od Luděk Musil » pát bře 02, 2012 07:41
Motor 1,7 (21213) je zcela stejný jako motor 1,5 (2103) nebo 1,3 (2105). Liší se pouze (v prvním případě) vrtáním resp. (v druhém případě) vrtáním, zdvihem a způsobem pohonu vačky (řemen x řetěz).
Jinak:
1,7/21213 - 82x80 řetěz
1,5/2103 - 79x80 řetěz
1,3/2105 - 79x66 řemen.
Chceš-li tento (21213) motor pohánět karburátorem a klasickým (kladívkovým či bezkontatním) zapalováním, stačí demontovat nepotřebnou bižuterii, vyměnit sací a výfukové svody, dodat palivové čerpadlo a karburátor.
Alternátor, vodní pumpa, startér jsou stejné. Odvětrání klikové skříně je možno nahradit odvětráním z 2103.
Nepotřebná bižuterie: čidlo na klice, zapalovací modul, čidlo teploty (na potrubí hlavy) chladicí kapaliny, čidlo teploty (v airboxu) nasávaného vzduchu, lambda sonda, vstřikovací jednotka.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´