Tak jsem se dal do příprav Oranžády na STK, načež jsem rozdělal zadní bubny a pakny se koupaly v rozvodovým oleji. Holt nový olej a dlouhá cesta do Bulharska a zpět ... v půlce cesty to začalo vlhnout. Nu, vyměnil jsem tedy gufera poloos, vše opětovně složil a hle, na jednom kole je cca 1mm vůle. Nechápu kde se tam vzala, loni jsem to kontroloval a nic. Asi holt dlouhá cesta udělala svoje, poněvadž poloosa šla vytáhnout ručně stručně silným chvatem a stylem cuk cuk a je venku.
Tudíž se ptám, jakou značku ložiska použít? Ke kupování v Lada krámě nemám odvahu, s "výbornou" lada kvalitou se setkávám dnes a denně...
Naměřil jsem správný rozměr 72x30x19 ? Nemám jej sundané, je rozměř poloosy na zděřovém kroužku stejný jak na ložisku?
Osobně bych asi zvolil SKF.
ZVL jsou spíše nižší třída
ZKL nemám zkušenost
Francouz by taky nemusel být špatný
A ještě jeden dotaz. Měnili byste ložiska obě, když to druhé vůli nemá? Já spíše ne. Pravda je ovšem ta, že má lehký boční výkyv a najeto 190 000km.
Jak provézt výměnu vým

, takže mě zajímá spíš váš názor na kvalitu jednotlivých ložisek. Uvidíme kolik ovšem budou stát. Lada ložisko (Bělorusko) stojí cca 220kč, co jsem koukal na sadu ložisek v MJ auto, tak za SKF chcou 1200kč ... těžko říct, co to u nich je "sada".
P.S. Brňáci, případně odkoupím ložisko ze starých zásob
