cca 1-1,5cm).Protože mám skoro dva metry,tak už tím pádem štrejchám šaltpákou o koleno,tak jsem se byl v Lada prodejně zeptat,jestli se nedělaly dva druhy šaltpák-pro pětikvalty kratší.To na mě zase koukala jak z jara,ach jo.No prej tedy ne.Uvažoval jsem o zkrácení řadící páky,ale to by se muselo přeříznout,kousek ubrat a zase svařit,protože nahoře je závit na tu kouli a dole vybrání pro ta plastová pouzdra.Takže to nechám být...

Podle me je to kus od kusu. U moji bejvaly 06 to bylo v pohode a u my soucasny mi paka vadila, kdyz jsem tam mel zajedna. Vyresil jsem to sundanim paky a ohnutim toho na cem je nasazena trochu vic doprava (ke spolujezdci) a od ty doby v pohode. Mam tam dost mista i kdyz je zarazena jednicka.
Jinak se zkracenim by nemel bejt takovej problem. Staci to uriznout na strane se zavitem a pak zajit k nekomu, kdo ma soustruh. Ten ti upravi ten konec, rizne tam novej zavit a je hotovo. Vim co rikam, jeden znamej to takhle udelal.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Trevor » pon úno 06, 2006 16:04

No tak otom ohnuti som uz uvadzoval aj ja lebo 1q a 2q je Bozie dopustenie. Koleno oprete o volant a paka o koleno samozrejme nic nepovoli a rycholst sa radi tazko :evil: Inak sa tiez zda ze u 5q paka ma vecsi pravo-lavy chod ako na 4q
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Brandy » pon úno 06, 2006 16:26

Trevor píše:No tak otom ohnuti som uz uvadzoval aj ja lebo 1q a 2q je Bozie dopustenie. Koleno oprete o volant a paka o koleno samozrejme nic nepovoli a rycholst sa radi tazko :evil:

Mohu jen doporucit. :)
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Brandy
 
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha

Příspěvekod Ondra 07 » pon úno 06, 2006 18:07

Tak to jste panove nevideli muj fofr klacek!!! Koupil jsem si kulatinu,naohybal dva radiusy a vysledek... Ve vysce loktu mam od zadnich sedadel az pod ovladani topeni novej tunel a z neho kouka kolmo asi 10cm paka s kouli na konci,nejvetsi luxus.Jednicku a dvojku radim dvema prsty a 3-4 jednim prstem,to vsechno s polozenou rukou,takze razeni je prace pohybu dvou prstu... Pri tom stiham ladit radio a druhou rukou odklepavat cigo... :lol: :lol: :lol: Mala pohoda pri jizde i ve meste...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
 
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků