Rozdělovač

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Myso » stř led 11, 2006 20:15

65 je na tranzistorko optimum, nechaj to tak, teraz to mas dobre,este zvacsi odtrh na svieckach a si za vodou
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Pool » stř led 11, 2006 20:44

Myso píše:65 je na tranzistorko optimum, nechaj to tak, teraz to mas dobre,este zvacsi odtrh na svieckach a si za vodou

To je teprv testovací rozdělovač a do auta půjde až na jaře. Momentálně mám v autě klasickej - úhel sepnutí 52° a trojbodový svíčky s odtrhem 0,9 mm a to se moc neosvědčilo, v otáčkách to ztrácí sílu. Ale jinak na obyčejných svíčkách to propálí mezeru i 5mm na volnoběh.. :)
Pool
 

Příspěvekod dmatej » stř led 11, 2006 22:58

a jeje, na tohle se asi taky kouknu. Já obměnil trysku a vzdušník na origo, takže spotřeba šla ze 13 na 9 litrů, ale v malejch otáčkách to nejede a když je to studený střílí do karbecu.

Musim se zas kouknout na ventily, možná si to zase poposedlo a je pro změnu malá vůle.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Myso » čtv led 12, 2006 06:57

Pool píše:To je teprv testovací rozdělovač a do auta půjde až na jaře. Momentálně mám v autě klasickej - úhel sepnutí 52° a trojbodový svíčky s odtrhem 0,9 mm a to se moc neosvědčilo, v otáčkách to ztrácí sílu. Ale jinak na obyčejných svíčkách to propálí mezeru i 5mm na volnoběh.. :)

tak to mas nejaky shit.ja som jazdil na benzin na nastavenia 65, odtrh na svieckach 1,1mm(na stole to hadzalo spolahlivu iskru na tusim 2,3cm), a bola to pohodovka,1300vka sa pri 4000ot utrhla a tahala otmer k 7-7,5tis. ot.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Wolf » čtv led 12, 2006 07:04

Pool : U tranzistoroveho zapalovani muzes nastavit opravdu minimalni hodnotu odtrhu, ale nezapomen, ze rozdelovac je mechanicky a pri jakekoliv vuli na hrideli se Ti to projevi i na odtrhu. Proto Ti doporucuji pod 0,1 mm nejit, aby se Ti to po case nevymstilo tim, ze nekde zustanes stat.
dmatej : to nevypada na ventily, pri male vuli by jsi v extremnim pripade "pouze" nenatocil (ztrata komprese), nicmene tak, jak to popisujes se pri spravnem natryskovani projevuje nizka hladina v plovakove komore. Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Pool » čtv led 12, 2006 09:48

Tak jsem zvědavej jak pošlape můj VFTS rozdělovač s odtrhem 0,05mm :wink: To nastavení trvalo asi 20 minut, protože při dotahování kladívek se to vždy neviditelně pohne a ještě to není úplně přesně > spíš něco mezi 0,10 a 0,05. Změřenej úhel sepnutí je 75°.
Pool
 

Příspěvekod tek » čtv led 12, 2006 11:02

Wolf píše: Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.


BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
tek
 
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha

Příspěvekod JmJ » čtv led 12, 2006 11:18

tek píše:
Wolf píše: Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.


BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.


zkus si precist

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1640&start=0

pripadne jeste nekde jinde se o tom hovorilo, nez se to zvrhlo v rezaveni felicii :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Wolf » čtv led 12, 2006 11:53

tek píše:BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.

Zjednodusene receno pokud jezdis na BENZIN, tak by jsi mel pri venkovnich teplotach blizicich se nule a nizsich prestavit na teple sani. Velmi vhodne je to pri nizkych teplotach a vysoke vlhkosti vzduchu. V ostatnich pripadech se filtr nastavuje na studene sani. Mix se jako saci poloha nevyuziva. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Little Red Riding Hood » čtv led 12, 2006 14:15

prý když máš plyn tak se nedává teplej vzduch.. :roll:
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Luděk Musil » čtv led 12, 2006 15:25

Little Red Riding Hood píše:prý když máš plyn tak se nedává teplej vzduch.. :roll:


Velmi správně. U plynu je velmi nevhodné posílat teplý vzduch do karburátoru.
Teplý vzduch = řídký vzduch = když přidáš plyn (LPG) tak nenaplníš válce = menší výkon. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod radek mb » čtv led 12, 2006 16:48

No jo,ale když mi to bez přívodu teplého vzduchu chcípá.Když jedu na neutral z kopce.Když stojim,tak to bylo v pohodě.Je pravda,že jakmile přepnu na benzin,je to znatelně živější.Tak co s tim???
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Tomáš » čtv led 12, 2006 17:56

když už jsme u toho rozdělovače..tak když jedu se rařazeným kvaltem a brzdím motorem úplně bez plynu tak se mi asi pravděpodobně linou hrozný detonace z rozdělovače..furt sem si myslel že to dělá pneuventil ,ale ten je teď odpojenej a dělá to furt...jo a když takhle brzdím motorem a pak sešlápnu spojku tak to zdechne..pokud ale vyřadím a rychle prošláopnu plyn tak se otáčky udrží ...čím to ?
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod VaSek » pát led 13, 2006 13:35

radek mb píše:No jo,ale když mi to bez přívodu teplého vzduchu chcípá.Když jedu na neutral z kopce.Když stojim,tak to bylo v pohodě.Je pravda,že jakmile přepnu na benzin,je to znatelně živější.Tak co s tim???

A precetl jsi si uz odkaz, kde se to probiralo od JmJ?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1640&start=0
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod dmatej » sob led 14, 2006 23:24

wolf: dík, to by taky mohlo být. Naposled jsem jí trošku snížil - jen zkusmo. Točí to dobře, studený i teplý.

Ještě mě napadla jiná věc - co akcelerační pumpička? Přijde mi, že je hrozně citlivá, cáká jakmile se dotknu pedálu. Napadlo mě, že se to zahlcuje.

Jinak není probém to točit nad 7000, max. jsem jel na dvojku 75 km/h, víc to zkoumat nebudu, ale při těchhle otáčkách je to živý až hrůza. Řadím strachem z hluku :-D

Ale rozjezdy na jedničku při malejch otáčkách je děs. Pomáhá povytáhnout sytič - a pomáhá to znatelně.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků