pridusí sa po pridaní plynu

Moderátor: Moderátoři

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod dandy » pát srp 29, 2014 08:55

:cry: Problém sa opakuje :cry: ,
karbec si žije vlastným životom nezlučiteľným s normálnou prevádzkou...

Pôvodný karbec mal už tak moc prehnutú spodnú prírubu strednej časti, že už ani tri tesnenia nepomohli, nasával falošný luft a mal gigantickú dieru v ťahu. Tak som prisúpil k syslátom a poskladal iný karbec. Nedá sa nastaviť bohatosť zmesi. Skrutka bohatosti zmesi reaguje v minimálnom rozsahu: pri úplnom zaskrutkovaní sa motor zadusí, po naštartovaní (dve otáčky skrutky späť) a ďaľšom postupnom vyskrutkovávaní otáčky kolíšu a riadne nestúpnu. Po úplnom vyskrutkovaní motor neskape, vrčí si pekne ako na voľnobeh. Nemal by sa motor zadusiť??? Všetko čo som našiel je vyčistené, prefúknuté, pretesnené, nové membránky, hladina nastavená na 7mm.

Pre kontrolu: koľko mm od dna v plavákovej komore má byť hladina benzínu po odobratí hornej časti karbecu s plavákom?

:!: :!: Prosím pomoc, zraz a emiska sa blížia :!: :!:
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Uživatelský avatar
dandy
 
Příspěvky: 873
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod Petr HC » pát srp 29, 2014 11:21

Nevím přesně o jaký karbec jde, ale já jsem měl na tom seřizovacím šroubku O-kroužek. Nechybí Ti tam ?
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod Vašátor » pát srp 29, 2014 12:07

Šroubek směsi musí těsnit - jak píše Petr. Já bych doporučil jej ještě omotat teflonovou páskou.
Druhá věc, která toto ovlivní, je správné nastavení vlasových vůlí na klapkách. Pokud je vůle velká, směs nejde řádně naladit.
Teď nevím, zda tam máš Weber či Ozon, ale u Ozonu je normální, že šroubek bohatosti reaguje velmi necitlivě (točíš, točíš a nic se neděje).
Hladina paliva musí být nastavena dle knížky, pozor - první karburátory mají hladinu jinak. Výšku hladiny v plovákové komoře ti asi nikdo nepoví, ale jdi na to z druhé strany - v Tůmovi je uvedena váha plováku. Pokud plovák váží tak jak má, hladina musí být v pořádku.

Na sraz vezmi nějaký kompletní karburátor a já ti z něj přes zimu vykouzlím zánovní ;-) (víčko musí být rovné, se zbytkem si poradím).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod dandy » pát srp 29, 2014 21:47

je to klasický weber

Vašátor píše:Šroubek směsi musí těsnit -

Neviem či hovoríme o tom istom šroube, lebo si neviem dosť dobre predstaviť ako utesniť pružinku...

Plavák je z pôvodného webra, v nedeľu ho odvážim (manželka sa poteší :D ).

Vašátor píše:Druhá věc, která toto ovlivní, je správné nastavení vlasových vůlí na klapkách. Pokud je vůle velká, směs nejde řádně naladit.

Na prvej komore je jemný presvit popri klapke, druhá neprepustí ani náznak svetla.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016

chatka 12 forever
člen LKCS
Uživatelský avatar
dandy
 
Příspěvky: 873
Registrován: pon pro 25, 2006 16:45
Bydliště: Bratislava

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod Vašátor » sob srp 30, 2014 10:28

dandy píše:je to klasický weber

Neviem či hovoríme o tom istom šroube, lebo si neviem dosť dobre predstaviť ako utesniť pružinku...

Na prvej komore je jemný presvit popri klapke, druhá neprepustí ani náznak svetla.


Pružinka pouze drží šroub ve stejné poloze. Na šroubu by měl být "O" kroužek, já doporučuji závit šroubu omotat teflonovou páskou (na vodovody třeba).

Na první komoře se u Weberu nastavuje volnoběh tak, že se pootevírá mechanicky šroubem klapka. Tam tedy v podstatě vlasová vůle být nastavena nemusí (je to jiný šroubek). Na druhé komoře by měl být lehký prosvit světla. Pokud je klapka natvrdo, vydírá se v místě opření klapky difuzor. Pokud je vůle větší, nelze nastavit směs, část paliva je strhávána přes druhou komoru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re:

Příspěvekod corsair » pát led 16, 2015 01:18

Puhi píše: skontroluj, či ti funguje a či nieje upchatá tá "pipa" :lol: čo ňou vstrekuje do 1. komory, prípadne či ju nemáš uvoľnenú a či ti pri pridaní plynu palivo iba nesteká po stene komory.

Ako silno ju treba dotiahnut, po prefuknuti a namontovani sa uz urobi iba kvapka na nej. Suvisy s nou skrutka nad akceleracnou pumpickou?
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod Vašátor » pát led 16, 2015 12:38

Okolo trysky akcelerační pumpičky jsou měděné O kroužky. Ty těsní dobře, není třeba to dotahovat na prasáka. Pokud akcelerační tryska benzín netryská, či jen kape, je buď opět ucpaná (velmi častý jev), nebo je vada v membránce akcelerační pumpičky. Membránku máš v pořádku?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod corsair » pát úno 06, 2015 21:08

pretiahnutie drotikom pomohlo :D
Karburator som komplet rozobral a zlozil (vonku v -4°C), skusil som aj natocit to bez karbu - hadicu z ac rovno do sania :D nasadil som karb, tiez mi tam chybal okruzok (na srobe bohatosti), uz sa to zda byt ok
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod JmJ » sob úno 07, 2015 17:26

corsair píše:pretiahnutie drotikom pomohlo :D
Karburator som komplet rozobral a zlozil (vonku v -4°C), skusil som aj natocit to bez karbu - hadicu z ac rovno do sania :D nasadil som karb, tiez mi tam chybal okruzok (na srobe bohatosti), uz sa to zda byt ok

Heureka :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod drk » pát říj 21, 2016 12:25

Zdravím
Mám podobný problém karbec 2107.
Poskladal som si karburátor ,všetko vymenené = opravná sada
Karburátor by bol v poriadku . Za studena štartuje perfektne - sytič tiež OK krásne sa s ním dajú regulovať otáčky až do 1100 samozrejme za studena . Nastavovacie skrutky fungujú .
V podstate všetko OK ale za tepla pri jemnom pridávaní z voľnobehu ho občas pridusí .
Všimol som si ,že za telpa mi aj pri vypnutom motore pomaly kvapká bezín z difúzora akceleračnej punpičky . Mám dojem , teda , že ho na voľnobehu prechlastáva takto akceleračná punpička .
Riešil niekto niečo podobné ??

Dík za rady

DRK
drk
 
Příspěvky: 22
Registrován: stř čer 17, 2015 18:11
Bydliště: Prievidza

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod corsair » ned říj 23, 2016 08:17

Ak kvapka benzín z trysky, niečo je zle. Asi Velmi vysoká hladina v plavakovej komore. Ak kvapka z akc pumpicky tak tesnenie. Difuzor akc pumpy neni.
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod drk » pon říj 24, 2016 06:01

Tak potom sa to volá akceleračná tryska .Skrátka tade kade vstrekuje akceleračná punpička benzín mi aj pri vypnutom motore pomaly kvapká benzín .
Pod tou tryskou by mala byť gulička , ako spätný ventil . Zatiaľ som ju však ani v jednom karburátor , čo mám neobjavil a neviem , ani ako by som ju zohnal , lebo v opravných sadách nie je .

DRK
drk
 
Příspěvky: 22
Registrován: stř čer 17, 2015 18:11
Bydliště: Prievidza

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod corsair » stř říj 26, 2016 17:23

Skontroluj hladinu v plavakovej komore. Alebo skor nastav... gulicka je v pumpicke a sú 2. Niekde pod skrutkami keď daš dole vicko uvidíš. Ty, a máš tam plavak? Keď ano máš tam ihlovy ventil?
Rozmyslam, že keď ti kvapka tak musí byť vysoká hladina až moc vysoká tak či ši to nezamontoval bez plavaku alebo ventilu. Alebo je ventil dobrý? Neni ac pumpa moc silná/iná? Že pretlaci cez ventil?
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod Jimmi » stř říj 26, 2016 21:03

Možná je to blbej nápad, ale nechvěje se moc motor a netahá za plynové táhlo.....? :wink:
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: pridusí sa po pridaní plynu

Příspěvekod corsair » čtv říj 27, 2016 08:01

Pri vypnutom motore
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
 
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků